Ik weet niks van die afspraak. Is pas sinds kort die 300 tussenstanden...is eentje niet voldoende?quote:Op zondag 23 februari 2020 22:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het min of meer was afgesproken om de tussenstand, mits onder een spoiler, in de OP te laten staan? Vanwaar de rebellie?
Was je ook 420 dan?quote:Op zondag 23 februari 2020 22:49 schreef engine het volgende:
Vooral nog steeds woest dat de eindstand van januari er niet staat
Zo hard gestreden om op 420 te eindigen en niemand zal het ooit weten
Kinderboerderij? Al zal er niet op elke kinderboerderij een koe rond huppelen. Over de autoweg/snelweg kom je toch ook langs weilanden? (Kijk en chocolademelk komt van de bruin witte koeien daarquote:
Dat had ik met 2019 punten in januari 2019 makkerquote:Op zondag 23 februari 2020 22:49 schreef engine het volgende:
Jazekerquote:
Ha die is ook wel nice!quote:Op zondag 23 februari 2020 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat had ik met 2019 punten in januari 2019 makker
Screenshot moeten maken man, had @Filosoofert ook mooi gevonden.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
Jazeker
Dag voor het einde had ik em al en toen weggebleven laatste dag
Laat ik het zo zeggen er zijn spelers die het waarderen om de tussenstand in de OP te kunnen zien. Onder een spoiler maakt dat toch niet uit?quote:Op zondag 23 februari 2020 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niks van die afspraak. Is pas sinds kort die 300 tussenstanden...is eentje niet voldoende?
En verder gewoon zin om een ietsiepietse rebels te doen. 5 seconden werk om het terug te plaatsen als jullie die andere 299 tussenstanden zo erg missen.
Ik zit maar te ijlen hè? Ik loop niet echt met een koe en vogel door de stad hier als ik carnaval ga vierenquote:Op zondag 23 februari 2020 22:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kinderboerderij? Al zal er niet op elke kinderboerderij een koe rond huppelen. Over de autoweg/snelweg kom je toch ook langs weilanden? (Kijk en chocolademelk komt van de bruin witte koeien daar)
Had het gezienquote:Op zondag 23 februari 2020 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Screenshot moeten maken man, had @:Filosoofert ook mooi gevonden.
Waarom staat die eindstand van januari er dan niet?quote:Op zondag 23 februari 2020 22:49 schreef engine het volgende:
Kijk deze kanaïet er snel bij zijn dan!quote:
Volgens mij ben je de eerste die er over klaagtquote:Op zondag 23 februari 2020 22:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen er zijn spelers die het waarderen om de tussenstand in de OP te kunnen zien. Onder een spoiler maakt dat toch niet uit?
Zou je hem terug willen plaatsen?
Niet zo lullig Engine, Dot speelt het spel vol vervequote:Op zondag 23 februari 2020 22:50 schreef engine het volgende:
Maar gelukkig kunnen we wel terugkijken hoeveel punten dotje nooit genoeg had om half 10 op 12 februari
Lig nst in bedquote:Op zondag 23 februari 2020 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk deze kanaïet er snel bij zijn dan!
Bondage had daar een automatisch scriptje voor gemaakt maar dat werkt blijkbaar door allerlei cache-problemen niet goed.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Waarom staat die eindstand van januari er dan niet?
Nog carnaval gevierd?quote:
Is kaput..quote:Op zondag 23 februari 2020 22:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Waarom staat die eindstand van januari er dan niet?
Jypnet best flink nogquote:
Ja eh, we zitten hier toch in ONZ Ik neem ALLES serieus hierquote:Op zondag 23 februari 2020 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit maar te ijlen hè? Ik loop niet echt met een koe en vogel door de stad hier als ik carnaval ga vieren![]()
En anders ook niet trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |