Ik heb gisteren het meeste al gedaan aan de mini-rijsttafel voor vanavondquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:15 schreef UitStraling het volgende:
Zin om uitgebreid te koken maar moet eigenlijk aan de poetsopruim.
Ze zijn niet fotogeniek, maar fucking lekker.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb gisteren het meeste al gedaan aan de mini-rijsttafel voor vanavond
En ik zou nog wat klusjes moeten doen, maar ik kijk Greys anatomy![]()
SPOILER: Mijn lelijke kaneelbroodjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Nasi goreng, beef rendang, Chinese red pork, sajoer boontjes en sambal eierenquote:
Ok ik ga ook koken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Nasi goreng, beef rendang, Chinese red pork, sajoer boontjes en sambal eieren
quote:
Waar kan ik een vrouw zoals jij vinden?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze zijn niet fotogeniek, maar fucking lekker.
Smeuïge kaneelvulling met gehakte hazelnoten en rozijnen
Ga doorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze zijn niet fotogeniek, maar fucking lekker.
Smeuïge kaneelvulling met gehakte hazelnoten en rozijnen
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:22 schreef Muck het volgende:
SPOILER: Mijn lelijke kaneelbroodjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op internet ^^quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Waar kan ik een vrouw zoals jij vinden?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Er zit een tentje aan de Oudegracht met de meest fantastische lams rendangquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ik ga ook koken.
Rendang![]()
Char Siu
Hierquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Utrecht?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Er zit een tentje aan de Oudegracht met de meest fantastische lams rendang![]()
Zo zacht, zo fantastisch
Ze zijn super fluffy van binnen met een klein knispertje aan de buitenkant. Licht zoet met een hint vanille. En dan, oh jaaa, de smeuïge kaneellaag met geroosterde noten, mmm jaaaaaquote:
Ja jij bent op andere vlakken een fijne vrouw, maar koken staat niet echt op die lijst.quote:
omgquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze zijn super fluffy van binnen met een klein knispertje aan de buitenkant. Licht zoet met een hint vanille. En dan, oh jaaa, de smeuïge kaneellaag met geroosterde noten, mmm jaaaaa
Muck is een goede keuze hoor. begrijp hetquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent op andere vlakken een fijne vrouw, maar koken staat niet echt op die lijst.
Mja ze zeggen liefde gaat door de maag he.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Muck is een goede keuze hoor. begrijp het
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Utrecht?
Ben regelmatig in Utrecht centrum voor mijn werk
Ja klopt wel hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ze zeggen liefde gaat door de maag he.
Nah, alleen wat koken betreftquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Muck is een goede keuze hoor. begrijp het
Zojuist tafeltje gereserveerd voor dinsdagavond.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
Umami is een ‘Aziatisch fusionrestaurant’ en ik dacht eerst:, de zoveelste sushitent in de binnenstad
Maar omg, de kleine gerechtjes zijn fantastisch![]()
Ik weiger mijn rendang te delen, ze hebben goddelijke curry met mosselen, fluffy gestoomde broodjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |