komt goed uit, dan ben ik ook vrijquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zojuist tafeltje gereserveerd voor dinsdagavond.
Zegt plaatsen voor collega's af en maakt er een reservering voor 2 van.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt goed uit, dan ben ik ook vrij
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zegt plaatsen voor collega's af en maakt er een reservering voor 2 van.
Lieve ponmeneer, sorry voor daarstraks hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:46 schreef Koen66 het volgende:
Zo weer thuis na bezoekjes aan Lidl - Jumbo - Big Bazar en Kruidvat
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop een vaatwasser met ledverlichting.
Tijd dat je een handige Harry schaakt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb een vaatwasser maar durf hem vanwege al die lekkages niet meer te gebruiken
Een fantastische kroeg!quote:
Ze stonden pas in de Vivaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://utrecht.cafe-olivier.be/
De enige reden dat ik ook een treinabonnement hebquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Een fantastische kroeg!
Belgisch biercafe in een voormalige schuilkerk
Niet teveel reclame voor maken neequote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze stonden pas in de Viva![]()
Ik ben een beetje bang voor een hipstermeisjes/heusnogkekkegerda’s-invasie
Wanneer gaan we naar Olivier?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De enige reden dat ik ook een treinabonnement heb
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lieve ponmeneer, sorry voor daarstraks hoor
Ik ookquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er serieus regelmatig, even ontspannen na een dagje diknekbrallen op het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |