quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:59 schreef Koen66 het volgende:
Zelfs met MCH kon ik wel normaal converseren kort voor ie verdween
[..]
[..]
Normaal converseren met MCH? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:59 schreef Koen66 het volgende:
Zelfs met MCH kon ik wel normaal converseren kort voor ie verdween
[..]
[..]
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Normaal converseren met MCH? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?![]()
Je trekt ook gelijk iedereen naquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je trekt ook gelijk iedereen na
DTS is quarantaine genoeg lijkt mequote:
Spammen met matequote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DTS is quarantaine genoeg lijkt me![]()
Zolang je het hier maar niet vol spamt zoals in dts gebruikelijk is.
Zolang het maar binnen de molo/haags normen blijftquote:
Mijn record is 11:00 uur in de ochtend daar, gelukkig hebben we bedden op kantoor, volgende ochtend wel mooi tafereeltje bij de koffie automaat, goedemorgen, goedemorgen tering wat zie jij eruit zeg, bek houden ja, ok is het zover, kom je nog wel naar die vergadering? Nee krijg maar de moord, ik ga gewoon naar huis en eeeuhm kun je me even brengen anders loop ik over 3 uur nog rond op Hoog Catharijnequote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
Ik werk in Utrecht en neem regelmatig collega’s mee of een date als ie echt leuk genoeg is
Nou ik zag hier ook al flink wat plaatjes voorbijkomen, maar wees gerust ik zal je niet bolkenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DTS is quarantaine genoeg lijkt me![]()
Zolang je het hier maar niet vol spamt zoals in dts gebruikelijk is.
Ik zwerf de hele werel over, via internet dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben je recent in China geweest? Of Italië?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |