Erg leuk, kan het je zeker aanradenquote:Op maandag 24 februari 2020 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben nog nooit in Breda geweest met carnaval dus kan daar niks over zeggen
Bier is wel echt een domme codetaal.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik fietste ooit naar de verjaardag van een maat van me. Kreeg ik een sms-je of ik eventjes langs een andere maat kon fietsen om daar bier te gaan halen.
Dus ik sms terug:"Wat bier? Je zal toch wel genoeg bier hebben??"
-"Ja, nee, bier!"
"Wat bier?!?!"
Bleek dat hun codetaal te zijn voor sos.
Die maat van me dus mij bellen uiteindelijk zonder dat z'n vriendin het door had:
"Ja, kan je effe langs Bertje man, die heeft onze snif liggen maar die is ziek dus die komt niet!"
-"Gast, regel dat zelf, ik ben bijna bij jullie, dan moet ik een halve stad omfietsen....."
"Ah kom op man! Kan hier echt niet weg, Fredje en Stef hebben ook besteld man en die zijn hier al dus jij moet echt gaan!11!1"
-"*zucht*Ok, vooruit dan..."
En dan daar op het feest aankomen en die vriendin:"Jezus Grrrrrrrr, wat ben jij laat zeg, iedereen is er al!"![]()
Het domme vond ik vooral dat ze dondersgoed hadden moeten weten dat ik hun codewoordje niet wist. Ik snatste nooit.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Bier is wel echt een domme codetaal.Bij ons is het een voornaam van iemand ahahah. Heerlijk.
Ja daar denken mensen onder invloed niet aan.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het domme vond ik vooral dat ze dondersgoed hadden moeten weten dat ik hun codewoordje niet wist. Ik snatste nooit.
Mooie glitterUI trouwens ook Mario, die schijnen helemaal hip te zijn tegenwoordig in ONZquote:
Ik houd er maar over opquote:
Lekker slapen dadelijk en morgen ben je weer helemaal het verantwoordelijke vrouwtjequote:Op maandag 24 februari 2020 01:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het kwaad is al geschiedt.![]()
Binnenkort maar ff suite boeken met fwb.
Jammer dat het leven zich niet gewoon vanaf een uur of twaalf pas kan afspelen. Snap dat hele om 7 uur ontwaken van het leven niet zo.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker slapen dadelijk en morgen ben je weer helemaal het verantwoordelijke vrouwtje
0.00 - 07.00 zijn de mooiste uurtejs van de dagquote:Op maandag 24 februari 2020 01:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jammer dat het leven zich niet gewoon vanaf een uur of twaalf pas kan afspelen. Snap dat hele om 7 uur ontwaken van het leven niet zo.
Ik koop altijd volkorenpuntjes tegenwoordig.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:39 schreef skysherrif het volgende:
Zo en nu puntjes (nee niet die puntjes x) )
Klopt. Lekker donker, iedereen ligt in zijn nest niet mij lastig te vallen met gedoe. Prikkelarme tijden beste tijden.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
0.00 - 07.00 zijn de mooiste uurtejs van de dag
Ik ben ook meer geschikt voor de avondleef ja. Ik zou echt geen moeite hebben met een werkdag van 11 tot 19 bijvoorbeeldquote:Op maandag 24 februari 2020 01:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jammer dat het leven zich niet gewoon vanaf een uur of twaalf pas kan afspelen. Snap dat hele om 7 uur ontwaken van het leven niet zo.
Om 3-4 uur gaan slapen en om 12 uur de deur uit.![]()
Bijbaantje in horeca is 11.00 tot 21.00 dus dat is wel prima (12.00 tot 22.00 nog iets liever)quote:Op maandag 24 februari 2020 01:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben ook meer geschikt voor de avondleef ja. Ik zou echt geen moeite hebben met een werkdag van 11 tot 19 bijvoorbeeld
Horeca altijd leuk lijkt mijquote:Op maandag 24 februari 2020 01:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bijbaantje in horeca is 11.00 tot 21.00 dus dat is wel prima (12.00 tot 22.00 nog iets liever)
Oh nou dat ook weer niet altijd hoorquote:Op maandag 24 februari 2020 01:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Horeca altijd leuk lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |