Zou het niet doenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Weet jij of ik een haring een dag over datum nog kan eten?
Ow, dan ga ik wel terug naar dtsquote:
Ga hem verorberenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou het niet doen
Ranzig, letterlijk
Bahquote:
Shit, missie gefaaldquote:
Paling heb ik ook als middag eten gehadquote:
Ik haat spellenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Shit, missie gefaald
Nou vooruit, jij bent welkom
Backgammon spelen met een duchesse de bourgogne
Ik heb een adresje bij een gast hier in de buurt met dispensatie om op paling te vissen, die rookt hij zelf op zo'n oud binnenvaartschip, de hemel is dat.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ondanks mijn medische spoedgeval ben ik te vroeg en mijn maat, vrouw en baby te last
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ondanks mijn medische spoedgeval ben ik te vroeg en mijn maat, vrouw en baby te laat
Volgens mij weleens wat van gelezen op LinkedIn. Reist die knakker rond?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een adresje bij een gast hier in de buurt met dispensatie om op paling te vissen, die rookt hij zelf op zo'n oud binnenvaartschip, de hemel is dat.
Dan staar ik wat naar het backgammonbord, mag jij zuipenquote:
Ik speel wel vals dan, steeds harder giechelend en wankeler staandquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan staar ik wat naar het backgammonbord, mag jij zuipen
Simonis de visgodquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben toch maar boodschappen gaan doen in de stad en daar zit een simonis (viszaak)
Ja die ligt steeds ergens anders, nou ja tot die gammele boot een keer helemaal zinkt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij weleens wat van gelezen op LinkedIn. Reist die knakker rond?
Lekker man, ik ga het weer eens halen. Komt er nooit van maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |