Pak ze!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben 10 euro van mij gestolen die flikkers.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
Wie, wanneer, waar?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
tijd voor de fok knokploegquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop dat ik op die leeftijd in een kilt tussen twee gekruiste zwaarden sta te dribbelenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
En toch, dit zou in de Schotse hooglanden ook niet misstaan.
Mag je mijn familie tartan hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik op die leeftijd in een kilt tussen twee gekruiste zwaarden sta te dribbelen
nee niet eensquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker gedroomd over je fietscaravan?
fotoquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Tweede cappuccino. Ik zit prinsheerlijk hier
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je mijn familie tartan hebben.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zal de McUitstralings alle eer aan doen
Echt niet, ik ben al afgewezenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Pas nou op, golddigger alert.
ING heeft wel een bagger internetbankiere systeemquote:
Nou ben er nu wel al klaar mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ING heeft wel een bagger internetbankiere systeem
Echt? Prima app toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
met de mobiele app is het nog wel te doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
veel gaat ook al via de appquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Bij de rabo heb je die scanner voor alles nodig of kan je ook veel met de app?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:16 schreef liesje1979 het volgende:
Buda ga je nog bij pizzeria Den Haag eten?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Stond niet op de planning. Ik heb wel een pizza afgehaald bij Pizza Forte. Maar die viel tegen
*duikt onder*quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij komen bij jou golddiggen
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Eigenlijk moet je er wel eten hoor.
dan maar in een fles plassenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:21 schreef Arch-Indar het volgende:
Niet handig.
Een persoon bij je hebben met een blaas zo groot als een erwt en dan op station Venlo de enige wc stuk en de trein naar Duitsland alle drie de wc’s buiten werking...
Raam een optie?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:21 schreef Arch-Indar het volgende:
Niet handig.
Een persoon bij je hebben met een blaas zo groot als een erwt en dan op station Venlo de enige wc stuk en de trein naar Duitsland alle drie de wc’s buiten werking...
Nou ja het is niet handig dat als je de desktopversie wilt gebruiken dat je alsnog via je telefoon moet inloggen (als ik dat had gewild dan pakte ik die wel sukkelsquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind de rabo app 100 keer makkelijkerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met de mobiele app is het nog wel te doen.
Hoe lang ben je nog in Hongarije?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik zal eens kijken of hij nog bestaat
dat wel, maar de ing app is al een hele verbetering ten opzichte van hun sitequote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind de rabo app 100 keer makkelijker
ABN is ook wat chiquer dan de rest.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
Heb altijd abn gehad. Vind het wel makkelijk. geen gezeik. Je kan alleen niet meer mobiel met ze betalen maar dat deed ik niet
waarom heb je die niet meer dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
Heb altijd abn gehad. Vind het wel makkelijk. geen gezeik. Je kan alleen niet meer mobiel met ze betalen maar dat deed ik niet
Heb ik nog :pquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom heb je die niet meer dan?
Ja dat weet ik niet. In wat zie je dat terug dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ABN is ook wat chiquer dan de rest.
In goedemorgen mijnheer UitStraling, goed u weer te zien, kopje koffie?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet. In wat zie je dat terug dan?
Tot en met te vroeg op dinsdagmorgenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nog in Hongarije?
Hmm hebben ze mij nog nooit aangeboden :pquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In goedemorgen mijnheer UitStraling, goed u weer te zien, kopje koffie?
Ahja die vroege vluchtquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot en met te vroeg op dinsdagmorgen
Er zit hier een fietsenzaak en die doet exact hetzelfde, krijg je zelfs een lekker belegd broodje bij de koffie.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm hebben ze mij nog nooit aangeboden :p
Zo verlate kraamvisite. Morgen misschien een tripje met de trein. Paar keer zwemmen nogquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja die vroege vluchtMaar lekker hoor, nog speciale dingen op de planning?
Bij mij op werk doen we dat ookquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit hier een fietsenzaak en die doet exact hetzelfde, krijg je zelfs een lekker belegd broodje bij de koffie.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij mij op werk doen we dat ook![]()
jaaaa naar railbus-paradise Balassagyarmatquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo verlate kraamvisite. Morgen misschien een tripje met de trein. Paar keer zwemmen nog
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo verlate kraamvisite. Morgen misschien een tripje met de trein. Paar keer zwemmen nog
Prachtig jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vette foto he![]()
Ik zit eindelijk in de app hoor. Heb mijn 10 euro terug
Ze zien er wel een beetje gestresst uit hoorquote:
Volgens het bericht zijn dit 4 broers die tegen de stroom inzwemmenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zien er wel een beetje gestresst uit hoor
Ze zien er ook uit als vier broers.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens het bericht zijn dit 4 broers die tegen de stroom inzwemmen
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaaaa naar railbus-paradise Balassagyarmat
Maar plakken jullie ook mijn fietsband?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij mij op werk doen we dat ook![]()
Dansje van de bitterballenbeer erbij.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar plakken jullie ook mijn fietsband?
Lingerie ook?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:01 schreef Karzai het volgende:
Zit hier wel een fietsenwinkel om de hoek die ook kleding erbij verkoopt
Nee dat nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar plakken jullie ook mijn fietsband?
zit klaar voor de voorlaatste cross van het seizoenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:02 schreef Karzai het volgende:
Zit klaar voor het voetballen chelsea-tottenham
Ik heb gisteren het meeste al gedaan aan de mini-rijsttafel voor vanavondquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:15 schreef UitStraling het volgende:
Zin om uitgebreid te koken maar moet eigenlijk aan de poetsopruim.
Ze zijn niet fotogeniek, maar fucking lekker.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb gisteren het meeste al gedaan aan de mini-rijsttafel voor vanavond
En ik zou nog wat klusjes moeten doen, maar ik kijk Greys anatomy![]()
SPOILER: Mijn lelijke kaneelbroodjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Nasi goreng, beef rendang, Chinese red pork, sajoer boontjes en sambal eierenquote:
Ok ik ga ook koken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Nasi goreng, beef rendang, Chinese red pork, sajoer boontjes en sambal eieren
quote:
Waar kan ik een vrouw zoals jij vinden?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze zijn niet fotogeniek, maar fucking lekker.
Smeuïge kaneelvulling met gehakte hazelnoten en rozijnen
Ga doorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze zijn niet fotogeniek, maar fucking lekker.
Smeuïge kaneelvulling met gehakte hazelnoten en rozijnen
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:22 schreef Muck het volgende:
SPOILER: Mijn lelijke kaneelbroodjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op internet ^^quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Waar kan ik een vrouw zoals jij vinden?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Er zit een tentje aan de Oudegracht met de meest fantastische lams rendangquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ik ga ook koken.
Rendang![]()
Char Siu
Hierquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Utrecht?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Er zit een tentje aan de Oudegracht met de meest fantastische lams rendang![]()
Zo zacht, zo fantastisch
Ze zijn super fluffy van binnen met een klein knispertje aan de buitenkant. Licht zoet met een hint vanille. En dan, oh jaaa, de smeuïge kaneellaag met geroosterde noten, mmm jaaaaaquote:
Ja jij bent op andere vlakken een fijne vrouw, maar koken staat niet echt op die lijst.quote:
omgquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze zijn super fluffy van binnen met een klein knispertje aan de buitenkant. Licht zoet met een hint vanille. En dan, oh jaaa, de smeuïge kaneellaag met geroosterde noten, mmm jaaaaa
Muck is een goede keuze hoor. begrijp hetquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent op andere vlakken een fijne vrouw, maar koken staat niet echt op die lijst.
Mja ze zeggen liefde gaat door de maag he.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Muck is een goede keuze hoor. begrijp het
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Utrecht?
Ben regelmatig in Utrecht centrum voor mijn werk
Ja klopt wel hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ze zeggen liefde gaat door de maag he.
Nah, alleen wat koken betreftquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Muck is een goede keuze hoor. begrijp het
Zojuist tafeltje gereserveerd voor dinsdagavond.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
Umami is een ‘Aziatisch fusionrestaurant’ en ik dacht eerst:, de zoveelste sushitent in de binnenstad
Maar omg, de kleine gerechtjes zijn fantastisch![]()
Ik weiger mijn rendang te delen, ze hebben goddelijke curry met mosselen, fluffy gestoomde broodjes...
komt goed uit, dan ben ik ook vrijquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zojuist tafeltje gereserveerd voor dinsdagavond.
Zegt plaatsen voor collega's af en maakt er een reservering voor 2 van.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt goed uit, dan ben ik ook vrij
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zegt plaatsen voor collega's af en maakt er een reservering voor 2 van.
Lieve ponmeneer, sorry voor daarstraks hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:46 schreef Koen66 het volgende:
Zo weer thuis na bezoekjes aan Lidl - Jumbo - Big Bazar en Kruidvat
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop een vaatwasser met ledverlichting.
Tijd dat je een handige Harry schaakt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb een vaatwasser maar durf hem vanwege al die lekkages niet meer te gebruiken
Een fantastische kroeg!quote:
Ze stonden pas in de Vivaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://utrecht.cafe-olivier.be/
De enige reden dat ik ook een treinabonnement hebquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Een fantastische kroeg!
Belgisch biercafe in een voormalige schuilkerk
Niet teveel reclame voor maken neequote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze stonden pas in de Viva![]()
Ik ben een beetje bang voor een hipstermeisjes/heusnogkekkegerda’s-invasie
Wanneer gaan we naar Olivier?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De enige reden dat ik ook een treinabonnement heb
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lieve ponmeneer, sorry voor daarstraks hoor
Ik ookquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er serieus regelmatig, even ontspannen na een dagje diknekbrallen op het werk.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:59 schreef Koen66 het volgende:
Zelfs met MCH kon ik wel normaal converseren kort voor ie verdween
[..]
[..]
Normaal converseren met MCH? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:59 schreef Koen66 het volgende:
Zelfs met MCH kon ik wel normaal converseren kort voor ie verdween
[..]
[..]
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Normaal converseren met MCH? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?![]()
Je trekt ook gelijk iedereen naquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je trekt ook gelijk iedereen na
DTS is quarantaine genoeg lijkt mequote:
Spammen met matequote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DTS is quarantaine genoeg lijkt me![]()
Zolang je het hier maar niet vol spamt zoals in dts gebruikelijk is.
Zolang het maar binnen de molo/haags normen blijftquote:
Mijn record is 11:00 uur in de ochtend daar, gelukkig hebben we bedden op kantoor, volgende ochtend wel mooi tafereeltje bij de koffie automaat, goedemorgen, goedemorgen tering wat zie jij eruit zeg, bek houden ja, ok is het zover, kom je nog wel naar die vergadering? Nee krijg maar de moord, ik ga gewoon naar huis en eeeuhm kun je me even brengen anders loop ik over 3 uur nog rond op Hoog Catharijnequote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
Ik werk in Utrecht en neem regelmatig collega’s mee of een date als ie echt leuk genoeg is
Nou ik zag hier ook al flink wat plaatjes voorbijkomen, maar wees gerust ik zal je niet bolkenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DTS is quarantaine genoeg lijkt me![]()
Zolang je het hier maar niet vol spamt zoals in dts gebruikelijk is.
Ik zwerf de hele werel over, via internet dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben je recent in China geweest? Of Italië?
Haags is wel redelijk buiten categoryquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang het maar binnen de molo/haags normen blijft
Bolkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou ik zag hier ook al flink wat plaatjes voorbijkomen, maar wees gerust ik zal je niet bolken
Een beetje gezelschapquote:
Een DM?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Snij ik in mijn vinger tijdens het snijden van komkommer. Bloeden als een rund, geen pleisters. Bijna RIP Buda
Maar gelukkig een DM in de buurt en nu ben ik zo goed als nieuw
DTS ON TOURquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Maken we er een 'on tour' van? '
Dat kunnen we niet hebben hoor een Rip Budaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Snij ik in mijn vinger tijdens het snijden van komkommer. Bloeden als een rund, geen pleisters. Bijna RIP Buda
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Blijf maar allemaal lekker hier zitten, pas ik wel op in DTS @:aKboR @:Jippie @:Skysherrif
quote:
Zijn dat jouw lippen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Blijf maar allemaal lekker hier zitten, pas ik wel op in DTS @:aKboR @:Jippie @:Skysherrif
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Nee, geleendquote:
Ja hoor, ben in een goede bui vandaagquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik die ook een keer lenen dan?
Goed planquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Jaaaaah mooi, ga ik de hele dag aan lekkere dingen likken met jouw mondquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, ben in een goede bui vandaag
Ik heb soms wel goede ideeën.quote:
Eerst een senseo mokka met melk. Lekkere smaakquote:
Wat is dit dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:21 schreef Karzai het volgende:
pauze bij het voetballen, halftime show
[ afbeelding ]
Hier móet ik heen!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:56 schreef Muck het volgende:
Oh ja, Olivier is saai.
Kutambiance.
Stom orgel dat er nog staat.
Guus is een nare huiskat.
Vies bier.
Bah.
Nooit heen gaan.
Mooi dan blijf ik hier zittenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:26 schreef Karzai het volgende:
Lijkt me ook beter, rook daar je shag maar
Mooi, zolang je maar beetje stil blijft zittenquote:
DMquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi, zolang je maar beetje stil blijft zitten
Zou het niet doenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Weet jij of ik een haring een dag over datum nog kan eten?
Ow, dan ga ik wel terug naar dtsquote:
Ga hem verorberenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou het niet doen
Ranzig, letterlijk
Bahquote:
Shit, missie gefaaldquote:
Paling heb ik ook als middag eten gehadquote:
Ik haat spellenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Shit, missie gefaald
Nou vooruit, jij bent welkom
Backgammon spelen met een duchesse de bourgogne
Ik heb een adresje bij een gast hier in de buurt met dispensatie om op paling te vissen, die rookt hij zelf op zo'n oud binnenvaartschip, de hemel is dat.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ondanks mijn medische spoedgeval ben ik te vroeg en mijn maat, vrouw en baby te last
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ondanks mijn medische spoedgeval ben ik te vroeg en mijn maat, vrouw en baby te laat
Volgens mij weleens wat van gelezen op LinkedIn. Reist die knakker rond?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een adresje bij een gast hier in de buurt met dispensatie om op paling te vissen, die rookt hij zelf op zo'n oud binnenvaartschip, de hemel is dat.
Dan staar ik wat naar het backgammonbord, mag jij zuipenquote:
Ik speel wel vals dan, steeds harder giechelend en wankeler staandquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan staar ik wat naar het backgammonbord, mag jij zuipen
Simonis de visgodquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben toch maar boodschappen gaan doen in de stad en daar zit een simonis (viszaak)
Ja die ligt steeds ergens anders, nou ja tot die gammele boot een keer helemaal zinkt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij weleens wat van gelezen op LinkedIn. Reist die knakker rond?
Lekker man, ik ga het weer eens halen. Komt er nooit van maar
Vliegen kan ook nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:36 schreef Muck het volgende:
Paling eten kan eigenlijk niet, maar het is inderdaad zo ontzettend lekker
Kloptquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat ik het beter zou doen als ouder, maar iets afspreken met mensen met kinderen is ook wel facepalmwaardig soms.
Hij heeft dispensatie.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:36 schreef Muck het volgende:
Mijn buurman rookte zelf paling, zo vaak van hem gekregen dat ik geen gerookte paling meer kan zien.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:36 schreef Muck het volgende:
Ik ben trots op jequote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben toch maar boodschappen gaan doen in de stad en daar zit een simonis (viszaak)
Jij doet kinderen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Vliegen kan ook niet
Vlees ook niet
Kinderen ook niet
Autorijden ook niet
Seks zonder mondkapje ook niet
Doe het allemaaaaaaaaaal
Mja, ik heb geen kinderen, maar kan ook echt geen onaangekondigd bezoek hebbenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Zeker als je pré kinderen al zo was als ik
Secretarisvogel?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:38 schreef Karzai het volgende:
Zag vanochtend deze vogel echt een slang killer die moet je in je tuin hebben
[ afbeelding ]
Zo sta ik ook altijd over een vrouw heen maar ik heb minder lange benen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:38 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeer steeds meer schijt aan dingen te hebben. Dus vriend kwam vorige week redelijk onverwachts langs en ik was in huis met twintig dingen tegelijk bezig. Kreeg wel een opmerking over de chaos in m'n huis en dat daar eerst rust in moest komenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen kinderen, maar kan ook echt geen onaangekondigd bezoek hebben
Hebben we dit in nederland?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:38 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ook zo naar haar pikken met je snavel?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo sta ik ook altijd over een vrouw heen maar ik heb minder lange benen.
Of ook zo naar haar snavelen met zijn pik?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En dan ook zo naar haar pikken met je snavel?
Alleen als ze beetje tegenstribbelenquote:
Onder anderequote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En dan ook zo naar haar pikken met je snavel?
Zulke mensen moeten hun teringbek houdenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer steeds meer schijt aan dingen te hebben. Dus vriend kwam vorige week redelijk onverwachts langs en ik was in huis met twintig dingen tegelijk bezig. Kreeg wel een opmerking over de chaos in m'n huis en dat daar eerst rust in moest komen
Oké het is hier ook wel chaotisch maar Jezus geef even ongevraagd advies. Ik ga ook niet bij hem jammeren van "Jezus wat kil hier, lijkt wel een crematorium."quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten hun teringbek houden
Stofzuiger in zijn handen duwenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké het is hier ook wel chaotisch maar Jezus geef even ongevraagd advies. Ik ga ook niet bij hem jammeren van "Jezus wat kil hier, lijkt wel een crematorium."
Het is rommelig, niet vies.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stofzuiger in zijn handen duwen
Ik noem dat altijd "gezellig"quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is rommelig, niet vies.
Vind ik.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:50 schreef Karzai het volgende:
ja ik zag een keer zo'n industrieel huis met alles strak en wit, de kinderkamer ook die moesten hun tekeningen aan de binnenkant van hun kledingkastdeur hangen
Pfff van een klasgenootje van mijn jongste zoon werd een hondje uitgezocht in de kleur van het bankstelquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:50 schreef Karzai het volgende:
ja ik zag een keer zo'n industrieel huis met alles strak en wit, de kinderkamer ook die moesten hun tekeningen aan de binnenkant van hun kledingkastdeur hangen
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Pfff van een klasgenootje van mijn jongste zoon werd een hondje uitgezocht in de kleur van het bankstel
Zo creëer je seriemoordenaars.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:55 schreef Jippie68 het volgende:
Ja vond dat zo bizar. Maar had het kunnen weten omdat de op school gemaakte kerstbal ook niet in de kerstboom mocht hangen.
Truequote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo creëer je seriemoordenaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |