En dit dus!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Doordat justitie en CBR zo lang duren kan je nu wel goed sparen. Hou alsjeblieft geld apart want dit gaat veel kosten.
Heb je wel nog wat spaargeld achter de hand? Gaat absoluut geen goedkoop grapje worden!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:50 schreef kree het volgende:
Ik kan niet sparen he want krijg geen loon nu. Deel vd de deal dan maar dat ik niet gelijk ontslagen ga worden
Voor komende maanden 2 dus kan ik het redden. Alles er na en justitie is probleem maar daarom dus belangrijk om werk te houdenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je wel nog wat spaargeld achter de hand? Gaat absoluut geen goedkoop grapje worden!
Ik voel met je mee, het is de schuld van de Rabobank.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:50 schreef kree het volgende:
Ik kan niet sparen he want krijg geen loon nu. Deel vd de deal dan maar dat ik niet gelijk ontslagen ga worden
Het was 's avonds laat, maar blijkbaar nooit laat genoeg om de kind-kaart te spelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
blij dat er geen kleine kinderen met of zonder hun ouders nog langs je auto liepen toen je aan het inparkeren was. Met je dronken kop had je ze waarschijnlijk niet eens gemerkt.
T E R E C H T
Maker we er een bejaarde van die slecht ter been is, stop je dan met zeiken?quote:Op woensdag 19 februari 2020 07:37 schreef Ridocar het volgende:
Nog van het vorige deel:
[..]
Het was 's avonds laat, maar blijkbaar nooit laat genoeg om de kind-kaart te spelen.
Hij opende zijn topic om middernacht en om half 1 zei hij dat hij mocht gaan en 4 uur op het bureau had gezeten. Dan is hij uiterlijk om half 9 op het politiebureau aangekomen en heeft er nog wat tijd tussen het schade rijden en aankomst op politiebureau gezeten en dan kom je uit zo rond 8 uur als ze snel waren, al gok ik eerder op half 8.quote:Op woensdag 19 februari 2020 07:37 schreef Ridocar het volgende:
Nog van het vorige deel:
[..]
Het was 's avonds laat, maar blijkbaar nooit laat genoeg om de kind-kaart te spelen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:58 schreef mosrednA het volgende:
Zorg ervoor dat je niet naar alcohol ruikt als je werkgever je ‘s ochtends komt ophalen.
En het was maar een krasje?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:48 schreef kree het volgende:
Dat er een parkeerschade is van 600 euro
Spuiten bumper en scherm, 300 euro per deel. Volgens de offerte die de eigenaar 10% van dat bedrag kost als hij de reparatie niet laat uitvoeren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het was maar een krasje?Zijn er al foto's?
Beste flikkerij danquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Spuiten bumper en scherm, 300 euro per deel. Volgens de offerte die de eigenaar 10% van dat bedrag kost als hij de reparatie niet laat uitvoeren.
Het is nou eenmaal veel werk. Als TS niet met zijn dronken kop die auto had meegesleurd had het niks gekost.quote:
Iemand doodrijden met inparkerenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:37 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Rijden onder zware invloed is gewoon een zware misdaad, je kon wel iemand doodrijden.
Je mag van geluk spreken als je er vanaf komt met een paar duizend euro boete en psycho shit.
Crimineel.
Nee, ik niet. Ik rij sowieso niet met alcohol op.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Iemand doodrijden met inparkeren
Ben je te dom om te poepen ofzo
Ik weet op basis van vele andere reacties van jouw hand dat je een volstrekte mongool bent maar suggereren dat dit niet kan is wel een nieuw dieptepunt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Te dom om te poepen is er ook weerquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik weet op basis van vele andere reacties van jouw hand dat je een volstrekte mongool bent maar suggereren dat dit niet kan is wel een nieuw dieptepunt.
Ja heb foto’s gehad inmiddels via whatsapp van ze. Nu lijkt mij het schade bedrag flink hoog. Maargoed denk niet dat die mensen erover liegen. Maar ok die schade is eigenlijk het minste van mijn zorgen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het was maar een krasje?Zijn er al foto's?
Verder wat iedereen zegt: Tof van je werkgever
https://www.google.nl/amp(...)od-bij-parkeren.htmlquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben je te dom om te poepen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |