Ook altijd al stom gevonden ja, zulke pakketten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet gewoon alleen eten en drinken in je kerstpakket hebben
M'n broer verslindt ook heel veel van die labello meuk.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:34 schreef Guanabana het volgende:
Hij vindt het ook al helemaal niks om iets op zijn lippen te doen, dat is voor hem echt megaraar, terwijl dat voor mij supernormaal is. Ik gebruik elke dag Blistex.
Maar denk dat dat, zonder te willen generaliserentoch wel echt een heel groot verschil is tussen mannen en vrouwen.
Jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde, ik heb dat echt van mijn vader overgenomen dat trekje
Daar heb je vaak niks over te zeggen Strani!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet gewoon alleen eten en drinken in je kerstpakket hebben
Denk ik ook wel jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:34 schreef Guanabana het volgende:
Hij vindt het ook al helemaal niks om iets op zijn lippen te doen, dat is voor hem echt megaraar, terwijl dat voor mij supernormaal is. Ik gebruik elke dag Blistex.
Maar denk dat dat, zonder te willen generaliserentoch wel echt een heel groot verschil is tussen mannen en vrouwen.
Dat gebruik ik soms wel, als ik echt droge lippen heb door airco's en zo. Vooral als ik veel in hotels kom heb ik daar last van.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:36 schreef I het volgende:
[..]
M'n broer verslindt ook heel veel van die labello meuk.Ik vind het echt smerig.
Ik heb nu een multivitamine voor vrouwen, wat je hormonen beter in balans zou moeten brengen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaIk heb zelf ook wel vaak vitamines geslikt toen ik op dieet zat enzo. Nu slik ik wel eens een multivitaminepil en dan vind ik het ook wel best
Dit vraag ik me ook wel eens af ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:38 schreef I het volgende:
Ik heb ook altijd het idee dat je doordat je dat spul overmatig gebruikt, het juist allemaal erger wordt. Dan móét je het op een gegeven moment wel dagelijks gebruiken, omdat je huid gewend is aan die meuk, en zichzelf niet meer soepel houdt.
Volgens mij is dat ook zo ja, sommige mensen raken daardoor echt verslaafd aan labello.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:38 schreef I het volgende:
Ik heb ook altijd het idee dat je doordat je dat spul overmatig gebruikt, het juist allemaal erger wordt. Dan móét je het op een gegeven moment wel dagelijks gebruiken, omdat je huid gewend is aan die meuk, en zichzelf niet meer soepel houdt.
Nou ben benieuwd!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb nu een multivitamine voor vrouwen, wat je hormonen beter in balans zou moeten brengen.Het zal me benieuwen.
Heb je je Etos bon al benut?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:39 schreef Guanabana het volgende:
Je maakt mij ook veel gelukkiger door me los te laten in een Etos dan een kleding- of schoenenwinkel![]()
Daar deal ik dan maar mee, en dan is het na een weekje weer weg.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gebruik ik soms wel, als ik echt droge lippen heb door airco's en zo. Vooral als ik veel in hotels kom heb ik daar last van.
Tevens: Jij en je broer hebben veel issues hè?
Haha half. Ik moet daar altijd goed over nadenken en combineren met allerlei 1+1 acties, ik ga er niet zomaar random shampoo van kopenquote:
Dat is ook wel weer zo ja. Heb dat zelf momenteel met bepaalde shampoo wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:38 schreef I het volgende:
Verstandigquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha half. Ik moet daar altijd goed over nadenken en combineren met allerlei 1+1 acties, ik ga er niet zomaar random shampoo van kopenMaar een wat duurdere crème ofzo.
Metroseksuele hipster dat je d'r bentquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:44 schreef I het volgende:
Ik gebruik dan wel weer baardolie en baardwax. Maar dat is anders.
Toch?
Toch?
Neequote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:44 schreef I het volgende:
Toch?
Toch?
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Metroseksuele hipster dat je d'r bent
GOTCHA!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:44 schreef I het volgende:
Toch?
Toch?
Ik vind van wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee
Met mijn haar doe ik dan weer geen hol, alleen wassen. Is ook wel te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |