abonnement Unibet Coolblue
pi_191595809
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je moest een x bedrag aan geld hebben opgehaald bij een x aantal donoren inderdaad, maar omdat hij zichzelf volledig financiert en wel aan de polling-eisen voldoet hebben ze die eis laten vallen. Die eis bestond ook pas een jaar, voorgaande presidentscampagnes hebben ze die nooit gehad.
Ik vond het ook een rare eis, als je zelf je campagne financiert of bijvoorbeeld op een goedkope manier president probeert te worden is dat toch prima?

Ik zou eerder een maximum op de uitgaves zetten dan een minimum...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Overall beste user 2022 donderdag 20 februari 2020 @ 08:57:41 #52
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191595813
Op zich is het eisen dat veel mensen je geld hebben gegeven ook wel absurd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 20 februari 2020 @ 08:59:32 #53
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191595823
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:57 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik zou eerder een maximum op de uitgaves zetten dan een minimum...
Een beetje vergelijkbaar met wat ook bij sport in de VS doen? Zou kunnen werken..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191595848
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 22:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toch mooi dat Trump de geloofwaardigheid van het Witte Huis dusdanig heeft uitgehold dat alles en iedereen meer is te vertrouwen dan de huidige Amerikaanse regering.
Gut, dacht dat het wel zou meevallen.
Niks is minder waar.
https://twitter.com/awprokop/status/1230168232545456129
Wat een gajes.
pi_191595905
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Pure toeval natuurlijk. Blij dat het kromme weer is recht gelul :)
Mwah, de eisen zijn er voornamelijk om te zorgen dat het aantal deelnemers aan de debatten niet te groot wordt. In principe wil je alleen de kanshebbers in de latere ronden nog hebben. Als Bloomberg een kanshebber is (waar het toch op lijkt) maar niet de eisen haalt, dan is het niet heel vreemd dat de eisen wat worden bijgesteld.

Daarnaast is het natuurlijk alleen maar goed dat alle kanshebbers meedoen. Want met de debatten kan ook Bloomberg op de inhoud worden aangepakt en moet hij met meer komen dan alleen advertenties. Juist de debatten is het deel waar zijn geld hem niet helpt.
  donderdag 20 februari 2020 @ 09:14:52 #56
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191595932
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2020 03:19 schreef skysherrif het volgende:
Bloomberg kan niet genoeg gebashed worden, republikein dat het is.
Kijk, republikeinen zijn een soort van tegenpool van de democraten. maar veel van die republikeinen hebben min of meer dezelfde politieke opvattingen dan de democraten. Wat je nu ziet is dat de harde kern met de meest extreme opvattingen zich de laatste jaren zich het meest hebben gemanifesteerd. Tot het presidentschap van Trump konden de republikeinse politici redelijk werken met de democraten. Zelfs met tegenstellingen. Bloomberg hoort in principe tot de groep van voor het tijdperk van voor Trump. Hij weet als geen ander dat er geregeerd moet worden, want ook in new york had hij met die dynamiek te maken. Of dit nu met democraten of republikeinen is, zal hem worst zijn. Je zit nu in een situatie dat er een republikeinse senaat zit die bijna 100% tegengewerkt wordt door de democraten. Bij Obama zag je precies hetzelfde, die werd ook stevig tegengewerkt in zijn regeer periode. Maar toen werd er wel nog op bepaalde niveaus samengewerkt. Bloomberg wil dat die samenwerking weer terug komt. dat hebben de andere democratische kandidaten nog niet begrepen. Die zien nu een gemeenschappelijke vijand in de vorm van Mike Bloomberg. En dat is een verkeerd beeld.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191595957
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:03 schreef AnneX het volgende:

[..]

Gut, dacht dat het wel zou meevallen.
Niks is minder waar.
https://twitter.com/awprokop/status/1230168232545456129
Wat een gajes.
Dit zou mijns inziens al een nieuwe reden voor afzetting moeten zijn.

Maar goed, er duiken bijna wekelijks nieuwe schandalen op. Je kunt Trump op die manier wel blijven impeachen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191595997
Op die manier. In een behoorlijk linkse reddit waar ik weleens verkeer werd het geframed als jezelf inkopen in de race. Het is maar net hoe je het uitlegt. Maar als die regel zo jong is maakt het minder uit, als je inderdaad maar wel komt debatteren en niet alleen maar eenrichtingsverkeer over de kiezer uitspuwt.
What Would Goku Do
pi_191596012
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit zou mijns inziens al een nieuwe reden voor afzetting moeten zijn.

Maar goed, er duiken bijna wekelijks nieuwe schandalen op. Je kunt Trump op die manier wel blijven impeachen.
Zouden Murkowski en Collins nu anders stemmen?
Wat mij betreft wel een nieuwe impeachment waard om hier achter te komen.

En bewijs zal nu misschien vanuit het VK geleverd worden zodat de senaat dit moeilijker kan verstoppen.
pi_191596024
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit zou mijns inziens al een nieuwe reden voor afzetting moeten zijn.

Maar goed, er duiken bijna wekelijks nieuwe schandalen op. Je kunt Trump op die manier wel blijven impeachen.
Ware het niet dat het gewoon dikke onzin is.

Assange had het in 2016 er al over dat rusland niet achter de hacks zat.

Plus dat de advocaat van assange vroeg om een pardon, niet andersom zoals beweerd, dat Trump een pardon zou geven in ruil voor een verklaring.

Maar hey, framing door de media is weer gelukt en alle andere geluiden zullen worden afgedaan als "conspiracy" of "trump corruptie"
pi_191596027
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit zou mijns inziens al een nieuwe reden voor afzetting moeten zijn.

Maar goed, er duiken bijna wekelijks nieuwe schandalen op. Je kunt Trump op die manier wel blijven impeachen.
Het is natuurlijk de vraag of het uberhaupt bij Trump wegkomt of dat Rohrabacher daarover loog tegenover Assange met het idee dat hij het later bij Trump neer zou leggen. Op zijn minst lijkt het me wel interessant om daar verder onderzoek naar te doen.
pi_191596051
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ware het niet dat het gewoon dikke onzin is.
De advocaat van Assange claimt dat hij deze beweringen kan onderbouwen met bewijs. Ik neem aan dat hij daar binnenkort mee op de proppen komt. We wachten dus rustig af en beoordelen hetgeen hij presenteert dan gewoon op de inhoud.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191596054
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ware het niet dat het gewoon dikke onzin is.

Assange had het in 2016 er al over dat rusland niet achter de hacks zat.

Plus dat de advocaat van assange vroeg om een pardon, niet andersom zoals beweerd, dat Trump een pardon zou geven in ruil voor een verklaring.

Maar hey, framing door de media is weer gelukt en alle andere geluiden zullen worden afgedaan als "conspiracy" of "trump corruptie"
Zoals ik gister al zei, het gaat niet om wat Assange zegt, het gaat om wat hem aangeboden werd.
Als dit waar is natuurlijk.

Daarnaast, Framing door media?!?
Hoe had dit gebeuren in een rechtszaak in het VK anders gemeld kunnen worden dan?

[ Bericht 3% gewijzigd door ITs_relative op 20-02-2020 09:31:47 ]
  donderdag 20 februari 2020 @ 10:06:03 #64
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_191596440
-kom met een betere bron-

[ Bericht 95% gewijzigd door capricia op 20-02-2020 11:02:54 ]
2019: The Great Awakening
  Overall beste user 2022 donderdag 20 februari 2020 @ 10:21:07 #65
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191596604
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit zou mijns inziens al een nieuwe reden voor afzetting moeten zijn.

Maar goed, er duiken bijna wekelijks nieuwe schandalen op. Je kunt Trump op die manier wel blijven impeachen.
Niks mis met extra impeachments. Laat de Senaat dan Trump maar weer beschermen. Dat wordt een bloedbad voor de GOP.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 20 februari 2020 @ 10:27:19 #66
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191596691
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:21 schreef Ulx het volgende:

[..]

Niks mis met extra impeachments. Laat de Senaat dan Trump maar weer beschermen. Dat wordt een bloedbad voor de GOP.
Ik heb liever dat de democraten in de senaat en het huis zich bezig houden met beleidsstukken en de democraten in de campagnes met de verkiezingen. Als de democraten in 2020 ze de senaat binnenhalen, dan mogen ze wat mij betreft dat hele Trump gebroed aanpakken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191596748
RealSaavedra twitterde op donderdag 20-02-2020 om 05:28:53 People have misread Bloomberg from day 1A few million people saw this debateTens of millions will see/hear his ads every single day from now until Super TuesdayWhat did tonight do?It shifted Bloomberg's target from Trump to the other DemocratsRIP to the other Democrats reageer retweet
Dit zou zomaar eens waar kunnen zijn, hij heeft er geld genoeg voor om iedereen het leven zuur te maken.
pi_191596775
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:27 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik heb liever dat de democraten in de senaat en het huis zich bezig houden met beleidsstukken en de democraten in de campagnes met de verkiezingen. Als de democraten in 2020 ze de senaat binnenhalen, dan mogen ze wat mij betreft dat hele Trump gebroed aanpakken.
Mwuah, niet helemaal mee eens.
Al het beleid belandt toch op de plank. En wat als Trump de verkiezingen wint? Dan zit je met een corrupte president.
Je bent mijns inziens gewoon verplicht om te impeachen bij impeachable offenses. Als je dit niet doet wordt het willekeur.
Hiermee wil ik niet zeggen dat dit nu moet gebeuren, eerst even afwachten wat voor feiten en bewijs er naar voren worden gebracht.

De campagnes moeten er niet onder lijden nee, dat ben ik met je eens.
  Overall beste user 2022 donderdag 20 februari 2020 @ 10:46:16 #69
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191596923
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:27 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik heb liever dat de democraten in de senaat en het huis zich bezig houden met beleidsstukken en de democraten in de campagnes met de verkiezingen. Als de democraten in 2020 ze de senaat binnenhalen, dan mogen ze wat mij betreft dat hele Trump gebroed aanpakken.
Dat de Dems allerlei wetten door het Huis jassen en dat die dan bij McConnell komen en dan gaan ze door de Senaat?

Zoiets?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 20 februari 2020 @ 10:46:21 #70
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191596925
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:34 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Mwuah, niet helemaal mee eens.
Al het beleid belandt toch op de plank. En wat als Trump de verkiezingen wint? Dan zit je met een corrupte president.
Je bent mijns inziens gewoon verplicht om te impeachen bij impeachable offenses. Als je dit niet doet wordt het willekeur.
Hiermee wil ik niet zeggen dat dit nu moet gebeuren, eerst even afwachten wat voor feiten en bewijs er naar voren worden gebracht.

De campagnes moeten er niet onder lijden nee, dat ben ik met je eens.
Je kunt impeachen to sint juttemis, maar zolang Trump mensen als Barr en McConnell heeft die het smerige werk voor hem doen, en hem uit de penarie helpen, zal er niks veranderen. Wat er op dit moment in de kluis bij MConnell ligt, zal echt wel een keer worden getekend. Trump is niets zonder ruggensteun, en zal diep buigen als de senaat veranderd. Dat zag je in 2018 en dat zal je in veel sterkere mate zien als de democraten een meerderheid in de senaat krijgen. Dan komen de wetten op tafel die Trump niet grijnzend omhoog zal willen houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door klappernootopreis op 20-02-2020 10:52:18 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 20 februari 2020 @ 10:47:04 #71
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191596931
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat de Dems allerlei wetten door het Huis jassen en dat die dan bij McConnell komen en dan gaan ze door de Senaat?

Zoiets?
ditch Mitch first.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191597089
Kudos voor de TT trouwens. Goed gevonden :D
  donderdag 20 februari 2020 @ 11:02:00 #73
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191597171
Wow, Warren castreert Bloomberg hier even met haar tomahawk, zonder verdoving.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 20 februari 2020 @ 11:07:12 #74
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191597252
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 11:02 schreef Mani89 het volgende:
Wow, Warren castreert Bloomberg hier even met haar tomahawk, zonder verdoving.

Kijk, dat had hij eigenlijk moeten zien aan komen. De aanval van Warren was natuurlijk gericht op de groep van invloedrijke celebs die denken dat met misdaden ongestraft kunnen wegkomen omdat ze zich een legertje ster-advocaten kunnen veroorloven.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191597714
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 11:07 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Kijk, dat had hij eigenlijk moeten zien aan komen. De aanval van Warren was natuurlijk gericht op de groep van invloedrijke celebs die denken dat met misdaden ongestraft kunnen wegkomen omdat ze zich een legertje ster-advocaten kunnen veroorloven.
Neemt niet weg dat ook dit weer voorkomt uit verhalen van wat dames. Warren kiest ervoor die vrouwen te geloven en Bloomberg weg te zetten als een lompe hork.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')