Zulke mensen moeten hun teringbek houdenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer steeds meer schijt aan dingen te hebben. Dus vriend kwam vorige week redelijk onverwachts langs en ik was in huis met twintig dingen tegelijk bezig. Kreeg wel een opmerking over de chaos in m'n huis en dat daar eerst rust in moest komen
Oké het is hier ook wel chaotisch maar Jezus geef even ongevraagd advies. Ik ga ook niet bij hem jammeren van "Jezus wat kil hier, lijkt wel een crematorium."quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten hun teringbek houden
Stofzuiger in zijn handen duwenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké het is hier ook wel chaotisch maar Jezus geef even ongevraagd advies. Ik ga ook niet bij hem jammeren van "Jezus wat kil hier, lijkt wel een crematorium."
Het is rommelig, niet vies.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stofzuiger in zijn handen duwen
Ik noem dat altijd "gezellig"quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is rommelig, niet vies.
Vind ik.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:50 schreef Karzai het volgende:
ja ik zag een keer zo'n industrieel huis met alles strak en wit, de kinderkamer ook die moesten hun tekeningen aan de binnenkant van hun kledingkastdeur hangen
Pfff van een klasgenootje van mijn jongste zoon werd een hondje uitgezocht in de kleur van het bankstelquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:50 schreef Karzai het volgende:
ja ik zag een keer zo'n industrieel huis met alles strak en wit, de kinderkamer ook die moesten hun tekeningen aan de binnenkant van hun kledingkastdeur hangen
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Pfff van een klasgenootje van mijn jongste zoon werd een hondje uitgezocht in de kleur van het bankstel
Zo creëer je seriemoordenaars.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:55 schreef Jippie68 het volgende:
Ja vond dat zo bizar. Maar had het kunnen weten omdat de op school gemaakte kerstbal ook niet in de kerstboom mocht hangen.
Truequote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo creëer je seriemoordenaars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |