Keur jij met drank rijden dan af? Jij leek me wel echt zo’n type dat zoiets gewoon doet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Inderdaad, alcoholverslaafde TS die bezopen achter het stuur gaat zitten en een hele reeks idiote kankertokkies die het goed lopen te praten.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:42 schreef Gnunix het volgende:
[..]
niet met drank op achter het stuur kruipen
quote:
Flikker toch een eind op met je drugsgeneuzel, kutjunk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:43 schreef Pendule het volgende:
[..]
Zeg jij. Heb jij al eens aan zelfreflectie gedaan? Zoek maar even op ‘STARR methode’ Zal je goed doen met je grove gezever. Normaal discussiëren zit niet in jou systeem.
Heb je je shotje heroïne al gehad?
Nehh, BoneThugss zei net iets naar jou over drugs en ik neem aan dat hij je al wat langer kent. Het lijkt me ook niet onlogisch met hoe jij je verhalen typt dat je eraan zit.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op met je drugsgeneuzel, kutjunk.
Je begint te janken dat je iemand niet dood kan rijden tijdens het parkeren. Vervolgens post iemand een linkje waaruit blijkt dat dat wel kan én gebeurd en dan ga je vervolgens suggereren dat anderen drugs gebruiken. Gooi jezelf weg op een wijze dat niemand je ooit terug vindt.
Dat was hij niet eens mongooltjequote:Op woensdag 19 februari 2020 14:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op met je drugsgeneuzel, kutjunk.
Je begint te janken dat je iemand niet dood kan rijden tijdens het parkeren.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:44 schreef Pendule het volgende:
[..]
Keur jij met drank rijden dan af? Jij leek me wel echt zo’n type dat zoiets gewoon doet.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:48 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nehh, BoneThugss zei net iets naar jou over drugs en ik neem aan dat hij je al wat langer kent. Het lijkt me ook niet onlogisch met hoe jij je verhalen typt dat je eraan zit.
Rijden in een busje is net wat lastiger dan een personen auto. Je wilt niet weten hoe vaak je iets over het hoofd ziet vanwege die blinde ramen. Ja het gaat 99 van de 100 keer goed. Maar met een hoog promillage neemt je waarnemend vermogen drastisch af.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:41 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat merk je dan toch? Lijkt me. Als ik achteruit rijdt kijk ik echt wel naar achteren of ik wat zie. Die persoon komt niet uit het niets opeens daar op de grond. Je moet hem/haar hebben zien lopen vooral deze persoon struikelde anders zit je gewoon niet op te letten.
Natuurlijk is het technisch gezien mogelijk. Maar de vraag is of het een reëel risico is.
Net zoals met een date of sollicitatie-gesprek. De eerste indruk is leidend.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]![]()
Jij kent mij helemaal niet.
En ja, ik keur onder invloed rijden af. Sterker nog; dat is nou een van de zeer weinige misdrijven waarvan ik vind dat de straffen omhoog moeten. Mijn voorkeur gaat uit naar het definitief afpakken van je rijbewijs. Ga maar fietsen.
Ik weet het. Daarom kijk ik in een busje ook nooit achter me. Heeft toch geen zin.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Rijden in een busje is net wat lastiger dan een personen auto. Je wilt niet weten hoe vaak je iets over het hoofd ziet vanwege die blinde ramen. Ja het gaat 99 van de 100 keer goed. Maar met een hoog promillage neemt je waarnemend vermogen drastisch af.
Ben ik nou zo slim of ben jij zo dom?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij kent mij helemaal niet.
Heb de foto's gezien, en de schade is echt minimaal. Gaat nergens over, dus 600 euro is pure oplichting.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:58 schreef kree het volgende:
Ik overwoog nog om hier de foto’s vd schade te posten. Maar ok dat is een auto van ander mensen. Via dm mag je er om vragen aan mij mits je belooft ze niet te posten.
Wie vraagt het geld. De verzekering of de buren van TS?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:18 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Heb de foto's gezien, en de schade is echt minimaal. Gaat nergens over, dus 600 euro is pure oplichting.
Buren van TS als ik het goed begreepquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:20 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wie vraagt het geld. De verzekering of de buren van TS?
Dat is gewoon keihard misbruik maken van de situatie.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:20 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Buren van TS als ik het goed begreep
De mensen waarvan ik de auto geraakt zou hebben dus. Volgens hun schade reparatie bedrijf kost dat 600 euroquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:20 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wie vraagt het geld. De verzekering of de buren van TS?
Nog steeds over die schade bezigquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:22 schreef kree het volgende:
[..]
De mensen waarvan ik de auto geraakt zou hebben dus. Volgens hun schade reparatie bedrijf kost dat 600 euro
Ja omdat het er deel van is, dat ik veel grotere andere problemen heb nu mag duidelijk zijn wel toch? Maar ok dan hoef ik alsnog niet opgelicht te worden over die schadequote:Op woensdag 19 februari 2020 15:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nog steeds over die schade bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |