Ontslagen, rijbewijs anderhalf jaar kwijt, gezeik met CBR, dik geld betalen aan CJIB en CBR.quote:
Lekker bezig Henk.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Eigenschuld dikke bult.
"Kree vindt dat hij niemand in gevaar heeft gebracht"
Kree was smoor bezopen en heeft dus helemaal geen benul van wat wel / niet. Verder heeft Kree helemaal niks te vinden o.i.d. Kree heeft bewust, onder invloed van alcohol, een auto bestuurd wetende dat dit niet mocht. En heeft hier mee, bewust, het risico genomen....
0 medelijden met deze clown.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:00 schreef loveli het volgende:
Als collectief afzeiken zou helpen was kree per direct genezen.
Dat risico van die auto was niet meer bewust na zo'n hoeveelheid alcohol. Hopelijk ziet hij het echte probleem namelijk de alcohol.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Eigenschuld dikke bult.
Kree was smoor bezopen en heeft dus helemaal geen benul van wat wel / niet. Verder heeft Kree helemaal niks te vinden o.i.d. Kree heeft bewust, onder invloed van alcohol, een auto bestuurd wetende dat dit niet mocht. En heeft hier mee, bewust, het risico genomen....
Prima username voor zo’n reactie.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:00 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat risico van die auto was niet meer bewust na zo'n hoeveelheid alcohol. Hopelijk ziet hij het echte probleem namelijk de alcohol.
Braddie zou dit trouwens nooit ervaren. Die heeft geen drank nodig om belabberd auto te rijden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:06 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Prima username voor zo’n reactie.
lol bedankt hansquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Eigenschuld dikke bult.
Die rijdt vol door een rood kruis.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:07 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Braddie zou dit trouwens nooit ervaren. Die heeft geen drank nodig om belabberd auto te rijden.
Wat stel jij dan voor? Dat we een fundraiser starten voor kree en hem dagelijks komen groepsknuffelen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:00 schreef loveli het volgende:
Dat is zo. Dit helpt hem niet verder.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:00 schreef loveli het volgende:
Of dat we z'n hele tuin vol kratten bier zetten, maar dan wel alcoholvrij.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat stel jij dan voor? Dat we een fundraiser starten voor kree en hem dagelijks komen groepsknuffelen?
Of gewoon afscheid nemen van autorijden. Lekker een buskaart en yolo met de pint aan de kop het OV in.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:20 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat is zo. Dit helpt hem niet verder.
Alleen hij zal moeten gaan inzien dat hij een alcoholprobleem heeft en bereid moeten worden hier wat aan te gaan doen.
Of dat we zijn huis blokkeren met lege bierkratten. Hij hoeft het eerste jaar toch niet meer naar zijn werk te komenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Of dat we z'n hele tuin vol kratten bier zetten, maar dan wel alcoholvrij.
Of: Zieke Fok!ker met groot probleem wordt door internetkneuzen nog even nagetrapt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:01 schreef Byzantynixschii het volgende:
Samenvatting: zielige tokkie jankt op internetforum omdat de straf die hij krijgt voor het plegen van een verkeersdelict onder invloed z'n sneue kutleventje heeft verwoest.
Niet zo raar als er al 4 topics vol zijn en hij nog steeds doet alsof het allemaal wel mee valt. Bij zijn eerste topic had ik nog iets van medelijden want ja, beetje je auto verzetten en net een inschattingsfout maken wat je zelfs nuchter kan overkomen met wat pech. Maar met zo'n promillage ben je gewoon een lul en staat je voertuig al uren op dezelfde plek of je bent al bezopen aangekomen toen je hem voor het eerst parkeerde, dan kan je hem net zo goed laten staan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Of: Zieke Fok!ker met groot probleem wordt door internetkneuzen nog even nagetrapt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Of: Zieke Fok!ker met groot probleem wordt door internetkneuzen nog even nagetrapt.
Dat kan ook en waarschijnlijk de goedkoopste optie.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of gewoon afscheid nemen van autorijden. Lekker een buskaart en yolo met de pint aan de kop het OV in.
Boehoe. Nul zelfreflectie gezien hier. Hij heeft spijt van het resultaat, niet het ladderzat achter het stuur kruipen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Op verzoek blijft dit open alleen al zodat andere er wellicht wat uit halen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Al die ellende had niet gehoeven.
Maar zoals altijd, achteraf is een koe in de kont kijken.
Ja oké, maar wees geen ezel die weer tegen die steen stoot, neem de middelste als je dubbel zietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:28 schreef kree het volgende:
Er is wat meer nieuws inmiddels over hoe dit af te handelen iig de schade en werk nu dan.
Ok kunnen jullie het beetje wel netjes houden dan verder, want van mij mag dit topic wel even open blijven.
Ja snap ik maar al te goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
Op verzoek blijft dit open alleen al zodat andere er wellicht wat uit halen.
Maar wil wel beetje toe naar hoe op te lossen nu. En met zo min mogelijk schade voor iedereen ook.
Kan dat ja?
ghb zorgt er voor dat je een onbeperkte longinhoud hebt?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Je kan beter met ghb op gaan rijden. Dan kun je blazen tot je een ons weegt
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:40 schreef Solotovski het volgende:
Je kan beter met ghb op gaan rijden. Dan kun je blazen tot je een ons weegt
niet te vinden in bloed en urine. Een echte uitkomst dusquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ghb zorgt er voor dat je een onbeperkte longinhoud hebt?
Dat er een parkeerschade is van 600 euro wat ik en werkgever delen dan maar zodat dat is opgelost.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:41 schreef praadje het volgende:
@:Kree, wat is de stand van zaken nu?
Dat sowieso ja, Kan niet eens onder woorden brengen hoe dankbaar ik ben dat hij wil helpen even. Ontslagen en zelf alles dokken was nl de handiger optie voor hem.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:48 schreef Solotovski het volgende:
Netjes wel van je werkgever. Mag je blij mee zijn.
Dat is nog eens een toffe werkgever Kree, daar heb je het echt mee getroffen. Laat nu alsjeblieft de drank eens staan en ga ervoor. Je was al zo lekker bezig, zorg dat je weer op dat punt komt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
Dat er een parkeerschade is van 600 euro wat ik en werkgever delen dan maar zodat dat is opgelost.
Verder kan ik nog wel werken en halen ze me dan op volgende week maar is voor klussen die beetje dus kunnen op de route. Dus werkgever werkt mee. Hoe het met justitie zit nog geen idee
Goed nieuws TS.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:48 schreef kree het volgende:
Verder kan ik nog wel werken en halen ze me dan op volgende week maar is voor klussen die beetje dus kunnen op de route. Dus werkgever werkt mee. Hoe het met justitie zit nog geen idee
Ja klopt ik heb hier al onwijs mazzel mee. Maar het is nog niet het einde van het verhaal natuurlijk. Nouja iig heb ik even wat stappen gezet om de schade dan maar te beperken. En ja zo lieve werkgever krijg ik denk nooit meerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is nog eens een toffe werkgever Kree, daar heb je het echt mee getroffen. Laat nu alsjeblieft de drank eens staan en ga ervoor. Je was al zo lekker bezig, zorg dat je weer op dat punt komt.
Heb me lesje wel geleerd ja nu al, Ok natuurlijk wil ik er onderuit komen maar ben er bang voorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Goed nieuws TS.Nu nog tot het inzicht komen dat wat jezelf gedaan hebt eigenlijk echt niet kon en dan kan ik helemaal blij voor je zijn.
En geen kater.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
niet te vinden in bloed en urine. Een echte uitkomst dus
en je ledematen vallen spontaan van je romp vet ziekquote:
Oh cool iddquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
en je ledematen vallen spontaan van je romp vet ziek
Alsjeblieft nul drank. Als je werkgever drank ruikt als je wordt opgehaald ben je echt de lul. Wees blij met deze kans.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
Heb me lesje wel geleerd ja nu al, Ok natuurlijk wil ik er onderuit komen maar ben er bang voor
En dit x 1000quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsjeblieft nul drank. Als je werkgever drank ruikt als je wordt opgehaald ben je echt de lul. Wees blij met deze kans.
Ja nou dat komt wel goed. Volgende week dinsdag dan. Werk sowieso om die schade te betalen. Justitie komt daarna pasquote:
Doordat justitie en CBR zo lang duren kan je nu wel goed sparen. Hou alsjeblieft geld apart want dit gaat veel kosten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nou dat komt wel goed. Volgende week dinsdag dan. Werk sowieso om die schade te betalen. Justitie komt daarna pas
En dit dus!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Doordat justitie en CBR zo lang duren kan je nu wel goed sparen. Hou alsjeblieft geld apart want dit gaat veel kosten.
Heb je wel nog wat spaargeld achter de hand? Gaat absoluut geen goedkoop grapje worden!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:50 schreef kree het volgende:
Ik kan niet sparen he want krijg geen loon nu. Deel vd de deal dan maar dat ik niet gelijk ontslagen ga worden
Voor komende maanden 2 dus kan ik het redden. Alles er na en justitie is probleem maar daarom dus belangrijk om werk te houdenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je wel nog wat spaargeld achter de hand? Gaat absoluut geen goedkoop grapje worden!
Ik voel met je mee, het is de schuld van de Rabobank.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:50 schreef kree het volgende:
Ik kan niet sparen he want krijg geen loon nu. Deel vd de deal dan maar dat ik niet gelijk ontslagen ga worden
Het was 's avonds laat, maar blijkbaar nooit laat genoeg om de kind-kaart te spelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:01 schreef SherlockHolmes het volgende:
blij dat er geen kleine kinderen met of zonder hun ouders nog langs je auto liepen toen je aan het inparkeren was. Met je dronken kop had je ze waarschijnlijk niet eens gemerkt.
T E R E C H T
Maker we er een bejaarde van die slecht ter been is, stop je dan met zeiken?quote:Op woensdag 19 februari 2020 07:37 schreef Ridocar het volgende:
Nog van het vorige deel:
[..]
Het was 's avonds laat, maar blijkbaar nooit laat genoeg om de kind-kaart te spelen.
Hij opende zijn topic om middernacht en om half 1 zei hij dat hij mocht gaan en 4 uur op het bureau had gezeten. Dan is hij uiterlijk om half 9 op het politiebureau aangekomen en heeft er nog wat tijd tussen het schade rijden en aankomst op politiebureau gezeten en dan kom je uit zo rond 8 uur als ze snel waren, al gok ik eerder op half 8.quote:Op woensdag 19 februari 2020 07:37 schreef Ridocar het volgende:
Nog van het vorige deel:
[..]
Het was 's avonds laat, maar blijkbaar nooit laat genoeg om de kind-kaart te spelen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:58 schreef mosrednA het volgende:
Zorg ervoor dat je niet naar alcohol ruikt als je werkgever je ‘s ochtends komt ophalen.
En het was maar een krasje?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:48 schreef kree het volgende:
Dat er een parkeerschade is van 600 euro
Spuiten bumper en scherm, 300 euro per deel. Volgens de offerte die de eigenaar 10% van dat bedrag kost als hij de reparatie niet laat uitvoeren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het was maar een krasje?Zijn er al foto's?
Beste flikkerij danquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Spuiten bumper en scherm, 300 euro per deel. Volgens de offerte die de eigenaar 10% van dat bedrag kost als hij de reparatie niet laat uitvoeren.
Het is nou eenmaal veel werk. Als TS niet met zijn dronken kop die auto had meegesleurd had het niks gekost.quote:
Iemand doodrijden met inparkerenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:37 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Rijden onder zware invloed is gewoon een zware misdaad, je kon wel iemand doodrijden.
Je mag van geluk spreken als je er vanaf komt met een paar duizend euro boete en psycho shit.
Crimineel.
Nee, ik niet. Ik rij sowieso niet met alcohol op.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Iemand doodrijden met inparkeren
Ben je te dom om te poepen ofzo
Ik weet op basis van vele andere reacties van jouw hand dat je een volstrekte mongool bent maar suggereren dat dit niet kan is wel een nieuw dieptepunt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Te dom om te poepen is er ook weerquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik weet op basis van vele andere reacties van jouw hand dat je een volstrekte mongool bent maar suggereren dat dit niet kan is wel een nieuw dieptepunt.
Ja heb foto’s gehad inmiddels via whatsapp van ze. Nu lijkt mij het schade bedrag flink hoog. Maargoed denk niet dat die mensen erover liegen. Maar ok die schade is eigenlijk het minste van mijn zorgen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het was maar een krasje?Zijn er al foto's?
Verder wat iedereen zegt: Tof van je werkgever
https://www.google.nl/amp(...)od-bij-parkeren.htmlquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben je te dom om te poepen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |