Kan ook niet. Heb je geen snelheid genoeg voor.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik weet op basis van vele andere reacties van jouw hand dat je een volstrekte mongool bent maar suggereren dat dit niet kan is wel een nieuw dieptepunt.
Als je langzaam met je wiel over een schedel rijdt, blijft er weinig van over. Ook kun je iemand beknellen of samendrukken met je busje zonder dat je het in de gaten hebt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:14 schreef Pendule het volgende:
[..]
Kan ook niet. Heb je geen snelheid genoeg voor.
Je moet wel in een hele rare situatie zitten wil je dat in een normaal parkeervak voor elkaar krijgen. Met een fiets kan je ook iemand doodrijden. Alleen de omstandigheden moeten daarvoor zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je langzaam met je wiel over een schedel rijdt, blijft er weinig van over. Ook kun je iemand beknellen of samendrukken met je busje zonder dat je het in de gaten hebt.
Een hoge snelheid is dus echt niet noodzakelijk voor veel leed.
Flikker zelf maar even op droeftoeter. Ben je weer bezig met je tirades, tokkie?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Flikker toch op man, infantiel.
Bij het inparkeren controleer ik altijd nog even of ik niet over schedels heen rijdquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je langzaam met je wiel over een schedel rijdt, blijft er weinig van over. Ook kun je iemand beknellen of samendrukken met je busje zonder dat je het in de gaten hebt.
Een hoge snelheid is dus echt niet noodzakelijk voor veel leed.
Kut hè, wanneer iemand met een linkje je ongelijk toont.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bij het inparkeren controleer ik altijd nog even of ik niet over schedels heen rijd![]()
Jezus Christus man
Nou jeetje zegquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kut hè, wanneer iemand met een linkje je ongelijk toont.
In welke gevallen gaat er iemand met zn schedel achter je auto liggen. Lijkt me echt iets wat gemengde factoren nodig heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kut hè, wanneer iemand met een linkje je ongelijk toont.
Je bent echt een volstrekt belachelijk figuur, jij. Net als die Bonethuggs sukkel die hier even keihard z'n gejank ziet backfiren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:21 schreef Pendule het volgende:
[..]
Flikker zelf maar even op droeftoeter. Ben je weer bezig met je tirades, tokkie?
Wat snap je nou niet aan dat linkje dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:25 schreef Pendule het volgende:
[..]
In welke gevallen gaat er iemand met zn schedel achter je auto liggen. Lijkt me echt iets wat gemengde factoren nodig heeft.
Je bent zelf weer eens de grootste mongool Henkquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:27 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je bent echt een volstrekt belachelijk figuur
Tavze dagajvi.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:27 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je bent echt een volstrekt belachelijk figuur, jij. Net als die Bonethuggs sukkel die hier even keihard z'n gejank ziet backfiren.
Waar zie jij een linkje dan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet aan dat linkje dan?
Laat hem maar joh. Mensen die onder de drugs zitten zijn niet voor reden vatbaar.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je bent zelf weer eens de grootste mongool Henk
Ja, jij reageerde als een malloot toen er iemand stelde dat je met inparkeren iemand dood zou kunnen rijden. Vervolgens plaats ik een nieuwsartikel waaruit blijkt dat het wel degelijk kan en reageer je weer als een malloot.quote:
Iemand kan toch struikelen?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:25 schreef Pendule het volgende:
[..]
In welke gevallen gaat er iemand met zn schedel achter je auto liggen. Lijkt me echt iets wat gemengde factoren nodig heeft.
ik ben het eens met de homo!quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:21 schreef Pendule het volgende:
[..]
Flikker zelf maar even op droeftoeter. Ben je weer bezig met je tirades, tokkie?
Dat merk je dan toch? Lijkt me. Als ik achteruit rijdt kijk ik echt wel naar achteren of ik wat zie. Die persoon komt niet uit het niets opeens daar op de grond. Je moet hem/haar hebben zien lopen vooral deze persoon struikelde anders zit je gewoon niet op te letten.quote:
Inderdaad, alcoholverslaafde TS die bezopen achter het stuur gaat zitten en een hele reeks idiote kankertokkies die het goed lopen te praten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:32 schreef ShevaJB het volgende:
Deze topicreeks is één gigantische kneuzenkermis![]()
niet met drank op achter het stuur kruipenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Inderdaad, alcoholverslaafde TS die bezopen achter het stuur gaat zitten en een hele reeks idiote kankertokkies die het goed lopen te praten.
Zeg jij. Heb jij al eens aan zelfreflectie gedaan? Zoek maar even op ‘STARR methode’ Zal je goed doen met je grove gezever. Normaal discussiëren zit niet in jou systeem.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:39 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zie je wel; je bent een complete infantiel.
Wat begrijp jij niet aan het feit dat onder invloed rijden strafbaar is?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:41 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat merk je dan toch? Lijkt me. Als ik achteruit rijdt kijk ik echt wel naar achteren of ik wat zie. Die persoon komt niet uit het niets opeens daar op de grond. Je moet hem/haar hebben zien lopen vooral deze persoon struikelde anders zit je gewoon niet op te letten.
Natuurlijk is het technisch gezien mogelijk. Maar de vraag is of het een reëel risico is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |