Dat doen ze in China niet in Koreaquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze vreten daar ook vleermuizen. Ga je dat dan ook doen, graaf Dracula?
Daar eten ze hondenquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat doen ze in China niet in Korea
Stop met deze act.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil wel op k-pop dansles nu ik dit zo zie makker
Nou ik had er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de back street boys kun je niet met hun vergelijken. BTS is vele malen groter. Dan vergelijk je een Willem II met Barca of Real bijvoorbeeld
Ze zijn alleen groot in die KingRoland act bubbel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik had er nog nooit van gehoord
En in Korea blijkbaarquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ze zijn alleen groot in die KingRoland act bubbel.
Want je wil hem pijpen of baffen???quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Als Roland mijn collega of klasgenoot zou zijn zou ik de hele dag mijn vinger onder zijn neus steken en vragen pik of kont?
quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:11 schreef Zipportal het volgende:
Rapper Pop Smoke (20) doodgeschoten bij overval in eigen huis
https://www.ad.nl/show/ra(...)eigen-huis~abdfeec4/
Weer een moorkop weg. Pop got SMOKED.
@:JanCees
@:Doublepain
Okéquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Als Roland mijn collega of klasgenoot zou zijn zou ik de hele dag mijn vinger onder zijn neus steken en vragen pik of kont?
Ah, de dader is al bekendquote:
Tsja, wat moet je er mee. Al die schietgebaartjes en geluidjes, het is toch te triest voor woorden.quote:
Missen we niks aan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja, wat moet je er mee. Al die schietgebaartjes en geluidjes, het is toch te triest voor woorden.
Goorlapquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wtfquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit zijn de klassiekers.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
uiquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De gangbang ui 2008 met je moeder ook.
uiquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat voor ui?quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet alsof iemand zijn misser dit jaar nog gaat evenaren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Voor @:onlogisch is het weer tijd voor een snipperdag.
Hahaha, snappen jullie?
quote:
Ik kijk dat nooit ouwe reus, zocht naar een 'onion' gifje en toen vond ik deze.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
Maximus, wist je dat Chef Jean-Pierre zijn accent faket.
Daar zijn er meerdere van, welke bedoel jij precies?quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet alsof iemand zijn misser dit jaar nog gaat evenaren.
Neequote:Op woensdag 19 februari 2020 20:51 schreef Zipportal het volgende:
Team Parate Eenheid nog gezien? @:caland
[ afbeelding ]
IK MOET DIT WETEN.
Ja, gezien. Prima programmaquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Ik moet er nu nog 2 terugkijken
Benieuwd of @:onlogisch nog gekeken heeft
Kijk je De Douane in Actie ook? Zit ervoor namelijk. Prima dinsdagje.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Ik moet er nu nog 2 terugkijken
Benieuwd of @:onlogisch nog gekeken heeft
Ui revoir maatquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, gezien. Prima programma
Oh, maar na mijn (zoveelste) blunder log ik uit voor vandaag.(inb4 joden lopen altijd weg)
Ik kijk vrijwel nooit televisie op voetbal naquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kijk je De Douane in Actie ook? Zit ervoor namelijk. Prima dinsdagje.
beter kijk je het onion filmpje ook even. Is cultquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk dat nooit ouwe reus, zocht naar een 'onion' gifje en toen vond ik deze.
Veel plezier op WoWquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:58 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM moet nog even getagd worden om die kapitale misser niet te missen.
Nou doei hé
Dat mag.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwel nooit televisie op voetbal na
TPE op videoland
Misschien heb je nu meer tijd om wat zinnigs te doen met je leven.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:12 schreef Caland het volgende:
Videoland opgezegd trouwens
Daar komt ook geen kut meer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |