Oja, dat heb ik wel, zo'n puinsteen en een vijlquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje veel last gehad van eelt op mijn voeten; dat is nu wel echt een stuk minder. Ik had ook zo'n stukje puinsteen daarvoor.
Het vervelende van handcreme vind ik wel dat je het eerst in moet laten werken voor je weer wat kan gaan doenDan zit ik ineens met vettige vingers te typen
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik verdenk m'n opa ervan ladingen handcrème gebruikt te hebben. In heb ooit een fiets van hem overgenomen en mijn handen roken altijd bijzonder geparfumeerd na een langer stuk fietsen. Zelfs jaren later nog
Wat heb je daarvoor allemaal dan? Ben wel benieuwd, heb al het gevoel dat ik een heel uitgebreide routine heb, maar misschien kan het ergerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:12 schreef Aoibhin het volgende:
Waar ik echt heel veel producten voor heb, dat is voor mijn tanden. Maar die zijn dan ook drama.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Voetencrème heb ik niet hoor
'Mensen als Strani'? Zijn er meer van mijn type!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou je weet maar nooitquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
'Mensen als Strani'? Zijn er meer van mijn type!?
Die heb je toch niet oraal ingebracht hè?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Laatste crème die ik in huis had was Teacher's Highland Cream. Beviel goed
Twee soorten tandenborstels, flosdraad, tandenstokers, speciale tandpasta, houtskoolpoeder, kokosdoekjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat heb je daarvoor allemaal dan? Ben wel benieuwd, heb al het gevoel dat ik een heel uitgebreide routine heb, maar misschien kan het erger
Daar dacht je even uniek te zijn he...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
'Mensen als Strani'? Zijn er meer van mijn type!?
110? Dus heel onwaarschijnlijk dat het wint, wat het ook is?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:20 schreef GeorgeM het volgende:
Ik wil wat inzetten op Betfair (odds 110), maar ik kan bij ‘odds’ zelf ook wat invullen. Hij zet ‘m zelf op 110, maar moet/zal ik dit aanpassen?
Ik heb het nooit laten testen, maar ik denk dat ik wel redelijkerwijs kan aannemen dat ik een vitamine D tekort heb, aangezien ik te weinig in de zon komquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja, de huisarts heeft bij mij ook gewoon vitamine D voorgeschreven, dus dat doe je dan maar braaf(En nog multivitamine)
Jeangu Macrooyquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:22 schreef Strani het volgende:
[..]
110? Dus heel onwaarschijnlijk dat het wint, wat het ook is?
Dit ook wel jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb echt zóveel van dat spul heEn elke keer kom ik bij het opruimen weer allemaal potjes en zalfjes tegen waarvan ik niet wist dat ik het überhaupt nog had
Ja ik heb ook wel veel vitamines nog, maar vooral mijn vader heeft daar echt wel een handje van. Die is dan bang dat hij allemaal tekorten gaat krijgen dus slikt dagelijks een hele rits pillen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit ook wel jaVooral met vitamines dan. Ik moet me aanwennen om het ook daadwerkelijk meer structureel te gebruiken, maar dan kom ik een potje tegen dat alweer bijna een jaar over datum is ofzo
Met nog superveel erin.
Haha ja ik heb ook antirimpelcreme, inderdaad ook voor het idee welquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb ook een heel droge huid, dus dagcrème wil ik sowieso op na het douchen, of nachtcrème, anders voelt het echt niet fijn.
En 'omdat het kan' heb ik die met Q10, antirimpel, het zal waarschijnlijk niet veel doen, maar toch het idee
Mijn vriend noemt het ook altijd 'zalf'quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:08 schreef I het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook gewoon een gigantische afkeer van zalfjes.
Hier precies hetzelfde, ik heb dat echt van mijn vader overgenomen dat trekjequote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel veel vitamines nog, maar vooral mijn vader heeft daar echt wel een handje van. Die is dan bang dat hij allemaal tekorten gaat krijgen dus slikt dagelijks een hele rits pillen.
Echt vreselijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn vriend noemt het ook altijd 'zalf'terwijl echt zalf weer iets anders is dan gewoon crème. Maar die heeft ook niks met al die spullen
Niet gewoon alleen eten en drinken in je kerstpakket hebbenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:33 schreef I het volgende:
[..]
Echt vreselijk.Ik heb ook wel eens "hydraterende gezichtscrème" gebruikt omdat het in m'n kerstpakket zat. Maar dat vond ik ook echt bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |