Ook altijd al stom gevonden ja, zulke pakketten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet gewoon alleen eten en drinken in je kerstpakket hebben
M'n broer verslindt ook heel veel van die labello meuk.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:34 schreef Guanabana het volgende:
Hij vindt het ook al helemaal niks om iets op zijn lippen te doen, dat is voor hem echt megaraar, terwijl dat voor mij supernormaal is. Ik gebruik elke dag Blistex.
Maar denk dat dat, zonder te willen generaliserentoch wel echt een heel groot verschil is tussen mannen en vrouwen.
Jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde, ik heb dat echt van mijn vader overgenomen dat trekje
Daar heb je vaak niks over te zeggen Strani!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet gewoon alleen eten en drinken in je kerstpakket hebben
Denk ik ook wel jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:34 schreef Guanabana het volgende:
Hij vindt het ook al helemaal niks om iets op zijn lippen te doen, dat is voor hem echt megaraar, terwijl dat voor mij supernormaal is. Ik gebruik elke dag Blistex.
Maar denk dat dat, zonder te willen generaliserentoch wel echt een heel groot verschil is tussen mannen en vrouwen.
Dat gebruik ik soms wel, als ik echt droge lippen heb door airco's en zo. Vooral als ik veel in hotels kom heb ik daar last van.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:36 schreef I het volgende:
[..]
M'n broer verslindt ook heel veel van die labello meuk.Ik vind het echt smerig.
Ik heb nu een multivitamine voor vrouwen, wat je hormonen beter in balans zou moeten brengen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaIk heb zelf ook wel vaak vitamines geslikt toen ik op dieet zat enzo. Nu slik ik wel eens een multivitaminepil en dan vind ik het ook wel best
Dit vraag ik me ook wel eens af ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:38 schreef I het volgende:
Ik heb ook altijd het idee dat je doordat je dat spul overmatig gebruikt, het juist allemaal erger wordt. Dan móét je het op een gegeven moment wel dagelijks gebruiken, omdat je huid gewend is aan die meuk, en zichzelf niet meer soepel houdt.
Volgens mij is dat ook zo ja, sommige mensen raken daardoor echt verslaafd aan labello.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:38 schreef I het volgende:
Ik heb ook altijd het idee dat je doordat je dat spul overmatig gebruikt, het juist allemaal erger wordt. Dan móét je het op een gegeven moment wel dagelijks gebruiken, omdat je huid gewend is aan die meuk, en zichzelf niet meer soepel houdt.
Nou ben benieuwd!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb nu een multivitamine voor vrouwen, wat je hormonen beter in balans zou moeten brengen.Het zal me benieuwen.
Heb je je Etos bon al benut?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:39 schreef Guanabana het volgende:
Je maakt mij ook veel gelukkiger door me los te laten in een Etos dan een kleding- of schoenenwinkel![]()
Daar deal ik dan maar mee, en dan is het na een weekje weer weg.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gebruik ik soms wel, als ik echt droge lippen heb door airco's en zo. Vooral als ik veel in hotels kom heb ik daar last van.
Tevens: Jij en je broer hebben veel issues hè?
Haha half. Ik moet daar altijd goed over nadenken en combineren met allerlei 1+1 acties, ik ga er niet zomaar random shampoo van kopenquote:
Dat is ook wel weer zo ja. Heb dat zelf momenteel met bepaalde shampoo wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:38 schreef I het volgende:
Verstandigquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha half. Ik moet daar altijd goed over nadenken en combineren met allerlei 1+1 acties, ik ga er niet zomaar random shampoo van kopenMaar een wat duurdere crème ofzo.
Metroseksuele hipster dat je d'r bentquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:44 schreef I het volgende:
Ik gebruik dan wel weer baardolie en baardwax. Maar dat is anders.
Toch?
Toch?
Neequote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:44 schreef I het volgende:
Toch?
Toch?
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Metroseksuele hipster dat je d'r bent
GOTCHA!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:44 schreef I het volgende:
Toch?
Toch?
Ik vind van wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee
Met mijn haar doe ik dan weer geen hol, alleen wassen. Is ook wel te zien.
Ik gebruik dus bepaalde shampoo die ik 1x per jaar uit Denemarken over laat komen; het is de enige shampoo waardoor ik een beetje volume in mijn haar kan krijgenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee
Met mijn haar doe ik dan weer geen hol, alleen wassen. Is ook wel te zien.
Dit wil ik zienquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:46 schreef I het volgende:
Als ik er geen baardwax in doe, ontploft ie.
Mijn haar is ook een ramp, ik heb ook geen zin om er allerlei producten en apparaten op los te laten, want dat heeft toch geen zin bij mij.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gebruik dus bepaalde shampoo die ik 1x per jaar uit Denemarken over laat komen; het is de enige shampoo waardoor ik een beetje volume in mijn haar kan krijgen![]()
Verder doe ik er ook echt nooit wat mee, want zelfs met wat meer volume is mijn haar steil steiler steilst. Ik kan er niks mee.
Ja precies, en dan moet je ook echt elke keer weer elke dag in de weer met al die productenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn haar is ook een ramp, ik heb ook geen zin om er allerlei producten en apparaten op los te laten, want dat heeft toch geen zin bij mij.
Dusja, ik loop maar voor lul met 'strohaar' (mijn vriends woorden![]()
) heb er inmiddels soort van vrede mee
Zoveel mogelijk oraal juistquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Die heb je toch niet oraal ingebracht hè?
Ja strohaar is eigenlijk niet echt de goede omschrijving, eerder pluishaar. Het is heel fijn van structuur en daardoor frizzy zeg maar. Kan je niks mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, en dan moet je ook echt elke keer weer elke dag in de weer met al die productenNiet te doen.
Als ik net van de kapper kom is het ook vaak mooi geföhnd daar enzo, maar dat is dan na een half uur ook weer allemaal uitgezaktNo way dat ik dan thuis er ook gewoon mee in de weer ga.
Strohaar![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gebruik ik soms wel, als ik echt droge lippen heb door airco's en zo. Vooral als ik veel in hotels kom heb ik daar last van.
Tevens: Jij en je broer hebben veel issues hè?
Oja dat is wel meer dan ikquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Twee soorten tandenborstels, flosdraad, tandenstokers, speciale tandpasta, houtskoolpoeder, kokosdoekjes.
En nog een speciaal soort kitje, maar daar zit heel erg hetzelfde in van bovenstaande.
De truc is meer medicijnen, mijn vitaminen zitten in m'n medicatieroutinequote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit ook wel jaVooral met vitamines dan. Ik moet me aanwennen om het ook daadwerkelijk meer structureel te gebruiken, maar dan kom ik een potje tegen dat alweer bijna een jaar over datum is ofzo
Met nog superveel erin.
Kan me er wel wat bij voorstellen inderdaad. En daar kan je inderdaad niks mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja strohaar is eigenlijk niet echt de goede omschrijving, eerder pluishaar. Het is heel fijn van structuur en daardoor frizzy zeg maar. Kan je niks mee.
En dan alsnog gewoon regelmatig naar de mondhygiëniste omdat de boel toch weer gaat verkleurenquote:
quote:
Jaaaa dat zit dus ook in mijn tandenkitje! Voelt echt altijd heel schoon aan daarna inderdaadquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik doe soms aan oilpulling![]()
![]()
Ik geloof niet in de heilzame ontgiftende werking, maar je krijgt er serieus wel heel gladde schone tanden van, en had de laatste keer bij de tandarts ook geen tandsteen!
En dáárom gebruik ik dus baardwax.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hou van baarden, maar er zijn grenzen.
You're worth itquote:
Positief of negatief?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:57 schreef Andromache het volgende:
Was er laatst niet iets onderzocht van de correlatie tussen mondverzorging en dementie?
Ja had het ook meer over de lengte van de baard. Ik hoop niet dat jouw baard ook zo lang is, want dan heb ik je beledigd en schaam ik me nuquote:
Die knakker is ook echt gingerquote:
@dravequote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:58 schreef Meke het volgende:
zou echt m'n best moeten doen om niet te slikken
He je bent me voorquote:
Ja ik realiseerde hem toen ik op enter druktequote:
Gewoon niet teveel doen. Ik vind het echt meevallen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:58 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of ik dat oil pulling zou kunnen hoor, zou echt m'n best moeten doen om niet te slikken
Nee mijn baard is een stuk korter. 15-18mm, zoiets.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja had het ook meer over de lengte van de baard. Ik hoop niet dat jouw baard ook zo lang is, want dan heb ik je beledigd en schaam ik me nu![]()
Gewoon goed oplettenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:58 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of ik dat oil pulling zou kunnen hoor, zou echt m'n best moeten doen om niet te slikken
Ah, dat valt reuze mee inderdaadquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:00 schreef I het volgende:
[..]
Nee mijn baard is een stuk korter. 15-18mm, zoiets.Is wel eens bijna het dubbele geweest, maar dat vond ik echt al te lang en te onverzorgd.
En toch heb ik geen moment gedacht dat je het echt wasquote:
Hij moet een voorbeeld aan I nemen, die blijft wel gewoonquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:03 schreef Guanabana het volgende:
Strani is gevlucht voor alle wijven verzorgingspraat.
Ja misschien scheelt het ook al als je niet heel wild spoeltquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel doen. Ik vind het echt meevallen.
Nu alweer een tijd niet gedaan. Ik heb echt moeite met dingen structureel aan mijn routine toe te voegenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja misschien scheelt het ook al als je niet heel wild spoeltHoe vaak doe je dit dan?
Ik hoefde dat echt nooitquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon goed opletten![]()
Moet ineens denken aan de kleuterklas toen we wel eens met fluor moesten spoelenIk weigerde; vond het zó vies! En ook om alles dan maar uit te moeten tuffen en je die bekertjes door moest geven
Dus ik deed altijd alsof en ging dan spoelbewegingen maken terwijl ik niks in mijn mond had
De juffen hebben nooit iets doorgehad
Samequote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nu alweer een tijd niet gedaan. Ik heb echt moeite met dingen structureel aan mijn routine toe te voegen
Wat is er mis met Pokon en reuzel?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:44 schreef I het volgende:
Toch?
Toch?
Zeer herkenbaarquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nu alweer een tijd niet gedaan. Ik heb echt moeite met dingen structureel aan mijn routine toe te voegen
Wees daar maar HEEL blij meequote:
Ik ben inderdaad maar snel even wat FIFA gaan spelen om de boel een beetje te compenserenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:03 schreef Guanabana het volgende:
Strani is gevlucht voor alle wijven verzorgingspraat.
Ik heb in bijna 20 jaar nooit iets gevonden wat daar goed tegen helpt. Als je er echt aanleg voor hebt blijven ze komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:08 schreef Momo het volgende:
Ik gebruik alleen van die verfrissende gel voor mijn gezicht. Maar krijg nog steeds wel puistjes, iemand tips? Nog we nu toch nog over gezondheidsproducten hebben
Pokon heb ik al teveel gehad, waarom denk je dat ik zo lang ben.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is er mis met Pokon en reuzel?
Altijd jeugdig met puistjesquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb in bijna 20 jaar nooit iets gevonden wat daar goed tegen helpt. Als je er echt aanleg voor hebt blijven ze komen.
Ja, dat blijf ik ook maar denken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Altijd jeugdig met puistjes![]()
Komt overeen met mijn mentale leefdtijd
Ik heb ook wel eens pomade gebruikt voor m'n haar. Zat er de volgende dag nog in, zelfs met douchen tussendoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:11 schreef I het volgende:
[..]
Pokon heb ik al teveel gehad, waarom denk je dat ik zo lang ben.En met reuzel trek ik al m'n haren er uit als ik dat door m'n haar smeer gok ik.
Drie centimeter diep frezen zou moeten helpenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:08 schreef Momo het volgende:
Ik gebruik alleen van die verfrissende gel voor mijn gezicht. Maar krijg nog steeds wel puistjes, iemand tips? Nog we nu toch nog over gezondheidsproducten hebben
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens pomade gebruikt voor m'n haar. Zat er de volgende dag nog in, zelfs met douchen tussendoor.
Was wel handig met toneel
Zodat het overeen komt met de temperatuur van mijn binnenkant?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Drie centimeter diep frezen zou moeten helpen
Nee, maar ik kan je garanderen dat jeugdpuistjes dan niet meer je grootste probleem zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Zodat het overeen komt met de temperatuur van mijn binnenkant?
Ik wist niet dat er een match moest zijn. Ik heb ‘m ge-edit, zodat er wel een mach is. Hoop dat het goed is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@:GeorgeM mocht je het nog willen weten: bij Betfair kan je zelf een weddenschap voorstellen als de odds je niet bevallen. Gaat er iemand op in, dan is er een weddenschap met de odds die je zelf hebt ingevuld. Gaat er niemand op in dan gaat het hele feest niet door.
Bij degene die er al staan is er zeker iemand die tegen de vermelde odds de weddenschap wil sluiten. Die kan je dus zeker weten doen.
Gefeliciteerd! Fungus vond ik een moeilijkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een deel van je bet heeft een match en gaat dus doorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een match moest zijn. Ik heb ‘m ge-edit, zodat er wel een mach is. Hoop dat het goed is.
[ afbeelding ]
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wees daar maar HEEL blij meeKrijg er nu nog de rillingen van
Ah okee. Het wordt me steeds duidelijkerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een deel van je bet heeft een match en gaat dus doorVoor de rest van het bedrag is het afwachten of iemand de weddenschap aan wil gaan
NEEE ZININquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:14 schreef I het volgende:
Zeg, Molloten, vergeten we onze punten niet in te vullen?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:14 schreef I het volgende:
Zeg, Molloten, vergeten we onze punten niet in te vullen?
Ik ookquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Fungus vond ik een moeilijke
Ja die heb ik ook nog steeds niet gehaaldquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Fungus vond ik een moeilijke
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:18 schreef I het volgende:
Ik ga nog steeds voor NathanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dat verschilt per aanbieder. Of het kan, en wanneer het kan. Bij sportwedstrijden kan het vaak wel tijdens de wedstrijd bijvoorbeeld, maar als je vroeger casht dan krijg je minder dan wanneer je tot het eind in de weddenschap blijft en je krijgt gelijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ah okee. Het wordt me steeds duidelijker![]()
Je kunt ook laten al eerder uit laten betalen als het een bepaald punt bereikt heeft, maar dat hoeft niet toch?
Veel geduld, weinig symptomen en niet heel besmettelijk maken was voor mij de oplossing. Daarna lang wachten tot erg veel mensen zijn besmet en dan toeslaan. Dan heb je al een goede basis terwijl er nog nul onderzoek is gedaan naar je fungusquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook nog steeds niet gehaald![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |