Vind de rabo app 100 keer makkelijkerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met de mobiele app is het nog wel te doen.
Hoe lang ben je nog in Hongarije?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik zal eens kijken of hij nog bestaat
dat wel, maar de ing app is al een hele verbetering ten opzichte van hun sitequote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind de rabo app 100 keer makkelijker
ABN is ook wat chiquer dan de rest.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
Heb altijd abn gehad. Vind het wel makkelijk. geen gezeik. Je kan alleen niet meer mobiel met ze betalen maar dat deed ik niet
waarom heb je die niet meer dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
Heb altijd abn gehad. Vind het wel makkelijk. geen gezeik. Je kan alleen niet meer mobiel met ze betalen maar dat deed ik niet
Heb ik nog :pquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom heb je die niet meer dan?
Ja dat weet ik niet. In wat zie je dat terug dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ABN is ook wat chiquer dan de rest.
In goedemorgen mijnheer UitStraling, goed u weer te zien, kopje koffie?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet. In wat zie je dat terug dan?
Tot en met te vroeg op dinsdagmorgenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nog in Hongarije?
Hmm hebben ze mij nog nooit aangeboden :pquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In goedemorgen mijnheer UitStraling, goed u weer te zien, kopje koffie?
Ahja die vroege vluchtquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot en met te vroeg op dinsdagmorgen
Er zit hier een fietsenzaak en die doet exact hetzelfde, krijg je zelfs een lekker belegd broodje bij de koffie.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm hebben ze mij nog nooit aangeboden :p
Zo verlate kraamvisite. Morgen misschien een tripje met de trein. Paar keer zwemmen nogquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja die vroege vluchtMaar lekker hoor, nog speciale dingen op de planning?
Bij mij op werk doen we dat ookquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit hier een fietsenzaak en die doet exact hetzelfde, krijg je zelfs een lekker belegd broodje bij de koffie.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij mij op werk doen we dat ook![]()
jaaaa naar railbus-paradise Balassagyarmatquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo verlate kraamvisite. Morgen misschien een tripje met de trein. Paar keer zwemmen nog
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo verlate kraamvisite. Morgen misschien een tripje met de trein. Paar keer zwemmen nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |