En dit dus!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Doordat justitie en CBR zo lang duren kan je nu wel goed sparen. Hou alsjeblieft geld apart want dit gaat veel kosten.
Heb je wel nog wat spaargeld achter de hand? Gaat absoluut geen goedkoop grapje worden!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:50 schreef kree het volgende:
Ik kan niet sparen he want krijg geen loon nu. Deel vd de deal dan maar dat ik niet gelijk ontslagen ga worden
Voor komende maanden 2 dus kan ik het redden. Alles er na en justitie is probleem maar daarom dus belangrijk om werk te houdenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je wel nog wat spaargeld achter de hand? Gaat absoluut geen goedkoop grapje worden!
Ik voel met je mee, het is de schuld van de Rabobank.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:50 schreef kree het volgende:
Ik kan niet sparen he want krijg geen loon nu. Deel vd de deal dan maar dat ik niet gelijk ontslagen ga worden
Het was 's avonds laat, maar blijkbaar nooit laat genoeg om de kind-kaart te spelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
blij dat er geen kleine kinderen met of zonder hun ouders nog langs je auto liepen toen je aan het inparkeren was. Met je dronken kop had je ze waarschijnlijk niet eens gemerkt.
T E R E C H T
Maker we er een bejaarde van die slecht ter been is, stop je dan met zeiken?quote:Op woensdag 19 februari 2020 07:37 schreef Ridocar het volgende:
Nog van het vorige deel:
[..]
Het was 's avonds laat, maar blijkbaar nooit laat genoeg om de kind-kaart te spelen.
Hij opende zijn topic om middernacht en om half 1 zei hij dat hij mocht gaan en 4 uur op het bureau had gezeten. Dan is hij uiterlijk om half 9 op het politiebureau aangekomen en heeft er nog wat tijd tussen het schade rijden en aankomst op politiebureau gezeten en dan kom je uit zo rond 8 uur als ze snel waren, al gok ik eerder op half 8.quote:Op woensdag 19 februari 2020 07:37 schreef Ridocar het volgende:
Nog van het vorige deel:
[..]
Het was 's avonds laat, maar blijkbaar nooit laat genoeg om de kind-kaart te spelen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:58 schreef mosrednA het volgende:
Zorg ervoor dat je niet naar alcohol ruikt als je werkgever je ‘s ochtends komt ophalen.
En het was maar een krasje?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:48 schreef kree het volgende:
Dat er een parkeerschade is van 600 euro
Spuiten bumper en scherm, 300 euro per deel. Volgens de offerte die de eigenaar 10% van dat bedrag kost als hij de reparatie niet laat uitvoeren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het was maar een krasje?Zijn er al foto's?
Beste flikkerij danquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Spuiten bumper en scherm, 300 euro per deel. Volgens de offerte die de eigenaar 10% van dat bedrag kost als hij de reparatie niet laat uitvoeren.
Het is nou eenmaal veel werk. Als TS niet met zijn dronken kop die auto had meegesleurd had het niks gekost.quote:
Iemand doodrijden met inparkerenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:37 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Rijden onder zware invloed is gewoon een zware misdaad, je kon wel iemand doodrijden.
Je mag van geluk spreken als je er vanaf komt met een paar duizend euro boete en psycho shit.
Crimineel.
Nee, ik niet. Ik rij sowieso niet met alcohol op.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Iemand doodrijden met inparkeren
Ben je te dom om te poepen ofzo
Ik weet op basis van vele andere reacties van jouw hand dat je een volstrekte mongool bent maar suggereren dat dit niet kan is wel een nieuw dieptepunt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Te dom om te poepen is er ook weerquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik weet op basis van vele andere reacties van jouw hand dat je een volstrekte mongool bent maar suggereren dat dit niet kan is wel een nieuw dieptepunt.
Ja heb foto’s gehad inmiddels via whatsapp van ze. Nu lijkt mij het schade bedrag flink hoog. Maargoed denk niet dat die mensen erover liegen. Maar ok die schade is eigenlijk het minste van mijn zorgen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het was maar een krasje?Zijn er al foto's?
Verder wat iedereen zegt: Tof van je werkgever
https://www.google.nl/amp(...)od-bij-parkeren.htmlquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben je te dom om te poepen ofzo
Kan ook niet. Heb je geen snelheid genoeg voor.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik weet op basis van vele andere reacties van jouw hand dat je een volstrekte mongool bent maar suggereren dat dit niet kan is wel een nieuw dieptepunt.
Als je langzaam met je wiel over een schedel rijdt, blijft er weinig van over. Ook kun je iemand beknellen of samendrukken met je busje zonder dat je het in de gaten hebt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:14 schreef Pendule het volgende:
[..]
Kan ook niet. Heb je geen snelheid genoeg voor.
Je moet wel in een hele rare situatie zitten wil je dat in een normaal parkeervak voor elkaar krijgen. Met een fiets kan je ook iemand doodrijden. Alleen de omstandigheden moeten daarvoor zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je langzaam met je wiel over een schedel rijdt, blijft er weinig van over. Ook kun je iemand beknellen of samendrukken met je busje zonder dat je het in de gaten hebt.
Een hoge snelheid is dus echt niet noodzakelijk voor veel leed.
Flikker zelf maar even op droeftoeter. Ben je weer bezig met je tirades, tokkie?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Flikker toch op man, infantiel.
Bij het inparkeren controleer ik altijd nog even of ik niet over schedels heen rijdquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je langzaam met je wiel over een schedel rijdt, blijft er weinig van over. Ook kun je iemand beknellen of samendrukken met je busje zonder dat je het in de gaten hebt.
Een hoge snelheid is dus echt niet noodzakelijk voor veel leed.
Kut hè, wanneer iemand met een linkje je ongelijk toont.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bij het inparkeren controleer ik altijd nog even of ik niet over schedels heen rijd![]()
Jezus Christus man
Nou jeetje zegquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kut hè, wanneer iemand met een linkje je ongelijk toont.
In welke gevallen gaat er iemand met zn schedel achter je auto liggen. Lijkt me echt iets wat gemengde factoren nodig heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kut hè, wanneer iemand met een linkje je ongelijk toont.
Je bent echt een volstrekt belachelijk figuur, jij. Net als die Bonethuggs sukkel die hier even keihard z'n gejank ziet backfiren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:21 schreef Pendule het volgende:
[..]
Flikker zelf maar even op droeftoeter. Ben je weer bezig met je tirades, tokkie?
Wat snap je nou niet aan dat linkje dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:25 schreef Pendule het volgende:
[..]
In welke gevallen gaat er iemand met zn schedel achter je auto liggen. Lijkt me echt iets wat gemengde factoren nodig heeft.
Je bent zelf weer eens de grootste mongool Henkquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:27 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je bent echt een volstrekt belachelijk figuur
Tavze dagajvi.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:27 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je bent echt een volstrekt belachelijk figuur, jij. Net als die Bonethuggs sukkel die hier even keihard z'n gejank ziet backfiren.
Waar zie jij een linkje dan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet aan dat linkje dan?
Laat hem maar joh. Mensen die onder de drugs zitten zijn niet voor reden vatbaar.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je bent zelf weer eens de grootste mongool Henk
Ja, jij reageerde als een malloot toen er iemand stelde dat je met inparkeren iemand dood zou kunnen rijden. Vervolgens plaats ik een nieuwsartikel waaruit blijkt dat het wel degelijk kan en reageer je weer als een malloot.quote:
Iemand kan toch struikelen?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:25 schreef Pendule het volgende:
[..]
In welke gevallen gaat er iemand met zn schedel achter je auto liggen. Lijkt me echt iets wat gemengde factoren nodig heeft.
ik ben het eens met de homo!quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:21 schreef Pendule het volgende:
[..]
Flikker zelf maar even op droeftoeter. Ben je weer bezig met je tirades, tokkie?
Dat merk je dan toch? Lijkt me. Als ik achteruit rijdt kijk ik echt wel naar achteren of ik wat zie. Die persoon komt niet uit het niets opeens daar op de grond. Je moet hem/haar hebben zien lopen vooral deze persoon struikelde anders zit je gewoon niet op te letten.quote:
Inderdaad, alcoholverslaafde TS die bezopen achter het stuur gaat zitten en een hele reeks idiote kankertokkies die het goed lopen te praten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:32 schreef ShevaJB het volgende:
Deze topicreeks is één gigantische kneuzenkermis![]()
niet met drank op achter het stuur kruipenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Inderdaad, alcoholverslaafde TS die bezopen achter het stuur gaat zitten en een hele reeks idiote kankertokkies die het goed lopen te praten.
Zeg jij. Heb jij al eens aan zelfreflectie gedaan? Zoek maar even op ‘STARR methode’ Zal je goed doen met je grove gezever. Normaal discussiëren zit niet in jou systeem.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:39 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zie je wel; je bent een complete infantiel.
Wat begrijp jij niet aan het feit dat onder invloed rijden strafbaar is?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:41 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat merk je dan toch? Lijkt me. Als ik achteruit rijdt kijk ik echt wel naar achteren of ik wat zie. Die persoon komt niet uit het niets opeens daar op de grond. Je moet hem/haar hebben zien lopen vooral deze persoon struikelde anders zit je gewoon niet op te letten.
Natuurlijk is het technisch gezien mogelijk. Maar de vraag is of het een reëel risico is.
Keur jij met drank rijden dan af? Jij leek me wel echt zo’n type dat zoiets gewoon doet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Inderdaad, alcoholverslaafde TS die bezopen achter het stuur gaat zitten en een hele reeks idiote kankertokkies die het goed lopen te praten.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:42 schreef Gnunix het volgende:
[..]
niet met drank op achter het stuur kruipen
quote:
Flikker toch een eind op met je drugsgeneuzel, kutjunk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:43 schreef Pendule het volgende:
[..]
Zeg jij. Heb jij al eens aan zelfreflectie gedaan? Zoek maar even op ‘STARR methode’ Zal je goed doen met je grove gezever. Normaal discussiëren zit niet in jou systeem.
Heb je je shotje heroïne al gehad?
Nehh, BoneThugss zei net iets naar jou over drugs en ik neem aan dat hij je al wat langer kent. Het lijkt me ook niet onlogisch met hoe jij je verhalen typt dat je eraan zit.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op met je drugsgeneuzel, kutjunk.
Je begint te janken dat je iemand niet dood kan rijden tijdens het parkeren. Vervolgens post iemand een linkje waaruit blijkt dat dat wel kan én gebeurd en dan ga je vervolgens suggereren dat anderen drugs gebruiken. Gooi jezelf weg op een wijze dat niemand je ooit terug vindt.
Dat was hij niet eens mongooltjequote:Op woensdag 19 februari 2020 14:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op met je drugsgeneuzel, kutjunk.
Je begint te janken dat je iemand niet dood kan rijden tijdens het parkeren.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:44 schreef Pendule het volgende:
[..]
Keur jij met drank rijden dan af? Jij leek me wel echt zo’n type dat zoiets gewoon doet.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:48 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nehh, BoneThugss zei net iets naar jou over drugs en ik neem aan dat hij je al wat langer kent. Het lijkt me ook niet onlogisch met hoe jij je verhalen typt dat je eraan zit.
Rijden in een busje is net wat lastiger dan een personen auto. Je wilt niet weten hoe vaak je iets over het hoofd ziet vanwege die blinde ramen. Ja het gaat 99 van de 100 keer goed. Maar met een hoog promillage neemt je waarnemend vermogen drastisch af.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:41 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat merk je dan toch? Lijkt me. Als ik achteruit rijdt kijk ik echt wel naar achteren of ik wat zie. Die persoon komt niet uit het niets opeens daar op de grond. Je moet hem/haar hebben zien lopen vooral deze persoon struikelde anders zit je gewoon niet op te letten.
Natuurlijk is het technisch gezien mogelijk. Maar de vraag is of het een reëel risico is.
Net zoals met een date of sollicitatie-gesprek. De eerste indruk is leidend.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]![]()
Jij kent mij helemaal niet.
En ja, ik keur onder invloed rijden af. Sterker nog; dat is nou een van de zeer weinige misdrijven waarvan ik vind dat de straffen omhoog moeten. Mijn voorkeur gaat uit naar het definitief afpakken van je rijbewijs. Ga maar fietsen.
Ik weet het. Daarom kijk ik in een busje ook nooit achter me. Heeft toch geen zin.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Rijden in een busje is net wat lastiger dan een personen auto. Je wilt niet weten hoe vaak je iets over het hoofd ziet vanwege die blinde ramen. Ja het gaat 99 van de 100 keer goed. Maar met een hoog promillage neemt je waarnemend vermogen drastisch af.
Ben ik nou zo slim of ben jij zo dom?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij kent mij helemaal niet.
Heb de foto's gezien, en de schade is echt minimaal. Gaat nergens over, dus 600 euro is pure oplichting.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:58 schreef kree het volgende:
Ik overwoog nog om hier de foto’s vd schade te posten. Maar ok dat is een auto van ander mensen. Via dm mag je er om vragen aan mij mits je belooft ze niet te posten.
Wie vraagt het geld. De verzekering of de buren van TS?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:18 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Heb de foto's gezien, en de schade is echt minimaal. Gaat nergens over, dus 600 euro is pure oplichting.
Buren van TS als ik het goed begreepquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:20 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wie vraagt het geld. De verzekering of de buren van TS?
Dat is gewoon keihard misbruik maken van de situatie.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:20 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Buren van TS als ik het goed begreep
De mensen waarvan ik de auto geraakt zou hebben dus. Volgens hun schade reparatie bedrijf kost dat 600 euroquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:20 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wie vraagt het geld. De verzekering of de buren van TS?
Nog steeds over die schade bezigquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:22 schreef kree het volgende:
[..]
De mensen waarvan ik de auto geraakt zou hebben dus. Volgens hun schade reparatie bedrijf kost dat 600 euro
Ja omdat het er deel van is, dat ik veel grotere andere problemen heb nu mag duidelijk zijn wel toch? Maar ok dan hoef ik alsnog niet opgelicht te worden over die schadequote:Op woensdag 19 februari 2020 15:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nog steeds over die schade bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |