Vliegen kan ook nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:36 schreef Muck het volgende:
Paling eten kan eigenlijk niet, maar het is inderdaad zo ontzettend lekker
Kloptquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat ik het beter zou doen als ouder, maar iets afspreken met mensen met kinderen is ook wel facepalmwaardig soms.
Hij heeft dispensatie.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:36 schreef Muck het volgende:
Mijn buurman rookte zelf paling, zo vaak van hem gekregen dat ik geen gerookte paling meer kan zien.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:36 schreef Muck het volgende:
Ik ben trots op jequote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben toch maar boodschappen gaan doen in de stad en daar zit een simonis (viszaak)
Jij doet kinderen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Vliegen kan ook niet
Vlees ook niet
Kinderen ook niet
Autorijden ook niet
Seks zonder mondkapje ook niet
Doe het allemaaaaaaaaaal
Mja, ik heb geen kinderen, maar kan ook echt geen onaangekondigd bezoek hebbenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Zeker als je pré kinderen al zo was als ik
Secretarisvogel?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:38 schreef Karzai het volgende:
Zag vanochtend deze vogel echt een slang killer die moet je in je tuin hebben
[ afbeelding ]
Zo sta ik ook altijd over een vrouw heen maar ik heb minder lange benen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:38 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeer steeds meer schijt aan dingen te hebben. Dus vriend kwam vorige week redelijk onverwachts langs en ik was in huis met twintig dingen tegelijk bezig. Kreeg wel een opmerking over de chaos in m'n huis en dat daar eerst rust in moest komenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen kinderen, maar kan ook echt geen onaangekondigd bezoek hebben
Hebben we dit in nederland?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:38 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ook zo naar haar pikken met je snavel?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo sta ik ook altijd over een vrouw heen maar ik heb minder lange benen.
Of ook zo naar haar snavelen met zijn pik?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En dan ook zo naar haar pikken met je snavel?
Alleen als ze beetje tegenstribbelenquote:
Onder anderequote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En dan ook zo naar haar pikken met je snavel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |