Ik weet niet wat de "oude tijd" is maar toen de overwinningsrijm werd toegevoegd was daar bij een zeker persoon ook de nodige weerstand tegen.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
De OP is wel een dingetje hé
Dat was het vroeger in de oude tijd totaal niet
Nou is sowieso al wel meer dan een jaar regelmatig gedoe om de OP hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
De OP is wel een dingetje hé
Dat was het vroeger in de oude tijd totaal niet
Niet zo overdrijven gab.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niks van die afspraak. Is pas sinds kort die 300 tussenstanden...is eentje niet voldoende?
En verder gewoon zin om een ietsiepietse rebels te doen. 5 seconden werk om het terug te plaatsen als jullie die andere 299 tussenstanden zo erg missen.
En er zijn er ook altijd een paar geweest die liepen te kloten met de UI's in de OP..quote:Op zondag 23 februari 2020 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de "oude tijd" is maar toen de overwinningsrijm werd toegevoegd was daar bij een zeker persoon ook de nodige weerstand tegen.
Ik ben op tijd naar huis gegaan, waar ik echt heel trots op ben stiekem, anders was ik toetelam geworden vandaag.quote:
Mario had geloof ik iets van 2300-2400 punten? Maar als je wil weten waar je eindigt moet je dus in principe gewoon zelf opletten aan het eind van de maandquote:Op zondag 23 februari 2020 22:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dan is de laatste tussenstand van januari wel handig voor een indicatie
Lolquote:Op zondag 23 februari 2020 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben op tijd naar huis gegaan, waar ik echt heel trots op ben stiekem, anders was ik toetelam geworden vandaag.
Ik vind die tussenstanden in de OP persoonlijk een beetje onzin..quote:Op zondag 23 februari 2020 22:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dan is de laatste tussenstand van januari wel handig voor een indicatie
Valt nog mee, je hebt de weg naar hier gevonden.quote:
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen er zijn spelers die het waarderen om de tussenstand in de OP te kunnen zien. Onder een spoiler maakt dat toch niet uit?
Zou je hem terug willen plaatsen?
Geen idee maar ik vermoed omdat team uto het niet boeit.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Waarom staat die eindstand van januari er dan niet?
Viel wel meequote:Op zondag 23 februari 2020 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de "oude tijd" is maar toen de overwinningsrijm werd toegevoegd was daar bij een zeker persoon ook de nodige weerstand tegen.
Ik post hier al langer dan datquote:Op zondag 23 februari 2020 22:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou is sowieso al wel meer dan een jaar regelmatig gedoe om de OP hoor
Screenshotje maken om 23.59 u dus.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mario had geloof ik iets van 2300-2400 punten? Maar als je wil weten waar je eindigt moet je dus in principe gewoon zelf opletten aan het eind van de maand
Inderdaad, heb ik destijds ook gedaan, niks mis meequote:Op zondag 23 februari 2020 23:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Screenshotje maken om 23.59 u dus.
Haags al ff niet gezien nou je het zegtquote:Op zondag 23 februari 2020 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik mis hier trouwens een aantal fanatieke users, waar zijn ze?
Hele dag al niet gezienquote:Op zondag 23 februari 2020 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Inderdaad, mis @Dr.Mikey ookquote:Op zondag 23 februari 2020 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Haags al ff niet gezien nou je het zegt
wiequote:Op zondag 23 februari 2020 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |