Wakker worden met je schoenen aan en je tas nog om en denken heuh ik was toch heel ergens anders?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bedoel ook echt stomdronken-niet-meer-weten-hoe-je-thuis-bent-gekomen-laatste-4-uur-van-de-avond-kwijt-dronken.
Dan slaap je wel hoor.
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:47 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Is geen vakantie kiekje, soort van reclameplaatje zeg maar.
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
Lippenstift moet aanvullend zijn, niet overheersend
Nu wel, tis carnavalquote:Op zondag 23 februari 2020 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
Nog nooit met een tas om wakker geworden. Met schoenen aan vaak zatquote:Op zondag 23 februari 2020 23:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wakker worden met je schoenen aan en je tas nog om en denken heuh ik was toch heel ergens anders?
Ja jij hebt dan ook geen handtasje.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog nooit met een tas om wakker geworden. Met schoenen aan vaak zat
Ik heb dat 20 jaar lang 2x per week gehad.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:49 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb het 2x gehad dat ik me echt helemaal niets van ee navond kon herinneren omdat ik veel te dronken was
Haha jezusquote:Op zondag 23 februari 2020 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb dat 20 jaar lang 2x per week gehad.Dat ik überhaupt nog hersens heb is een klein wonder.
Nou rode lipstift kan erg handig zijn. Bij vergaderingen jas je er als vrouw er dan alles door heen zonder tegenspraakquote:Op zondag 23 februari 2020 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
Dat is waar, het is in de USA namelijk altijd carnavalquote:
Wel genoeg mannen die daar gevoelig voor zijn jaquote:Op zondag 23 februari 2020 23:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou rode lipstift kan erg handig zijn. Bij vergaderingen jas je er als vrouw er dan alles door heen zonder tegenspraak
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou rode lipstift kan erg handig zijn. Bij vergaderingen jas je er als vrouw er dan alles door heen zonder tegenspraak
Pssst, ik nietquote:Op zondag 23 februari 2020 23:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Wat zijn mannen ook simpel weer.
Onderscheidt de Alpha's van de Beta'squote:
Precies, vrouwen aan vergaderingen laten meedoen, hoe simpel hebben we kunnen zijnquote:Op zondag 23 februari 2020 23:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Wat zijn mannen ook simpel weer.
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, vrouwen aan vergaderingen laten meedoen, hoe simpel hebben we kunnen zijn
Nou ja, ik heb gewoon altijd heel veel gezopen, en ging/ga ook om met mensen die heel veel zuipen.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha jezus
Maar dan is het ook gewoon meer een ding dat je daar een aanleg voor hebt om alle ste vergeten.
De keren dat ik compleet stomdronken en ladderzat was is ook niet meer op 2 handen te tellen. Al valt dat de afgelopen 2 jaar wel mee.
Denken ze ook dat ze belangrijk zijn, goed voor de sfeerquote:Op zondag 23 februari 2020 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, vrouwen aan vergaderingen laten meedoen, hoe simpel hebben we kunnen zijn
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alpha’s noemen zichzelf geen Alpha’s.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Onderscheidt de Alpha's van de Beta's
Alsof ze al niet lang genoeg duurden zonder dat extra gezeverquote:Op zondag 23 februari 2020 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt, zo word ik genoemdquote:Op zondag 23 februari 2020 23:54 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Alpha’s noemen zichzelf geen Alpha’s.
Soms ben je als vrouw zelfs belangrijker dan een man aan de vergadertafel en niet omdat je koffie inschenkt want dat doe ik nooit bij een vergaderingquote:Op zondag 23 februari 2020 23:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denken ze ook dat ze belangrijk zijn, goed voor de sfeer
Ik weet niet met wat voor vrouwen jij vergaderervaring hebtquote:Op zondag 23 februari 2020 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof ze al niet lang genoeg duurden zonder dat extra gezever
Tell ‘em.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Soms ben je als vrouw zelfs belangrijker dan een man aan de vergadertafel en niet omdat je koffie inschenkt want dat doe ik nooit bij een vergadering
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:56 schreef 00wildchild het volgende:
Stoere jongetjes zijn jullie zeg. Helft kan niet eens aan een vrouw komen.
2 minuutjes voor de koffie mogen ze natuurlijk wel even langskomenquote:Op zondag 23 februari 2020 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof ze al niet lang genoeg duurden zonder dat extra gezever
Ja kan ik niet ontkennenquote:Op zondag 23 februari 2020 23:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Soms ben je als vrouw zelfs belangrijker dan een man aan de vergadertafel en niet omdat je koffie inschenkt want dat doe ik nooit bij een vergadering
Dikke vrouw gespotquote:Op zondag 23 februari 2020 23:56 schreef 00wildchild het volgende:
En dan draagt ze niet eens rode lippenstiftquote:Op zondag 23 februari 2020 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
Al moet in wel bekennen, de vrouw van mijn baas gaat over mijn contract en degene die de betalingen doet is haar schoonmoeder dus ben er wel van afhankelijk
Nee inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2020 23:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En dan draagt ze niet eens rode lippenstift
In 2020 niet van de mannenliefde zijnquote:Op zondag 23 februari 2020 23:56 schreef 00wildchild het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |