Haags is wel redelijk buiten categoryquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang het maar binnen de molo/haags normen blijft
Bolkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou ik zag hier ook al flink wat plaatjes voorbijkomen, maar wees gerust ik zal je niet bolken
Een beetje gezelschapquote:
Een DM?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Snij ik in mijn vinger tijdens het snijden van komkommer. Bloeden als een rund, geen pleisters. Bijna RIP Buda
Maar gelukkig een DM in de buurt en nu ben ik zo goed als nieuw
DTS ON TOURquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Maken we er een 'on tour' van? '
Dat kunnen we niet hebben hoor een Rip Budaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Snij ik in mijn vinger tijdens het snijden van komkommer. Bloeden als een rund, geen pleisters. Bijna RIP Buda
Maar gelukkig een DM in de buurt en nu ben ik zo goed als nieuw
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Blijf maar allemaal lekker hier zitten, pas ik wel op in DTS @:aKboR @:Jippie @:Skysherrif
quote:
Zijn dat jouw lippen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Blijf maar allemaal lekker hier zitten, pas ik wel op in DTS @:aKboR @:Jippie @:Skysherrif
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:13 schreef Dotteke het volgende:
Nee, geleendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |