Ontslagen, rijbewijs anderhalf jaar kwijt, gezeik met CBR, dik geld betalen aan CJIB en CBR.quote:
Lekker bezig Henk.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Eigenschuld dikke bult.
"Kree vindt dat hij niemand in gevaar heeft gebracht"
Kree was smoor bezopen en heeft dus helemaal geen benul van wat wel / niet. Verder heeft Kree helemaal niks te vinden o.i.d. Kree heeft bewust, onder invloed van alcohol, een auto bestuurd wetende dat dit niet mocht. En heeft hier mee, bewust, het risico genomen....
0 medelijden met deze clown.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:00 schreef loveli het volgende:
Als collectief afzeiken zou helpen was kree per direct genezen.
Dat risico van die auto was niet meer bewust na zo'n hoeveelheid alcohol. Hopelijk ziet hij het echte probleem namelijk de alcohol.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Eigenschuld dikke bult.
Kree was smoor bezopen en heeft dus helemaal geen benul van wat wel / niet. Verder heeft Kree helemaal niks te vinden o.i.d. Kree heeft bewust, onder invloed van alcohol, een auto bestuurd wetende dat dit niet mocht. En heeft hier mee, bewust, het risico genomen....
Prima username voor zo’n reactie.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:00 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat risico van die auto was niet meer bewust na zo'n hoeveelheid alcohol. Hopelijk ziet hij het echte probleem namelijk de alcohol.
Braddie zou dit trouwens nooit ervaren. Die heeft geen drank nodig om belabberd auto te rijden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:06 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Prima username voor zo’n reactie.
lol bedankt hansquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Eigenschuld dikke bult.
Die rijdt vol door een rood kruis.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:07 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Braddie zou dit trouwens nooit ervaren. Die heeft geen drank nodig om belabberd auto te rijden.
Wat stel jij dan voor? Dat we een fundraiser starten voor kree en hem dagelijks komen groepsknuffelen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:00 schreef loveli het volgende:
Dat is zo. Dit helpt hem niet verder.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:00 schreef loveli het volgende:
Of dat we z'n hele tuin vol kratten bier zetten, maar dan wel alcoholvrij.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat stel jij dan voor? Dat we een fundraiser starten voor kree en hem dagelijks komen groepsknuffelen?
Of gewoon afscheid nemen van autorijden. Lekker een buskaart en yolo met de pint aan de kop het OV in.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:20 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat is zo. Dit helpt hem niet verder.
Alleen hij zal moeten gaan inzien dat hij een alcoholprobleem heeft en bereid moeten worden hier wat aan te gaan doen.
Of dat we zijn huis blokkeren met lege bierkratten. Hij hoeft het eerste jaar toch niet meer naar zijn werk te komenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Of dat we z'n hele tuin vol kratten bier zetten, maar dan wel alcoholvrij.
Of: Zieke Fok!ker met groot probleem wordt door internetkneuzen nog even nagetrapt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:01 schreef Byzantynixschii het volgende:
Samenvatting: zielige tokkie jankt op internetforum omdat de straf die hij krijgt voor het plegen van een verkeersdelict onder invloed z'n sneue kutleventje heeft verwoest.
Niet zo raar als er al 4 topics vol zijn en hij nog steeds doet alsof het allemaal wel mee valt. Bij zijn eerste topic had ik nog iets van medelijden want ja, beetje je auto verzetten en net een inschattingsfout maken wat je zelfs nuchter kan overkomen met wat pech. Maar met zo'n promillage ben je gewoon een lul en staat je voertuig al uren op dezelfde plek of je bent al bezopen aangekomen toen je hem voor het eerst parkeerde, dan kan je hem net zo goed laten staan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Of: Zieke Fok!ker met groot probleem wordt door internetkneuzen nog even nagetrapt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Of: Zieke Fok!ker met groot probleem wordt door internetkneuzen nog even nagetrapt.
Dat kan ook en waarschijnlijk de goedkoopste optie.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of gewoon afscheid nemen van autorijden. Lekker een buskaart en yolo met de pint aan de kop het OV in.
Boehoe. Nul zelfreflectie gezien hier. Hij heeft spijt van het resultaat, niet het ladderzat achter het stuur kruipen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Op verzoek blijft dit open alleen al zodat andere er wellicht wat uit halen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Al die ellende had niet gehoeven.
Maar zoals altijd, achteraf is een koe in de kont kijken.
Ja oké, maar wees geen ezel die weer tegen die steen stoot, neem de middelste als je dubbel zietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:28 schreef kree het volgende:
Er is wat meer nieuws inmiddels over hoe dit af te handelen iig de schade en werk nu dan.
Ok kunnen jullie het beetje wel netjes houden dan verder, want van mij mag dit topic wel even open blijven.
Ja snap ik maar al te goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
Op verzoek blijft dit open alleen al zodat andere er wellicht wat uit halen.
Maar wil wel beetje toe naar hoe op te lossen nu. En met zo min mogelijk schade voor iedereen ook.
Kan dat ja?
ghb zorgt er voor dat je een onbeperkte longinhoud hebt?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Je kan beter met ghb op gaan rijden. Dan kun je blazen tot je een ons weegt
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Je kan beter met ghb op gaan rijden. Dan kun je blazen tot je een ons weegt
niet te vinden in bloed en urine. Een echte uitkomst dusquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ghb zorgt er voor dat je een onbeperkte longinhoud hebt?
Dat er een parkeerschade is van 600 euro wat ik en werkgever delen dan maar zodat dat is opgelost.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:41 schreef praadje het volgende:
@:Kree, wat is de stand van zaken nu?
Dat sowieso ja, Kan niet eens onder woorden brengen hoe dankbaar ik ben dat hij wil helpen even. Ontslagen en zelf alles dokken was nl de handiger optie voor hem.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:48 schreef Solotovski het volgende:
Netjes wel van je werkgever. Mag je blij mee zijn.
Dat is nog eens een toffe werkgever Kree, daar heb je het echt mee getroffen. Laat nu alsjeblieft de drank eens staan en ga ervoor. Je was al zo lekker bezig, zorg dat je weer op dat punt komt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
Dat er een parkeerschade is van 600 euro wat ik en werkgever delen dan maar zodat dat is opgelost.
Verder kan ik nog wel werken en halen ze me dan op volgende week maar is voor klussen die beetje dus kunnen op de route. Dus werkgever werkt mee. Hoe het met justitie zit nog geen idee
Goed nieuws TS.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:48 schreef kree het volgende:
Verder kan ik nog wel werken en halen ze me dan op volgende week maar is voor klussen die beetje dus kunnen op de route. Dus werkgever werkt mee. Hoe het met justitie zit nog geen idee
Ja klopt ik heb hier al onwijs mazzel mee. Maar het is nog niet het einde van het verhaal natuurlijk. Nouja iig heb ik even wat stappen gezet om de schade dan maar te beperken. En ja zo lieve werkgever krijg ik denk nooit meerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is nog eens een toffe werkgever Kree, daar heb je het echt mee getroffen. Laat nu alsjeblieft de drank eens staan en ga ervoor. Je was al zo lekker bezig, zorg dat je weer op dat punt komt.
Heb me lesje wel geleerd ja nu al, Ok natuurlijk wil ik er onderuit komen maar ben er bang voorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Goed nieuws TS.Nu nog tot het inzicht komen dat wat jezelf gedaan hebt eigenlijk echt niet kon en dan kan ik helemaal blij voor je zijn.
En geen kater.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
niet te vinden in bloed en urine. Een echte uitkomst dus
en je ledematen vallen spontaan van je romp vet ziekquote:
Oh cool iddquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
en je ledematen vallen spontaan van je romp vet ziek
Alsjeblieft nul drank. Als je werkgever drank ruikt als je wordt opgehaald ben je echt de lul. Wees blij met deze kans.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
Heb me lesje wel geleerd ja nu al, Ok natuurlijk wil ik er onderuit komen maar ben er bang voor
En dit x 1000quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsjeblieft nul drank. Als je werkgever drank ruikt als je wordt opgehaald ben je echt de lul. Wees blij met deze kans.
Ja nou dat komt wel goed. Volgende week dinsdag dan. Werk sowieso om die schade te betalen. Justitie komt daarna pasquote:
Doordat justitie en CBR zo lang duren kan je nu wel goed sparen. Hou alsjeblieft geld apart want dit gaat veel kosten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nou dat komt wel goed. Volgende week dinsdag dan. Werk sowieso om die schade te betalen. Justitie komt daarna pas
En dit dus!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Doordat justitie en CBR zo lang duren kan je nu wel goed sparen. Hou alsjeblieft geld apart want dit gaat veel kosten.
Heb je wel nog wat spaargeld achter de hand? Gaat absoluut geen goedkoop grapje worden!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:50 schreef kree het volgende:
Ik kan niet sparen he want krijg geen loon nu. Deel vd de deal dan maar dat ik niet gelijk ontslagen ga worden
Voor komende maanden 2 dus kan ik het redden. Alles er na en justitie is probleem maar daarom dus belangrijk om werk te houdenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je wel nog wat spaargeld achter de hand? Gaat absoluut geen goedkoop grapje worden!
Ik voel met je mee, het is de schuld van de Rabobank.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:50 schreef kree het volgende:
Ik kan niet sparen he want krijg geen loon nu. Deel vd de deal dan maar dat ik niet gelijk ontslagen ga worden
Het was 's avonds laat, maar blijkbaar nooit laat genoeg om de kind-kaart te spelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
blij dat er geen kleine kinderen met of zonder hun ouders nog langs je auto liepen toen je aan het inparkeren was. Met je dronken kop had je ze waarschijnlijk niet eens gemerkt.
T E R E C H T
Maker we er een bejaarde van die slecht ter been is, stop je dan met zeiken?quote:Op woensdag 19 februari 2020 07:37 schreef Ridocar het volgende:
Nog van het vorige deel:
[..]
Het was 's avonds laat, maar blijkbaar nooit laat genoeg om de kind-kaart te spelen.
Hij opende zijn topic om middernacht en om half 1 zei hij dat hij mocht gaan en 4 uur op het bureau had gezeten. Dan is hij uiterlijk om half 9 op het politiebureau aangekomen en heeft er nog wat tijd tussen het schade rijden en aankomst op politiebureau gezeten en dan kom je uit zo rond 8 uur als ze snel waren, al gok ik eerder op half 8.quote:Op woensdag 19 februari 2020 07:37 schreef Ridocar het volgende:
Nog van het vorige deel:
[..]
Het was 's avonds laat, maar blijkbaar nooit laat genoeg om de kind-kaart te spelen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:58 schreef mosrednA het volgende:
Zorg ervoor dat je niet naar alcohol ruikt als je werkgever je ‘s ochtends komt ophalen.
En het was maar een krasje?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:48 schreef kree het volgende:
Dat er een parkeerschade is van 600 euro
Spuiten bumper en scherm, 300 euro per deel. Volgens de offerte die de eigenaar 10% van dat bedrag kost als hij de reparatie niet laat uitvoeren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het was maar een krasje?Zijn er al foto's?
Beste flikkerij danquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Spuiten bumper en scherm, 300 euro per deel. Volgens de offerte die de eigenaar 10% van dat bedrag kost als hij de reparatie niet laat uitvoeren.
Het is nou eenmaal veel werk. Als TS niet met zijn dronken kop die auto had meegesleurd had het niks gekost.quote:
Iemand doodrijden met inparkerenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:37 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Rijden onder zware invloed is gewoon een zware misdaad, je kon wel iemand doodrijden.
Je mag van geluk spreken als je er vanaf komt met een paar duizend euro boete en psycho shit.
Crimineel.
Nee, ik niet. Ik rij sowieso niet met alcohol op.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Iemand doodrijden met inparkeren
Ben je te dom om te poepen ofzo
Ik weet op basis van vele andere reacties van jouw hand dat je een volstrekte mongool bent maar suggereren dat dit niet kan is wel een nieuw dieptepunt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Te dom om te poepen is er ook weerquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik weet op basis van vele andere reacties van jouw hand dat je een volstrekte mongool bent maar suggereren dat dit niet kan is wel een nieuw dieptepunt.
Ja heb foto’s gehad inmiddels via whatsapp van ze. Nu lijkt mij het schade bedrag flink hoog. Maargoed denk niet dat die mensen erover liegen. Maar ok die schade is eigenlijk het minste van mijn zorgen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het was maar een krasje?Zijn er al foto's?
Verder wat iedereen zegt: Tof van je werkgever
https://www.google.nl/amp(...)od-bij-parkeren.htmlquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben je te dom om te poepen ofzo
Kan ook niet. Heb je geen snelheid genoeg voor.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik weet op basis van vele andere reacties van jouw hand dat je een volstrekte mongool bent maar suggereren dat dit niet kan is wel een nieuw dieptepunt.
Als je langzaam met je wiel over een schedel rijdt, blijft er weinig van over. Ook kun je iemand beknellen of samendrukken met je busje zonder dat je het in de gaten hebt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:14 schreef Pendule het volgende:
[..]
Kan ook niet. Heb je geen snelheid genoeg voor.
Je moet wel in een hele rare situatie zitten wil je dat in een normaal parkeervak voor elkaar krijgen. Met een fiets kan je ook iemand doodrijden. Alleen de omstandigheden moeten daarvoor zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je langzaam met je wiel over een schedel rijdt, blijft er weinig van over. Ook kun je iemand beknellen of samendrukken met je busje zonder dat je het in de gaten hebt.
Een hoge snelheid is dus echt niet noodzakelijk voor veel leed.
Flikker zelf maar even op droeftoeter. Ben je weer bezig met je tirades, tokkie?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Flikker toch op man, infantiel.
Bij het inparkeren controleer ik altijd nog even of ik niet over schedels heen rijdquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je langzaam met je wiel over een schedel rijdt, blijft er weinig van over. Ook kun je iemand beknellen of samendrukken met je busje zonder dat je het in de gaten hebt.
Een hoge snelheid is dus echt niet noodzakelijk voor veel leed.
Kut hč, wanneer iemand met een linkje je ongelijk toont.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bij het inparkeren controleer ik altijd nog even of ik niet over schedels heen rijd![]()
Jezus Christus man
Nou jeetje zegquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kut hč, wanneer iemand met een linkje je ongelijk toont.
In welke gevallen gaat er iemand met zn schedel achter je auto liggen. Lijkt me echt iets wat gemengde factoren nodig heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kut hč, wanneer iemand met een linkje je ongelijk toont.
Je bent echt een volstrekt belachelijk figuur, jij. Net als die Bonethuggs sukkel die hier even keihard z'n gejank ziet backfiren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:21 schreef Pendule het volgende:
[..]
Flikker zelf maar even op droeftoeter. Ben je weer bezig met je tirades, tokkie?
Wat snap je nou niet aan dat linkje dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:25 schreef Pendule het volgende:
[..]
In welke gevallen gaat er iemand met zn schedel achter je auto liggen. Lijkt me echt iets wat gemengde factoren nodig heeft.
Je bent zelf weer eens de grootste mongool Henkquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:27 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je bent echt een volstrekt belachelijk figuur
Tavze dagajvi.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:27 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je bent echt een volstrekt belachelijk figuur, jij. Net als die Bonethuggs sukkel die hier even keihard z'n gejank ziet backfiren.
Waar zie jij een linkje dan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet aan dat linkje dan?
Laat hem maar joh. Mensen die onder de drugs zitten zijn niet voor reden vatbaar.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je bent zelf weer eens de grootste mongool Henk
Ja, jij reageerde als een malloot toen er iemand stelde dat je met inparkeren iemand dood zou kunnen rijden. Vervolgens plaats ik een nieuwsartikel waaruit blijkt dat het wel degelijk kan en reageer je weer als een malloot.quote:
Iemand kan toch struikelen?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:25 schreef Pendule het volgende:
[..]
In welke gevallen gaat er iemand met zn schedel achter je auto liggen. Lijkt me echt iets wat gemengde factoren nodig heeft.
ik ben het eens met de homo!quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:21 schreef Pendule het volgende:
[..]
Flikker zelf maar even op droeftoeter. Ben je weer bezig met je tirades, tokkie?
Dat merk je dan toch? Lijkt me. Als ik achteruit rijdt kijk ik echt wel naar achteren of ik wat zie. Die persoon komt niet uit het niets opeens daar op de grond. Je moet hem/haar hebben zien lopen vooral deze persoon struikelde anders zit je gewoon niet op te letten.quote:
Inderdaad, alcoholverslaafde TS die bezopen achter het stuur gaat zitten en een hele reeks idiote kankertokkies die het goed lopen te praten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:32 schreef ShevaJB het volgende:
Deze topicreeks is één gigantische kneuzenkermis![]()
niet met drank op achter het stuur kruipenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Inderdaad, alcoholverslaafde TS die bezopen achter het stuur gaat zitten en een hele reeks idiote kankertokkies die het goed lopen te praten.
Zeg jij. Heb jij al eens aan zelfreflectie gedaan? Zoek maar even op ‘STARR methode’ Zal je goed doen met je grove gezever. Normaal discussiëren zit niet in jou systeem.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:39 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zie je wel; je bent een complete infantiel.
Wat begrijp jij niet aan het feit dat onder invloed rijden strafbaar is?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:41 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat merk je dan toch? Lijkt me. Als ik achteruit rijdt kijk ik echt wel naar achteren of ik wat zie. Die persoon komt niet uit het niets opeens daar op de grond. Je moet hem/haar hebben zien lopen vooral deze persoon struikelde anders zit je gewoon niet op te letten.
Natuurlijk is het technisch gezien mogelijk. Maar de vraag is of het een reëel risico is.
Keur jij met drank rijden dan af? Jij leek me wel echt zo’n type dat zoiets gewoon doet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Inderdaad, alcoholverslaafde TS die bezopen achter het stuur gaat zitten en een hele reeks idiote kankertokkies die het goed lopen te praten.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:42 schreef Gnunix het volgende:
[..]
niet met drank op achter het stuur kruipen
quote:
Flikker toch een eind op met je drugsgeneuzel, kutjunk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:43 schreef Pendule het volgende:
[..]
Zeg jij. Heb jij al eens aan zelfreflectie gedaan? Zoek maar even op ‘STARR methode’ Zal je goed doen met je grove gezever. Normaal discussiëren zit niet in jou systeem.
Heb je je shotje heroīne al gehad?
Nehh, BoneThugss zei net iets naar jou over drugs en ik neem aan dat hij je al wat langer kent. Het lijkt me ook niet onlogisch met hoe jij je verhalen typt dat je eraan zit.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op met je drugsgeneuzel, kutjunk.
Je begint te janken dat je iemand niet dood kan rijden tijdens het parkeren. Vervolgens post iemand een linkje waaruit blijkt dat dat wel kan én gebeurd en dan ga je vervolgens suggereren dat anderen drugs gebruiken. Gooi jezelf weg op een wijze dat niemand je ooit terug vindt.
Dat was hij niet eens mongooltjequote:Op woensdag 19 februari 2020 14:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op met je drugsgeneuzel, kutjunk.
Je begint te janken dat je iemand niet dood kan rijden tijdens het parkeren.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:44 schreef Pendule het volgende:
[..]
Keur jij met drank rijden dan af? Jij leek me wel echt zo’n type dat zoiets gewoon doet.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:48 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nehh, BoneThugss zei net iets naar jou over drugs en ik neem aan dat hij je al wat langer kent. Het lijkt me ook niet onlogisch met hoe jij je verhalen typt dat je eraan zit.
Rijden in een busje is net wat lastiger dan een personen auto. Je wilt niet weten hoe vaak je iets over het hoofd ziet vanwege die blinde ramen. Ja het gaat 99 van de 100 keer goed. Maar met een hoog promillage neemt je waarnemend vermogen drastisch af.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:41 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat merk je dan toch? Lijkt me. Als ik achteruit rijdt kijk ik echt wel naar achteren of ik wat zie. Die persoon komt niet uit het niets opeens daar op de grond. Je moet hem/haar hebben zien lopen vooral deze persoon struikelde anders zit je gewoon niet op te letten.
Natuurlijk is het technisch gezien mogelijk. Maar de vraag is of het een reëel risico is.
Net zoals met een date of sollicitatie-gesprek. De eerste indruk is leidend.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]![]()
Jij kent mij helemaal niet.
En ja, ik keur onder invloed rijden af. Sterker nog; dat is nou een van de zeer weinige misdrijven waarvan ik vind dat de straffen omhoog moeten. Mijn voorkeur gaat uit naar het definitief afpakken van je rijbewijs. Ga maar fietsen.
Ik weet het. Daarom kijk ik in een busje ook nooit achter me. Heeft toch geen zin.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Rijden in een busje is net wat lastiger dan een personen auto. Je wilt niet weten hoe vaak je iets over het hoofd ziet vanwege die blinde ramen. Ja het gaat 99 van de 100 keer goed. Maar met een hoog promillage neemt je waarnemend vermogen drastisch af.
Ben ik nou zo slim of ben jij zo dom?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij kent mij helemaal niet.
Heb de foto's gezien, en de schade is echt minimaal. Gaat nergens over, dus 600 euro is pure oplichting.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:58 schreef kree het volgende:
Ik overwoog nog om hier de foto’s vd schade te posten. Maar ok dat is een auto van ander mensen. Via dm mag je er om vragen aan mij mits je belooft ze niet te posten.
Wie vraagt het geld. De verzekering of de buren van TS?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:18 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Heb de foto's gezien, en de schade is echt minimaal. Gaat nergens over, dus 600 euro is pure oplichting.
Buren van TS als ik het goed begreepquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:20 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wie vraagt het geld. De verzekering of de buren van TS?
Dat is gewoon keihard misbruik maken van de situatie.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:20 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Buren van TS als ik het goed begreep
De mensen waarvan ik de auto geraakt zou hebben dus. Volgens hun schade reparatie bedrijf kost dat 600 euroquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:20 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wie vraagt het geld. De verzekering of de buren van TS?
Nog steeds over die schade bezigquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:22 schreef kree het volgende:
[..]
De mensen waarvan ik de auto geraakt zou hebben dus. Volgens hun schade reparatie bedrijf kost dat 600 euro
Ja omdat het er deel van is, dat ik veel grotere andere problemen heb nu mag duidelijk zijn wel toch? Maar ok dan hoef ik alsnog niet opgelicht te worden over die schadequote:Op woensdag 19 februari 2020 15:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nog steeds over die schade bezig
Laat ze maar lekker een offerte aan jou tonen. Er vanuit gaande dat ze zeiden ´Het gaat ¤600 euro kosten’ en niets lieten zien kwa papierwerk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:22 schreef kree het volgende:
[..]
De mensen waarvan ik de auto geraakt zou hebben dus. Volgens hun schade reparatie bedrijf kost dat 600 euro
Dat zal ik ze vragen ja, heb contact via whatsappquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:27 schreef Pendule het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker een offerte aan jou tonen. Er vanuit gaande dat ze zeiden ´Het gaat ¤600 euro kosten’
Zal die verzekering überhaupt wel iets doen?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:31 schreef loveli het volgende:
Beter leg je ze uit dat je het wegens goede relatie met werkgever buiten de verzekering betaalt. Misschien hebben ze een goede dag.
Maar die offerte voor de schade krijgen ze echt wel ergens (voor q0% van het schadebedrag).
Netjes.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:28 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zal ik ze vragen ja, heb contact via whatsapp
Uitbetalen en op TS verhalen als ze van de alcohol weten, gok ik.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:33 schreef Pendule het volgende:
[..]
Zal die verzekering überhaupt wel iets doen?
Dat heb ik al gedaan. Maar ok de schade lijkt niet zo erg te zijn en het bedrag ver overdrevenquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:31 schreef loveli het volgende:
Beter leg je ze uit dat je het wegens goede relatie met werkgever buiten de verzekering betaalt. Misschien hebben ze een goede dag.
Maar die offerte voor de schade krijgen ze echt wel ergens (voor 10% van het schadebedrag).
Huh? TS moet toch buitenom de verzekering betalen? De verzekering komt toch niet tussen beide nu? of zie ik dat verkeerd.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Uitbetalen en op TS verhalen als ze van de alcohol weten, gok ik.
Ja zou 50/50 worden met werkgever. Maar die schade gaat wel betaald worden. Maar het lijkt een overdreven bedrag voor wat het is. En ok dat is dan ook niet netjes van hun of het garage bedrijf.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:38 schreef Pendule het volgende:
[..]
Huh? TS moet toch buitenom de verzekering betalen? De verzekering komt toch niet tussen beide nu? of zie ik dat verkeerd.
TS >>> contanten a ¤600 >>> Buren.
Zo had ik het in mn hoofd.
Kan ook via de verzekeraar. En dan heb je een jaar de tijd om te bedenken dat je de kosten toch zelf wilt betalen en geen no claim kwijt wilt zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:38 schreef Pendule het volgende:
[..]
Huh? TS moet toch buitenom de verzekering betalen? De verzekering komt toch niet tussen beide nu? of zie ik dat verkeerd.
TS >>> contanten a ¤600 >>> Buren.
Zo had ik het in mn hoofd.
gewoon doen wat die homo zegt, laat ze maar met een factuurtje komen..quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zou 50/50 worden met werkgever. Maar die schade gaat wel betaald worden. Maar kol het lijkt een overdreven bedrag voor wat het is. En ok dat is dan ook niet netjes van hun of het garage bedrijf.
Al lang al overlegd via verzekering is het nog duurder dus vandaar het daar buiten om afhandelen. Maar de schade lijkt niet in verhouding te zijn met het bedrag nu.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan ook via de verzekeraar. En dan heb je een jaar de tijd om te bedenken dat je de kosten toch zelf wilt betalen en geen no claim kwijt wilt zijn.
Er is een schadeformulier ingevuld, de verzekeraar kan tussenpersoon zijn.
500-1000 Euro zit je snel aan qua schade.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:37 schreef kree het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan. Maar ok de schade lijkt niet zo erg te zijn en het bedrag ver overdreven
Lak krasje op bumper en dat geven ze aan dan. Ik kan het niet terug vinden bij mijn bus nl. Ok je mag de foto’s via dm hebben als je wil?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
500-1000 Euro zit je snel aan qua schade.
Onderschat dat niet.
Ik weet ook niet wat voor auto het betrof, en of er een bumper of iets dergelijk ontzet is. Je hebt het over een krasje, maar dat kan ook over een zijspatbord en deur zijn (2 onderdelen die hersteld moeten worden).
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
Sws niet standaard een cup wodka in de bekerhouder hebben om de scherpe randjes eraf te halen
Ik zou ze (de foto’s) overigens nooit openbaar maken.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
Lak krasje op bumper en dat geven ze aan dan. Ik kan het niet terug vinden bij mijn bus nl. Ok je mag de foto’s via dm hebben als je wil?
Nieuw bestellen is dan ook de grootse onzin. gewoon uitdeuken en opnieuw lakken.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zou ze (de foto’s) overigens nooit openbaar maken.
Maar een bumper herstellen (als die te herstellen is) ben je wel ff zoet mee qua arbeidskosten. De schades die ik aan mijn auto had, vielen ook hoger uit dan gedacht. Elk onderdeel (hoe klein de schade erop ook was) werd nieuw besteld bij de officiële dealer. En ja dan kan een klein krasje honderden Euro’s kosten.
Dan ga je er als “slachtoffer” nog op achteruit ook. Daar betaal je toch geen verzekeringspremie voor?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:57 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nieuw bestellen is dan ook de grootse onzin. gewoon uitdeuken en opnieuw lakken.
Yup, daarom vraag je een offerte zodat de tegenpartij weet hoeveel ze moeten overmaken en haalt dan een doekje over de kras in de hoop dat het niet gaat roesten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:57 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nieuw bestellen is dan ook de grootse onzin. gewoon uitdeuken en opnieuw lakken.
Ik vind het erg vermakelijk, puur vanwege de reacties onderlingquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:32 schreef ShevaJB het volgende:
Ja, als je het onderhands wilt regelen wel ja.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup, daarom vraag je een offerte zodat de tegenpartij weet hoeveel ze moeten overmaken en haalt dan een doekje over de kras in de hoop dat het niet gaat roesten.
Het geld houd je in je zak.
Nu jij er bent welquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:32 schreef ShevaJB het volgende:
Jawel hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, als je het onderhands wilt regelen wel ja.
Als het een verzekeringskwestie is, zie jij niks van die knaken.
Hopelijk moet je gewoon de volle schade uit eigen zak betalen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:42 schreef kree het volgende:
Even over de schade, het is een klein krasje op 3/4 achter bumper. Niks ingedeukt ofzo. Ok over dat schade bedrag heb ik en niet alleen ik maar ook automonteurs even gevraagd en het lijkt veel, maar zoals iemand eerder zei je zit er snel aan.
Denk dat het teveel is maargoed. Ik Bern geen auto monteur. Dat staat los vd rest. Maar ook het is wel erg makkelijk om me nu extra te naaien met die schade.
Dit. Je krijgt de getaxeerde schade gewoon op je rekening gestort, minus de kosten van de taxatie, mits je de schade niet laat herstellen. 70 euro ofzo.quote:
Dat was al niet in twijfel, betaal het wel. Alleen ze moeten niet overdrijven en daar lijkt het wel op nuquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:56 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hopelijk moet je gewoon de volle schade uit eigen zak betalen.
Hopelijk krijg je je rijbewijs voorlopig ook niet terug. Het stoort me mateloos hoe je als een kapotte plaat maar over die schade blijft doorlullen ipv dat je ladderzat achter het stuur kruipt. Stop met hier aandacht zoeken en je hele privéleven online gooien.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
Dat was al niet in twijfel, betaal het wel. Alleen ze moeten niet overdrijven en daar lijkt het wel op nu
Jullie vragen ik antwoord. Die schade is het kleinste probleem maar wel het enige wat ik iig wel kan afhandelen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je je rijbewijs voorlopig ook niet terug. Het stoort me mateloos hoe je als een kapotte plaat maar over die schade blijft doorlullen ipv dat je ladderzat achter het stuur kruipt. Stop met hier aandacht zoeken en je hele privéleven online gooien.
Ja binnen tien werkdagenquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Is je ribba nou al bij de OvJ gearriveerd of krijg je daar geen bericht van?
En vooral geen druppel meer drinken.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:24 schreef kree het volgende:
Begrijp wel ik kan nu nog even niet anders he. Het enige wat ik kan is schade afhandelen nits dat dus redelijk is. En zorgen dat ik nog wel werk heb. Ok dat gaat stap voor stap. Niemand heeft er wat aan als ik straks zonder baan zit nl. Want ok jullie betalen dat dan nl. Ok dat wil ik niet en jullie niet. Dus ok ik kan ook niet meer info geven als wat ik weet tot nu toe. En iig die schade afhandelen kan ik nu wel doen, verder nog niks
Dat kwartje is nog niet echt geland heb ik de indruk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:27 schreef Linkse_krijger het volgende:
En vooral geen druppel meer drinken.
Voor mij ook nieuw, wat ik begreep de politie moet binnen 3 dagen opsturen naar ovj en die moet binnen tien dagen antwoordenquote:
Tis langer naar werk. Maar het is maar ophaal locatie want we werken door heel het land. Bureau baantje gaat er niet inzitten. Idee is als het beetje kan uitkomen pak ik stuk ov en dan met iemand mee. Hoe het met verzekering zit geen idee. Ben in feite nog wel in dienst dus. Maar ok volgende punt op de aardig eindeloze lijst die ik moet uitzoeken. Want simpel gezegd ik weet het dus nietquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:30 schreef praadje het volgende:
@:Kree. Volgens mij woon jij op een uur rijden van je werk als ik je goed begrepen heb. Gaat je werkgever dat volhouden om jou iedere dag op te halen en terug te brengen? Weet hij dat het maanden en maanden kan gaan duren?
Dan mijn tweede punt. Als jij voor hem blijft werken ben je dan nog wel verzekerd bij een ongeval dat werkgerelateerd is en jij blijvend lichamelijk letsel daaraan overhoud? Of enigszins andere therapieën nodig zou hebben om te herstellen?
Ben je dan ook verzekerd bij een ongeval op het werk waarbij een derde schade oploopt door jouw toedoen?
Dingen die je wel even uit moet zoeken denk ik.
Ik vraag dit omdat je schreef dat je op papier ontslagen bent maar nog wel voor hem blijft werken. Dan ben je dus niet meer in dienst.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
Tis langer naar werk. Maar het is maar ophaal locatie want we werken door heel het land. Bureau baantje gaat er niet inzitten. Idee is als het beetje kan uitkomen pak ik stuk ov en dan met iemand mee. Hoe het met verzekering zit geen idee. Ben in feite nog wel in dienst dus. Maar ok volgende punt op de aardig eindeloze lijst die ik moet uitzoeken. Want simpel gezegd ik weet het dus niet
Nee ben nog in dienst alleen het is soort van onbetaald verlof dus zeg maar. Althans zo begrijp ik het. Ben niet ontslagen iig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vraag dit omdat je schreef dat je op papier ontslagen bent maar nog wel voor hem blijft werken. Dan ben je dus niet meer in dienst.
Even voor de zekerheid navragen dan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ben nog in dienst alleen het is soort van onbetaald verlof dus zeg maar. Althans zo begrijp ik het. Ben niet ontslagen iig.
Waarom zou je dit aanvaarden?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ben nog in dienst alleen het is soort van onbetaald verlof dus zeg maar. Althans zo begrijp ik het. Ben niet ontslagen iig.
Nou het is een beetje een deal samen met wg du. Ok ik denk niet dat hij mij hoeft te betalen als ik niet werk. Nu staan er nog overuren dus dat helpt als tijd voor tijd. Maar het is beetje geven en nemen dus. En ok ik denk niet dat ik in de positie ben om te eisen. Dus proberen we er het beste van te maken. En dat lijkt nu beetje maar parttine maar werkenquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid navragen dan.
Heel klein jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waarom zou je dit aanvaarden?
Of hij ontslaan jou, zoekt een oplossing of je meld je ziek.
Klein bedrijfje zeker?
Je laat je kennenquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is een beetje een deal samen met wg du. Ok ik denk niet dat hij mij hoeft te betalen als ik niet werk. Nu staan er nog overuren dus dat helpt als tijd voor tijd. Maar het is beetje geven en nemen dus. En ok ik denk niet dat ik in de positie ben om te eisen. Dus proberen we er het beste van te maken. En dat lijkt nu beetje maar parttine maar werken
Nou heb alleen m’n ma nog. Maargoed in het kort boos en teleurgesteld. Naja was te verwachten. Alleen dat was al straf genoeg geweest, maarjaquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:42 schreef praadje het volgende:
En hoe reageerden je ouders? Want daar zag je ook nog tegenop.
Sorry, ik wist niet dat je vader was overleden. Ja een teleurgestelde moeder is altijd heel erg. Nog erger als boos zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:04 schreef kree het volgende:
[..]
Nou heb alleen m’n ma nog. Maargoed in het kort boos en teleurgesteld. Naja was te verwachten. Alleen dat was al straf genoeg geweest, maarja
Trek me dat echt meer aan als evt boete en dingen. Ook werkgever enzo. Die hebben nl vertrouwen in me gehad en dat is beschaamd nu. En dat trek ik me echt nog veel meer aan als de rest.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je vader was overleden. Ja een teleurgestelde moeder is altijd heel erg. Nog erger als boos zijn.
Dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
Trek me dat echt meer aan als evt boete en dingen. Ook werkgever enzo. Die hebben nl vertrouwen in me gehad en dat is beschaamd nu. En dat trek ik me echt nog veel meer aan als de rest.
Maar ok min of meer zijn er wel oplossingen nu. Maar ok dat was ff niet leuk om allemaal te vertellen
Ben er nog net niet depri van en probeer oplossingen te zoeken, maarja het valt me best zwaar wel even. Terug naar bijstand zou meeste drama zijn denk. Dus ok dat probeer ik te voorkomen. Maar het kan ook maar stap voor stap even nu. Heb gedaan wat ik kon tot nu toe denk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen.
Je hebt een flinke blunder begaan en moest met de billen bloot bij mensen die vertrouwen in je hadden. Bittere pil. Nu komt het op de blaren zitten bij Justitie en het CBR er nog bij.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
Trek me dat echt meer aan als evt boete en dingen. Ook werkgever enzo. Die hebben nl vertrouwen in me gehad en dat is beschaamd nu. En dat trek ik me echt nog veel meer aan als de rest.
Maar ok min of meer zijn er wel oplossingen nu. Maar ok dat was ff niet leuk om allemaal te vertellen
Over voor de rechter komen weet ik nog even niet. Maar ok heb daar 2 maanden voor nog wel. Heb me beetje gericht op de meer praktische dingen nu eerst. Mjaaaa die rechtszaak gaat ook nog lastig zijn wel. Maar ok denk dat ik me er niet gelijk te druk over moet maken. Eerst ,aar de lopende dingen regelen met schade en werkquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je hebt een flinke blunder begaan en moest met de billen bloot bij mensen die vertrouwen in je hadden. Bittere pil. Nu komt het op de blaren zitten bij Justitie en het CBR er nog bij.
Nu is het aan jou om dat vertrouwen te herstellen.
Je gaat vrijwel zeker het alcoholtraject bij het CBR in. Dat betekent gesprekken met psychiaters en regelmatig bloedonderzoeken om je alcoholgebruik te monitoren. Drink vanaf nu echt geen enkele druppel alcohol meer, dat kan ik je aanraden. Een dalende CDT waarde zorgt er voor dat je zsm je rijbewijs terug krijgt.
En als je straks voor de rechter staat, wat nederigheid kan in je voordeel werken.
Ik wens je sterkte en succes in dit traject.
Rechtzaak zal wel easy zijn. De feiten zijn duidelijk en aangezien je niet eerder gepakt bent ga je geen gevangenisstraf krijgen. Alleen CBR gaat je kapot hard naaien, wat al gezegd is.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
Over voor de rechter komen weet ik nog even niet. Maar ok heb daar 2 maanden voor nog wel. Heb me beetje gericht op de meer praktische dingen nu eerst. Mjaaaa die rechtszaak gaat ook nog lastig zijn wel. Maar ok denk dat ik me er niet gelijk te druk over moet maken. Eerst ,aar de lopende dingen regelen met schade en werk
Gewoon de dingen aanpakken zoals ze komen. Er komt een dag dat ook deze slechte droom over is.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
Over voor de rechter komen weet ik nog even niet. Maar ok heb daar 2 maanden voor nog wel. Heb me beetje gericht op de meer praktische dingen nu eerst. Mjaaaa die rechtszaak gaat ook nog lastig zijn wel. Maar ok denk dat ik me er niet gelijk te druk over moet maken. Eerst ,aar de lopende dingen regelen met schade en werk
Een advocaat hiervoor inhuren lijkt me toch echt geen overbodige luxe. Je lijkt nog wel eens dingen eruit te flappen, waar je later weer (al dan niet terecht) op terug moet komen en dat is niet handig in zo'n formeel traject. Hij of zij neemt je ook een beetje aan het handje mee het traject in, wat voor jou helemaal nieuw is en voor hem of haar gesneden koek. Bovendien geeft het je de mogelijkheid om zelf oprecht berouw te tonen, terwijl hij mogelijke formele openingen kan benutten. Heb je niet veel aan voor het (waarschijnlijk zwaarste) bestuursrechtelijke traject met het CBR, maar wel voor het strafrechtelijke deel en voor een stukje guidance.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:25 schreef kree het volgende:
Ja logischquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:27 schreef kree het volgende:
Echt wel spijt nu![]()
Maarja berouw na de zonde he
Spijt dat je gepakt bent ja, geen spijt dat je met veels te veel alcohol op achter het stuur bent gaan zitten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:27 schreef kree het volgende:
Echt wel spijt nu![]()
Maarja berouw na de zonde he
Zolang je het CBR gedeelte niet weg kan krijgen is een advocaat verspilde moeite. CBR hanteert vaste tarieven en een advocaat heeft niks in te brengen in het traject daar.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Een advocaat hiervoor inhuren lijkt me toch echt geen overbodige luxe. Je lijkt nog wel eens dingen eruit te flappen, waar je later weer (al dan niet terecht) op terug moet komen en dat is niet handig in zo'n formeel traject. Hij of zij neemt je ook een beetje aan het handje mee het traject in, wat voor jou helemaal nieuw is en voor hem of haar gesneden koek. Bovendien geeft het je de mogelijkheid om zelf oprecht berouw te tonen, terwijl hij mogelijke formele openingen kan benutten. Heb je niet veel aan voor het (waarschijnlijk zwaarste) bestuursrechtelijke traject met het CBR, maar wel voor het strafrechtelijke deel en voor een stukje guidance.
Beide hoor alsnog denk ik niet dat er gevaarzetting was. Maar ok daar heb ik al weinig meer aan als ik ieders verhalen begrijpquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Spijt dat je gepakt bent ja, geen spijt dat je met veels te veel alcohol op achter het stuur bent gaan zitten.
Gast.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
Beide hoor alsnog denk ik niet dat er gevaarzetting was. Maar ok daar heb ik al weinig meer aan als ik ieders verhalen begrijp
En als je zegt het rijbewijs nodig te hebben voor je werk, wordt je beschonken actie je extra zwaar aangerekend. Je had het immers kunnen en moeten weten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja logischMaar zou serieus overwegen om in de tussentijd werk te zoeken waar je geen auto voor nodig hebt. Ook ik heb (als nieuw persoon in dit topic) horrorverhalen gehoord over de psychiater van het CBR. Als je zegt dat je niet van plan was dronken te gaan rijden zeggen ze dat het dus weer kan gebeuren. Zeg je dat je het wel van plan was, tja dan logisch gezeik.
Dat klopt op zich, maar het is wel handig als iemand hem even prept voor zo'n gesprek met het CBR en dat meneer niet ineens aankomt met "ik was voetganger hoor" of "waar bemoei je je mee", zoals hij hier doet. Een gespecialiseerde verkeersrechtsadvocaat heeft dat hopelijk wel paraat.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
Zolang je het CBR gedeelte niet weg kan krijgen is een advocaat verspilde moeite. CBR hanteert vaste tarieven en een advocaat heeft niks in te brengen in het traject daar.
Ik ben het wel met je eens, maar daar heb je weinig aan. Je bent gepakt dus nu moet je de straf ondergaan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
Beide hoor alsnog denk ik niet dat er gevaarzetting was. Maar ok daar heb ik al weinig meer aan als ik ieders verhalen begrijp
@kree heeft echt niet door hoe hij overkomt. Er is geen greintje berouw te zien in zijn posts.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat klopt op zich, maar het is wel handig als iemand hem even prept voor zo'n gesprek met het CBR en dat meneer niet ineens aankomt met "ik was voetganger hoor" of "waar bemoei je je mee", zoals hij hier doet. Een gespecialiseerde verkeersrechtsadvocaat heeft dat hopelijk wel paraat.
Jij laat je anders ook wel enorm opnaaien trouwens hoor. Kalm aan, het is maar internet weetjequote:Op woensdag 19 februari 2020 18:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
@:kree heeft echt niet door hoe hij overkomt. Er is geen greintje berouw te zien in zijn posts.
Kree, nogmaals, heb je sinds het incident gedronken? Heb je vandaag gedronken?quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:36 schreef kree het volgende:
Ja dat ik de lul ben is wel duidelijk ja. Nouja de vraag is hoeveel, ga maar uit van het ergste alvast.
Fixedquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:36 schreef kree het volgende:
Ja dat ik een lul ben is wel duidelijk ja. Nouja de vraag is hoe een grote, ga maar uit van het ergste alvast.
Gezien het negeren van de vragen weet jij ook wel hoe laat het isquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:54 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Kree, nogmaals, heb je sinds het incident gedronken? Heb je vandaag gedronken?
Lekker voor je.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:36 schreef kree het volgende:
Ja dat ik de lul ben is wel duidelijk ja. Nouja de vraag is hoeveel, ga maar uit van het ergste alvast.
Met deze instelling hoop ik dat je überhaupt geen rijbewijs meer krijgt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
Volledig terecht.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:36 schreef kree het volgende:
Reacties als deze geven wel duidelijk weer hoeveel spijt je precies hebt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:36 schreef kree het volgende:
Ik vraag me af hoeveel kans hij Uberhaupt maakt bij een rechter ivm een mildere straf.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:03 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Reacties als deze geven wel duidelijk weer hoeveel spijt je precies hebt.
De strafrechter is ook niet helemaal achterlijk en behandeld wekelijks een aantal van zulke zaken dus ik zou me werkelijk goed voorbereiden.
Hoewel... genaaid door het cbr wordt je toch.
Nou, dat is dan nog vrij mild, ¤3000.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:14 schreef BoneThugss het volgende:
Damn man eigenlijk ben ik van mening dat TS hier wel heel hard gestraft wordt als ik dit zo lees. Dit 'geintje' gaat hem gwn minimaal 3 rooitjes kosten
Medelijden is een groot woord man. Wat ik probeer te zeggen; hij heeft niemand vermoord ofzo.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou, dat is dan nog vrij mild, ¤3000.
Nu besluit hij met 2.7 promille een bus recht te zetten. Volgende keer besluit hij ff naar de Mac te rijden voor een broodje. Nee, medelijden is hier allerminst op zijn plaats.
Je kan met 2,7 promille best je gaspedaal in drukken ipv je rem kan fatale gevolgen hebben met inparkeren van een bestelbus.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Medelijden is een groot woord man. Wat ik probeer te zeggen; hij heeft niemand vermoord ofzo.
Er zit dan ook wel wat verschil in strafmaat tussen moord en bezopen rijden.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
hij heeft niemand vermoord ofzo.
You can lead a horse to water, but you can't make it drink.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezien het negeren van de vragen weet jij ook wel hoe laat het is
Ja dat kan ook nuchter. Je kan ook ineens een beroerte krijgen en je auto inrijden op een groep invalide personen. Alles kan, maar laten we TS niet verantwoordelijk houden voor alle slachtoffers van ongevallen met alcohol in het spel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:25 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Je kan met 2,7 promille best je gaspedaal in drukken ipv je rem kan fatale gevolgen hebben met inparkeren van een bestelbus.
Maar goed ik zie ook dagelijks in de ochtend automobilisten even snel door rood rijden terwijl de fietsers met scholiertjes op groen staan. Ging allemaal net goed tot jouw kind net een keertje wel de sigaar is.
Jij weet wat hij volgende keer gaat doen? Iets te veel minority report gekeken denk ik.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou, dat is dan nog vrij mild, ¤3000.
Nu besluit hij met 2.7 promille een bus recht te zetten. Volgende keer besluit hij ff naar de Mac te rijden voor een broodje. Nee, medelijden is hier allerminst op zijn plaats.
Dit idd .quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Een advocaat hiervoor inhuren lijkt me toch echt geen overbodige luxe. Je lijkt nog wel eens dingen eruit te flappen, waar je later weer (al dan niet terecht) op terug moet komen en dat is niet handig in zo'n formeel traject. Hij of zij neemt je ook een beetje aan het handje mee het traject in, wat voor jou helemaal nieuw is en voor hem of haar gesneden koek. Bovendien geeft het je de mogelijkheid om zelf oprecht berouw te tonen, terwijl hij mogelijke formele openingen kan benutten. Heb je niet veel aan voor het (waarschijnlijk zwaarste) bestuursrechtelijke traject met het CBR, maar wel voor het strafrechtelijke deel en voor een stukje guidance.
Met drank op achter het stuur gaan zitten is het leven van anderen in gevaar brengen. Maar goed daar snapt zo'n onaangepaste teringkneus als jij toch niets van.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Medelijden is een groot woord man. Wat ik probeer te zeggen; hij heeft niemand vermoord ofzo.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Met drank op achter het stuur gaan zitten is het leven van anderen in gevaar brengen. Maar goed daar snapt zo'n onaangepaste teringkneus als jij toch niets van.
Het zit je wel hoog hé?quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Met drank op achter het stuur gaan zitten is het leven van anderen in gevaar brengen. Maar goed daar snapt zo'n onaangepaste teringkneus als jij toch niets van.
Hele relevante vraag. Ik heb er ook een: @kree, ben je een probleemdrinker? Ik hoop van niet, maar aangezien deze vraag al twee keer is ontweken vrees ik het ergste.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:54 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Kree, nogmaals, heb je sinds het incident gedronken? Heb je vandaag gedronken?
Dat daar een glijdende schaal in zit lijkt mij duidelijk. Daar hoef je geen films voor te kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij weet wat hij volgende keer gaat doen? Iets te veel minority report gekeken denk ik.
Daarom is het nodig om hem hard te straffen, afschrikkingseffect enzo.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij weet wat hij volgende keer gaat doen? Iets te veel minority report gekeken denk ik.
Ja maar als je gaat rijden met halve liters achter de kiezen, is het met voorbedachte rade. Net als wanneer je ergens bewust 100 rijdt terwijl het overduidelijk 50 is en je oeps een gezin doodrijdt. Het was niet je bedoeling, maar je hebt bewust een groot risico genomen. Net zoals wanneer je gaat rijden terwijl je vette epilepsie hebt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 01:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja dat kan ook nuchter. Je kan ook ineens een beroerte krijgen en je auto inrijden op een groep invalide personen. Alles kan, maar laten we TS niet verantwoordelijk houden voor alle slachtoffers van ongevallen met alcohol in het spel.
Denk dat het voor de toekomst lastig wordt bij een nieuwe werkgever. Krijgen chauffeurs geen screening oid op basis van een vog ??quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:44 schreef raptorix het volgende:
Ik betwijfel of je deal wel zo goed is, je baas zal de schade waarschijnlijk fiscaal opvoeren, daarnaast, hoezo 2 maanden geen loon, maar wel moeten werken?
Beter had je ergens anders gaan werken en een smoes vertelt dat je de komende 3 maanden niet mag rijden vanwege medicatie, er is nogal een tekort in deze branche naar mijn weten, dus ze zijn erg soepel met aannemen.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:47 schreef raptorix het volgende:
Tip: Doe die Ema cursus voor je rechtszaak en betoog dat je je fout inziet, dat scheel vaak een slok op een borrel in de ontzegging.
Ik doe zelf zeer vertrouwelijk werk, en daar hoef ik lang niet altijd een VOG te overlegggen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:47 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Denk dat het voor de toekomst lastig wordt bij een nieuwe werkgever. Krijgen chauffeurs geen screening oid op basis van een vog ??
Hmm, ik wel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik doe zelf zeer vertrouwelijk werk, en daar hoef ik lang niet altijd een VOG te overlegggen.
Bij mijn vorige werkgever diende iedereen die in een beheer functie zat er 1 te hebben, bij mijn huidige werkgever is dit niet het geval, en geen van de 4 klanten waar ik voor gewerkt heeft heeft er om gevraagd, de gene waarbij ik het zou verwachten deed wel een screening, maar dat was meer bij ex klanten.quote:
Kree gaat voor het onderzoek, die cursus “hoeft” hij niet te doen. Het CBR zal de duur van de ontzegging gaan bepalen. De rechter ook maar daarmee heeft hij zijn rijbewijs nog niet terug.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:47 schreef raptorix het volgende:
Tip: Doe die Ema cursus voor je rechtszaak en betoog dat je je fout inziet, dat scheel vaak een slok op een borrel in de ontzegging.
Volgens mij zou hij in eerste instantie zonder rijbewijs helemaal niet kunnen werken bij zijn werkgever, en dat is onbetaald verlof beter dan ontslag.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:44 schreef raptorix het volgende:
Ik betwijfel of je deal wel zo goed is, je baas zal de schade waarschijnlijk fiscaal opvoeren, daarnaast, hoezo 2 maanden geen loon, maar wel moeten werken?
2 maanden geen loon lees ik niet. Geen loon tot de schade is afbetaald en de komende 2 maanden redt TS zich in ieder geval, zo begreep ik het. Kan het ook verkeerd hebben begrepen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:44 schreef raptorix het volgende:
En iemand die 100 rijdt waar je 50 mag zal bijzonder hard gestraft worden als hij een gezin doorrijdt, maar als iemand om 03:00 op een lege A2 150 rijdt zal niemand beweren dat hij van geluk mag spreken dat hij geen overstekend kind heeft geraakt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als je gaat rijden met halve liters achter de kiezen, is het met voorbedachte rade. Net als wanneer je ergens bewust 100 rijdt terwijl het overduidelijk 50 is en je oeps een gezin doodrijdt. Het was niet je bedoeling, maar je hebt bewust een groot risico genomen. Net zoals wanneer je gaat rijden terwijl je vette epilepsie hebt.
Goede vergelijking, slaat echt als een tang op een varken.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En iemand die 100 rijdt waar je 50 mag zal bijzonder hard gestraft worden als hij een gezin doorrijdt, maar als iemand om 03:00 op een lege A2 150 rijdt zal niemand beweren dat hij van geluk mag spreken dat hij geen overstekend kind heeft geraakt.
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede vergelijking, slaat echt als een tang op een varken.
Oneens, zeker wanneer je binnen de bebouwde kom als een gek rijdt. Lege snelweg drukte ik ook weleens 180 in. Dom ja, gevaarlijk alleen voor mij.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede vergelijking, slaat echt als een tang op een varken.
Je denkt dat het alleen gevaarlijk is voor jou, maar voor hetzelfde geld staat er iemand met pech midden op de weg en knal je erop omdat je het niet verwacht. Je kunt je eigen acties dan voorspellen maar niet die van een ander.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Oneens, zeker wanneer je binnen de bebouwde kom als een gek rijdt. Lege snelweg drukte ik ook weleens 180 in. Dom ja, gevaarlijk alleen voor mij.
Hoe weet jij dat trouwens klodder ?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Joh, kree weet dat hij een alcoholprobleem heeft. Wees dan ook zo bijdehand dat je dan weet dat je niet in een auto moet gaan zitten.
Hopelijk raakt hij er niet door financiëel in de put. Daar heeft niemand wat aan natuurlijk.
Of hij begint het nu toch door te krijgen dat het niet alleen maar krasjes zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het is Vrijdag TS zal waarschijnlijk ergens aan het zuipen zijn
Zo'n beetje als de Ferrari-scene in The Wolf Of Wall Street. Dat de auto in kwestie the day after een tikje anders eruit ziet als gedacht.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of hij begint het nu toch door te krijgen dat het niet alleen maar krasjes zijn.
Mwuha ondanks de kruiwagen aan stront die hij hier over zich heen krijgt, is hij over z'n promillage e.d gewoon eerlijk geweest. Zie weinig reden om hem daarin niet te geloven.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of hij begint het nu toch door te krijgen dat het niet alleen maar krasjes zijn.
Omdat hij dat oa hier postquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:22 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat trouwens klodder ?
Hij kon het ook moeilijk ontkennen als de lokale politie het publiceert.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mwuha ondanks de kruiwagen aan stront die hij hier over zich heen krijgt, is hij over z'n promillage e.d gewoon eerlijk geweest. Zie weinig reden om hem daarin niet te geloven.
Dat is wel een goed argument.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omdat hij dat oa hier post
Ja ik denk dat hij dit topic te confronterend vond.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:25 schreef Domnivoor het volgende:
Kree heeft al twee dagen niets gepost. Ook niet op Facebook of zo. Dat is niets voor hem.
Ik hoop dat alles oké is.
Hij ontkent ook niks. Hij doet of het niks uitmaakt omdat het maar een krasje was van ¤600quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij kon het ook moeilijk ontkennen als de lokale politie het publiceert.
[ afbeelding ]
Dan had hij al eerder gestopt met deze topics.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja ik denk dat hij dit topic te confronterend vond.
Dat zou wel een epische plottwist zijn. Dat hij en zn buurman het hebben uitgepraat, @kree volledig begrip heeft gekregen voor de buurman en ze samen in de bus naar de kroeg zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan had hij al eerder gestopt met deze topics.
Hij is gewoon aan het bierdrinken.
Ik schat zo in niet met zijn volgens hem nazi-buren.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat zou wel een epische plottwist zijn. Dat hij en zn buurman het hebben uitgepraat, @:kree volledig begrip heeft gekregen voor de buurman en ze samen in de bus naar de kroeg zijn.
Maken we er voor het feel good momentje nog van dat @kree heeft voorgesteld om de bob te zijn.quote:
@Karig_Hutje lijkt me daar uitermate voor geschikt. Lijkt me ook zo'n type die dan hypocriet zelf ook constant lam achter het stuur zit.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat me nog het meest verbaast is dat nog niemand de rol / kloon opgepakt heeft om als terrorbuurman_van_kree ZIJN kant van het verhaal te komen vertellen. Okee als idee niet nieuw, maar in dit geval had het best interessant kunnen zijn. Toch?
Oh die ken ik niet. En wat die zelf doet interesseert me helemaal niet. Zo iemand moet gewoon goed een rol kunnen spelen, dan hebben we er allemaal een hoop lol aanquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
@:karig_hutje lijkt me daar uitermate voor geschikt. Lijkt me ook zo'n type die dan hypocriet zelf ook constant lam achter het stuur zit.
Heel misschien omdat kree gewoon echt is. Niemand wenst hem iets slechts toe. Wel een rijverbod.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat me nog het meest verbaast is dat nog niemand de rol / kloon opgepakt heeft om als terrorbuurman_van_kree ZIJN kant van het verhaal te komen vertellen. Okee als idee niet nieuw, maar in dit geval had het best interessant kunnen zijn. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |