In de winter wel prima te doen. Zomerquote:Op maandag 24 februari 2020 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh nou dat ook weer niet altijd hoor
Ja precies.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
In de winter wel prima te doen. Zomer![]()
![]()
Ik mis echt de horecaleef.
Pfffff gekke tijden gehad. Tot 7 uur met z’n allen in de keuken helemaal van het padje zijn. Ballonnen snatsen wijn bier.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja precies.
Zomer is leuk maar dan vooral als het werk klaar isen je gaat nadrinken met iedereen (en danvooral de vrouwelijke bediening)
Lekker motorbolken toch.quote:
Wist niet toen ik je de eerste x zag posten hier dat je je naam ook echt zoveel eer aan zou doenquote:Op maandag 24 februari 2020 01:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Pfffff gekke tijden gehad. Tot 7 uur met z’n allen in de keuken helemaal van het padje zijn. Ballonnen snatsen wijn bier.
Totaal geen toezicht destijds en alle leidinggevenden waren ook helemaal padje af.
🙈quote:Op maandag 24 februari 2020 01:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wist niet toen ik je de eerste x zag posten hier dat je je naam ook echt zoveel eer aan zou doen
Komt niet uit het niks hè, zo'n usernamequote:Op maandag 24 februari 2020 01:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wist niet toen ik je de eerste x zag posten hier dat je je naam ook echt zoveel eer aan zou doen
Niet mee stoppen hequote:Op maandag 24 februari 2020 01:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
🙈
Heb flink genoten pre-mommytijdperk.
Yes yesquote:
Vind je? Ik vind de puurrrrrr meer bij je passen, maar dan vooral je posten.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt niet uit het niks hè, zo'n username![]()
Grrrrrrrr past ook echt wel goed bij me
Net corona hequote:Op maandag 24 februari 2020 01:51 schreef skysherrif het volgende:
Ik dacht dat je deel was van de invasie van 40+ / Utopia posters
Hier wel ja. Dit is mijn safe space.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de puurrrrrr meer bij je passen, maar dan vooral je posten.
Wss de minst agressieve en meest chille mannelijke DTS poster
Absoluut nietquote:
Oh nee joh. 29 pas met het uiterlijk van 24/25 ofzo.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt niet uit het niks hè, zo'n username![]()
Grrrrrrrr past ook echt wel goed bij me
Niets maar soms kom ik uit op crematies. En efukt. Of kookfilmpjes maar daar krijg ik dan trek van. Maar meestal gewoon braaf memes.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:56 schreef skysherrif het volgende:
Welke youtubefilmpjes kijken jullie vlak voor je gaat slapen of uit verveeldheid?
Hier vooral Gordon Ramsey, Family Guy en Schaak dat overal onder recommended staat
Momenteel draait hier "Dom Lomp & Famous" van the Oppositesquote:Op maandag 24 februari 2020 01:56 schreef skysherrif het volgende:
Welke youtubefilmpjes kijken jullie vlak voor je gaat slapen of uit verveeldheid?
Hier vooral Gordon Ramsey, Family Guy en Schaak dat overal onder recommended staat
Efuktquote:Op maandag 24 februari 2020 01:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niets maar soms kom ik uit op crematies. En efukt. Maar meestal gewoon braaf memes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |