Dat is an sich normaal. Beetje aangeschoten val je wel sneller in slaap maar word je ook eerder wakker.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik slaap echt heel slecht laatste tijd als ik wat heb gedronken, echt slechter dan normaal
Ik kan steeds slechter tegen alcohol, na een pils of 6 ben ik al verzadigtquote:Op zondag 23 februari 2020 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik slaap echt heel slecht laatste tijd als ik wat heb gedronken, echt slechter dan normaal
Fuckin hell, had ik niet eens mee gekregen.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja , met 1-0 van heracles. Ajax verdiend verloren manman wat slecht.
Nee ook als ik echt stevig heb gedronken heb ik dat. Alleen als ik minder dan iets 4 biertjes op heb merk ik het niet echtquote:Op zondag 23 februari 2020 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is an sich normaal. Beetje aangeschoten val je wel sneller in slaap maar word je ook eerder wakker.
Als je jezelf nou echt hele-hele-helemaal naar de tyfus zuipt garandeer ik je dat je een gat in de dag slaapt![]()
Daar heb ik decennia lang praktijkonderzoek naar gedaan dus ik weet waar ik over praat
Naarmate je ouder wordt gaat dat sowieso steeds sneller.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan steeds slechter tegen alcohol, na een pils of 6 ben ik al verzadigt
Dat gaat niet zozeer om het feit dat ik dat doe, maar dat gaat om een eeuwenoude ruzie waarvan niemand meer weet hoe het ooit begon.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maar genoeg om een reprimande te krijgen, knaagt dat?
Volgende week ajax az hou me hart vast. En psv 010.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fuckin hell, had ik niet eens mee gekregen.
Kerel, ik ben 26quote:Op zondag 23 februari 2020 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Naarmate je ouder wordt gaat dat sowieso steeds sneller.
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Naarmate je ouder wordt gaat dat sowieso steeds sneller.
nee hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 23:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Misschien zou je zonder alcohol ook slechter slapen?
Ik bedoel ook echt stomdronken-niet-meer-weten-hoe-je-thuis-bent-gekomen-laatste-4-uur-van-de-avond-kwijt-dronken.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ook als ik echt stevig heb gedronken heb ik dat. Alleen als ik minder dan iets 4 biertjes op heb merk ik het niet echt
Beter dan Trump jaquote:Op zondag 23 februari 2020 23:30 schreef skysherrif het volgende:
Sanders is een topvent![]()
Wordt gelukkig de president in 2020
Een goed verstaander heeft een half woord nodig, dat zag ik allang dat er 'oud zeer' meespeelde.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat gaat niet zozeer om het feit dat ik dat doe, maar dat gaat om een eeuwenoude ruzie waarvan niemand meer weet hoe het ooit begon.
Maar iemand die hier net post snapt dat niet nee
13quote:Op zondag 23 februari 2020 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
Tevens heb ik maar 12 notes op 46.000 posts, ik ben eigenlijk veel te braaf hier op den FOK!s
Ik ken datquote:Op zondag 23 februari 2020 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bedoel ook echt stomdronken-niet-meer-weten-hoe-je-thuis-bent-gekomen-laatste-4-uur-van-de-avond-kwijt-dronken.
Dan slaap je wel hoor.
Dan begint het al, zonder gekheidquote:
Niks, ik ben ook totaal niet boos verderquote:Op zondag 23 februari 2020 23:32 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Een goed verstaander heeft een half woord nodig, dat zag ik allang dat er 'oud zeer' meespeelde.
Maar wat heb ik gedaan, buiten een normaal gesprek met @:engine, wat jij als zeuren bestempelt?
'Vroeger in mijn tijd werd gezegd dat een neger smells'quote:Op zondag 23 februari 2020 23:30 schreef skysherrif het volgende:
Sanders is een topvent![]()
Wordt gelukkig de president in 2020
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |