SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
https://open.spotify.com/(...)n38OkXTrmwt7-JLRb13A
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Koel en donker bewaren
Ik heb dus heel veel paar schoenen, maar ook hier geldt de 80/20 regel: 80% van de tijd draag ik maar 20% van mijn schoenencollectie.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij mij is het ook zo dat ik toch meestal maar één paar draag, dus ik zou het zonde vinden om allerlei schoenen te hebben staan
Kijk iets van laarsjes erbij oke, maar meerdere sneakers, weet niet.
Maar ik ben me ervan bewust dat ik hier de uitzondering ben hoorquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:53 schreef Arizona het volgende:
TT
[..]
Ik heb dus heel veel paar schoenen, maar ook hier geldt de 80/20 regel: 80% van de tijd draag ik maar 20% van mijn schoenencollectie.
Nu niet meer!quote:
Ik een broccoli-curry en daarbij rijst en papadumsquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:00 schreef Guanabana het volgende:
Wat gaat iedereen eten?
Ik een soort pindasoep/stew.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik een broccoli-curry en daarbij rijst en papadums
Zelfgemaakte plaatpizza voor dochter en mijzelf, voor vriend restje van de curry van maandag.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:00 schreef Guanabana het volgende:
Wat gaat iedereen eten?
Ik heb hamburgers gehad, met patietatfriet! Heerlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:00 schreef Guanabana het volgende:
Wat gaat iedereen eten?
Ik zit op een afspraak te wachten, maar de uitloop van de voorgaanden is al +- een half uur.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:00 schreef Guanabana het volgende:
Wat gaat iedereen eten?
Dus hoeveel dochterlief dagelijks te eten krijgt hangt voornamelijk af van hoeveel moeder overlaat?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zelfgemaakte plaatpizza voor dochter en mijzelf, voor vriend restje van de curry van maandag.
Ik niet zo heel veel trek na de high tea dus dochter mag een grooooot stuk
Ah dat is echt rot, dat je dan extra moet wachten enzoquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zit op een afspraak te wachten, maar de uitloop van de voorgaanden is al +- een half uur.
Hoe heet ze?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zit op een afspraak te wachten, maar de uitloop van de voorgaanden is al +- een half uur.
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zelfgemaakte plaatpizza voor dochter en mijzelf, voor vriend restje van de curry van maandag.
Ik niet zo heel veel trek na de high tea dus dochter mag een grooooot stuk
quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb hamburgers gehad, met patietatfriet! Heerlijk.
Lekkerquote:
Scriptiebegeleider.quote:
Kutquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:
Uh jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus hoeveel dochterlief dagelijks te eten krijgt hangt voornamelijk af van hoeveel moeder overlaat?
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:03 schreef Arizona het volgende:
Ik wil van het weekend voor het eerst (vegetarische) foe yong hai maken, benieuwd of dat gaat lukken
Oeh, dat is zeker lekker zelfgemaakt!quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:03 schreef Arizona het volgende:
Ik wil van het weekend voor het eerst (vegetarische) foe yong hai maken, benieuwd of dat gaat lukken
Nou, geef haar maar een onvoldoende voor Planning dan. Balen dat je zolang moet wachtenquote:
Ahoy!quote:
Nee, onze chinees heeft hem met kip erin.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Klinkt lekker![]()
Is foe yong hai niet altijd vegetarisch?
Heb je een winnaarsrecept? Ik heb op de site van de Jumbo een vrij eenvoudig recept gevonden, denk dat ik daarmee ga beginnenquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, dat is zeker lekker zelfgemaakt!Ik heb zelf meerdere recepten al geprobeerd.
Je ziet ook vaak varianten met kip enzoquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Klinkt lekker![]()
Is foe yong hai niet altijd vegetarisch?
Hoewel ik de meesten wel lekker vind, ben ik denk ik nog wel op zoek naar het 'perfecte' recept ervoorquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:05 schreef Arizona het volgende:
Heb je een winnaarsrecept? Ik heb op de site van de Jumbo een vrij eenvoudig recept gevonden, denk dat ik daarmee ga beginnen
Aye, aye, kapitein!quote:
Echt?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:05 schreef Arizona het volgende:
Nee, onze chinees heeft hem met kip erin.
Geen idee, mijn vader is al wel aan het kokenquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoi!
En wat schaft de pot in huize Meke?
Venkel hoor ik net uit betrouwbare bronquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Geen idee, mijn vader is al wel aan het koken
Ja kloptquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt?![]()
Foe yong hai is toch die rode saus met ei? Ik ben heel slecht in namen van Chinese gerechten
All aboard!quote:
Had ik maar ouders die voor me kooktenquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Geen idee, mijn vader is al wel aan het koken
Ja dat is foe yong hai!quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt?![]()
Foe yong hai is toch die rode saus met ei? Ik ben heel slecht in namen van Chinese gerechten
*denkt direct aan ijs_beer*quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Venkel hoor ik net uit betrouwbare bron
Lekkerquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Venkel hoor ik net uit betrouwbare bron
Lekker welquote:
Haha nee mijn moeder kookt alles doodquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Had ik maar ouders die voor me kookten
Hoewel, mijn moeders kookkunsten kennende moet ik dat ook weer niet per se willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |