Ik overdrijf graagquote:Op zondag 23 februari 2020 22:56 schreef aKboR het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven gab.
Het is één week. b.v. de donderdag en vrijdag van vorige week zijn al weg. Vandaag de zaterdag weg (als ik TS ben) zo kan je de week makkelijk terug vinden. Maar alles onder een regel van de spoiler. btw.. het is geen nutteloos iets, het heeft betrekking op het spel
Het is alleen niet meer op tvquote:Op zondag 23 februari 2020 23:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dank je!
[..]dat is nou weer een rare aanname, ook al zou ik niet in de top 20 hebben gestaan dan nog vind ik het leuk om te bekijken.
In het weekend toch spaarzaam aanwezigquote:Op zondag 23 februari 2020 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haags al ff niet gezien nou je het zegt
Kloptquote:
Die komt idd in het weekend eigenlijk nooit op Fok..quote:Op zondag 23 februari 2020 23:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In het weekend toch spaarzaam aanwezig
Die's druk aan het werk en daten geloof ikquote:
Wat maakt dat nou uit? Prijs je rijk is ook niet meer op TV maar daarom mag ik het toch wel leuk vinden om een eindstand van DTS in te kunnen zienquote:
Kan niet missen neequote:Op zondag 23 februari 2020 23:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zal wel een slap aftreksel zijn.
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die's druk aan het werk en daten geloof ik
Je moet gewoon niet zo zeuren om zo iets onzinnigs wat verder echt niemand boeitquote:Op zondag 23 februari 2020 23:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Prijs je rijk is ook niet meer op TV maar daarom mag ik het toch wel leuk vinden om een eindstand van DTS in te kunnen zien
Sorry? Volgens mij ben jij degene die hier loopt te zeuren op niets af.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo zeuren om zo iets onzinnigs wat verder echt niemand boeit
Kun je je bed nog wel vinden?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
*hips* dadelijk misschien beter maar eens naar bed
Nee je gaat er zelf over door hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 23:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Sorry? Volgens mij ben jij degene die hier loopt te zeuren op niets af.
Ik heb ook geen idee, maar volgens mij bedoelde hij datquote:Op zondag 23 februari 2020 23:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Prijs je rijk is ook niet meer op TV maar daarom mag ik het toch wel leuk vinden om een eindstand van DTS in te kunnen zien
Nee, geef jij maar aan waar ik volgens jou over loop te zeuren? Of zoek je gewoon iemand om te bashen?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee je gaat er zelf over door hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |