Cutequote:Op maandag 24 februari 2020 00:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jeetje 1 uur alweer.
Ja lig ff over de rug van m’n kind te aaien.
Heb vroeger in Tilburg gewoond. Ik omgeving Bredaquote:
Herken dat ook van vroeger, is kut. Kan je beter zelf maar ziek zijn dacht ik altijdquote:Op maandag 24 februari 2020 00:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jeetje 1 uur alweer.
Zoooo maar echtquote:Op maandag 24 februari 2020 00:57 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Herken dat ook van vroeger, is kut. Kan je beter zelf maar ziek zijn dacht ik altijd
Niet naar de huisarts geweest?quote:Op maandag 24 februari 2020 00:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jeetje 1 uur alweer.
Ja dat dus. Ook echt zielig om te zien gewoon als er één iemand nog wel wat had, en dan de rest allemaal schooien. En dan had die ene nog net genoeg voor zichzelf en dan werd het gewoon echt gênant.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is waar. Veel mensen moeten ook gelijk het hele packie leeg maken enzo.En ik sta er dan bij van maaaat doe gewoon rustig jezus. Het hoeft toch niet op ofzo
![]()
Kan zelf gerust wekenlang ermee rondlopen in bij wijze van mijn telefoonhoesje maar dat doe ik niet omdat dat geen veilige plek is.Heb het wel altijd in huis (kluisje bovenste plank kledingkast) en daar kan het gerust wekenlang liggen zonder de neiging het te pakken.
Maargoed. Ja veel mensen hebben dat niet dus. Het moooooeeeeeet meteen op en dan om 7 uur in de ochtend van ‘yoo wie heeft er een nummertje’. Alsof een dealer daar op zit te wachten op dat tijdstip.![]()
Hoe oud is iequote:Op maandag 24 februari 2020 00:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zoooo maar echt![]()
Hij slaapt wel maar als ie ook maar even doorkrijgt dat ik niet lig te aaien![]()
![]()
![]()
Als ie niet ziek is hoeft ie echt niet zo te doen iig
Is het in Breda ook gewoon echt verkleden of hebben ze daar ook een dresscode van "boerenkiel" oid?quote:Op maandag 24 februari 2020 00:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb vroeger in Tilburg gewoond. Ik omgeving Breda
Erg hè? Ik ben ook echt meerder keren een jaar gestopt geweest en daarna weer begonnen. Ook allemaal onder het mom van:"Ah joh, nou ben ik er wel vanaf dus één sigaretje kan wel!".quote:Op maandag 24 februari 2020 00:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben ook rookverslaafd man
Dacht nooit dat ik daar verslaafd aan zou raken, beetje op feestjes roken en daarna nooit aan behoefte.
Daarna een keer enorm stress op uni met project, sigaretten van vorige dag lagen nog op tafel, nou nu is 1tje misschien wel ff chill. Vanaf daar downhill
Al tig pogingen gewaagd om van het roken af te komen, gaat niet meerquote:Op maandag 24 februari 2020 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Erg hè? Ik ben ook echt meerder keren een jaar gestopt geweest en daarna weer begonnen. Ook allemaal onder het mom van:"Ah joh, nou ben ik er wel vanaf dus één sigaretje kan wel!".
Nee, niet zoals in Bergen dat je per se een sjaaltje, muts en bontjas aanmoet. Gewoon wat je leuk vindt om aan te doenquote:Op maandag 24 februari 2020 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is het in Breda ook gewoon echt verkleden of hebben ze daar ook een dresscode van "boerenkiel" oid?
Ja, Bergen ja, verschrikkelijk, had daar vrienden wonen die altidj vroegen of ik langskwam en dan hadden zij wel een Bergens kostuum voor me. Altijd mezelf maar onderuit geluldquote:Op maandag 24 februari 2020 01:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, niet zoals in Bergen dat je per se een sjaaltje, muts en bontjas aanmoet. Gewoon wat je leuk vindt om aan te doen![]()
Zo zie je wel de meest bijzondere creaties voorbij komen
Nee voor het eerst. Wegens de riedel die ik nu wel ken. Ze kijken overal in. Ja *iets is* een beetje rood, waarschijnlijk viraal. Als het over een paar dagen niet over is, kom dan maar terug. En het is altijd binnen die paar dagen over.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Niet naar de huisarts geweest?
quote:Op maandag 24 februari 2020 01:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Al tig pogingen gewaagd om van het roken af te komen, gaat niet meer
Van het echte roken ben ik nu wel af. Vandaag ook geen echte sigaret aangeraakt ondanks diverse aanbiedingen. Maar mijn e-smoker begon net wat moeilijk te doen en ik dus meteen nieuwe onderdelen bestellen, want zonder nicotine kan ik dus gewoon nietquote:Op maandag 24 februari 2020 01:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Al tig pogingen gewaagd om van het roken af te komen, gaat niet meer
Slim van je, als ik dat van collega's zie ben ik blij dat ik daar nooit kom met carnavalquote:Op maandag 24 februari 2020 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, Bergen ja, verschrikkelijk, had daar vrienden wonen die altidj vroegen of ik langskwam en dan hadden zij wel een Bergens kostuum voor me. Altijd mezelf maar onderuit geluld
En dan heeft de toren daar op het plein ook een soortgelijk 'kostuum' aan begreep ik, en dat vinden ze dan helemaal fantastisch.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Slim van je, als ik dat van collega's zie ben ik blij dat ik daar nooit kom met carnaval![]()
Sowieso heb ik niets met die stad.
Ja zo herkenbaar.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ook echt zielig om te zien gewoon als er één iemand nog wel wat had, en dan de rest allemaal schooien. En dan had die ene nog net genoeg voor zichzelf en dan werd het gewoon echt gênant.
En dan idd maar weer bellen appen. "Weet jij nog iemand?!? Ah man, kan je niet ff langs komen? Ja wel daar en daar want feestje en mijn vriendin mag het niet weten."
Godskolere![]()
En echt serieus, ik heb er nog nooit iemand gezelliger door zien worden. De meeste mensen worden er wel heel extravert van maar dan ook wel compleet met de focus op zichzelf. Met iedereen lullen maar dan vaak wel heel kort en niet bezig zijn met de mensen waar je eigenlijk mee op stap ging. Zodra de coke in de neus zit waaiert het allemaal uit over de kroeg/party/whatever en is er van enige sociale samenhang geen sprake meer
Echt he.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:12 schreef skysherrif het volgende:
Blijkbaar was er vandaag de hashtag #ikbenblank trending hierom:
[ afbeelding ]
Mensen zijn zo kansloos
Dat wist ik niet eens, maar jeetjequote:Op maandag 24 februari 2020 01:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dan heeft de toren daar op het plein ook een soortgelijk 'kostuum' aan begreep ik, en dat vinden ze dan helemaal fantastisch.![]()
Vandaag in Tilburg gewoon weer heel veel mooie creaties gezien, dat vind ik echt 10 keer toffer
Ik fietste ooit naar de verjaardag van een maat van me. Kreeg ik een sms-je of ik eventjes langs een andere maat kon fietsen om daar bier te gaan halen.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja zo herkenbaar.Ik ben ook altijd dus degene die nog overheeft en dus voorheen de lul. Nu zeg ik niet eens meer dat ik überhaupt heb want het kost nogal wat als iedereen chronisch bij jou komt bietsen. Naja, voorheen dan hè nu bevind ik me vrijwel niet meer in dit soort gelegenheden.
Ging op een gegeven moment ook van tevoren zeggen van Euh jullie regelen zelf maar genoeg want ben er wel een beetje klaar mee dat ik zelf maar drie punten pak en alsnog met een leeg packie eindig daghoor ben Sinterklaas niet.
Ben nog nooit in Breda geweest met carnaval dus kan daar niks over zeggenquote:Op maandag 24 februari 2020 01:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens, maar jeetje![]()
Tilburg nog nooit echt wezen stappen met carnaval, maar vond de sfeer daar over het algemeen nooit zo leuk![]()
Breda daarentegen vind ik altijd gezellig, heb daar ook heel wat leuke originele kostuums gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |