niet te vinden in bloed en urine. Een echte uitkomst dusquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ghb zorgt er voor dat je een onbeperkte longinhoud hebt?
Dat er een parkeerschade is van 600 euro wat ik en werkgever delen dan maar zodat dat is opgelost.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:41 schreef praadje het volgende:
@:Kree, wat is de stand van zaken nu?
Dat sowieso ja, Kan niet eens onder woorden brengen hoe dankbaar ik ben dat hij wil helpen even. Ontslagen en zelf alles dokken was nl de handiger optie voor hem.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:48 schreef Solotovski het volgende:
Netjes wel van je werkgever. Mag je blij mee zijn.
Dat is nog eens een toffe werkgever Kree, daar heb je het echt mee getroffen. Laat nu alsjeblieft de drank eens staan en ga ervoor. Je was al zo lekker bezig, zorg dat je weer op dat punt komt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
Dat er een parkeerschade is van 600 euro wat ik en werkgever delen dan maar zodat dat is opgelost.
Verder kan ik nog wel werken en halen ze me dan op volgende week maar is voor klussen die beetje dus kunnen op de route. Dus werkgever werkt mee. Hoe het met justitie zit nog geen idee
Goed nieuws TS.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:48 schreef kree het volgende:
Verder kan ik nog wel werken en halen ze me dan op volgende week maar is voor klussen die beetje dus kunnen op de route. Dus werkgever werkt mee. Hoe het met justitie zit nog geen idee
Ja klopt ik heb hier al onwijs mazzel mee. Maar het is nog niet het einde van het verhaal natuurlijk. Nouja iig heb ik even wat stappen gezet om de schade dan maar te beperken. En ja zo lieve werkgever krijg ik denk nooit meerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is nog eens een toffe werkgever Kree, daar heb je het echt mee getroffen. Laat nu alsjeblieft de drank eens staan en ga ervoor. Je was al zo lekker bezig, zorg dat je weer op dat punt komt.
Heb me lesje wel geleerd ja nu al, Ok natuurlijk wil ik er onderuit komen maar ben er bang voorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Goed nieuws TS.Nu nog tot het inzicht komen dat wat jezelf gedaan hebt eigenlijk echt niet kon en dan kan ik helemaal blij voor je zijn.
En geen kater.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
niet te vinden in bloed en urine. Een echte uitkomst dus
en je ledematen vallen spontaan van je romp vet ziekquote:
Oh cool iddquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
en je ledematen vallen spontaan van je romp vet ziek
Alsjeblieft nul drank. Als je werkgever drank ruikt als je wordt opgehaald ben je echt de lul. Wees blij met deze kans.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
Heb me lesje wel geleerd ja nu al, Ok natuurlijk wil ik er onderuit komen maar ben er bang voor
En dit x 1000quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsjeblieft nul drank. Als je werkgever drank ruikt als je wordt opgehaald ben je echt de lul. Wees blij met deze kans.
Ja nou dat komt wel goed. Volgende week dinsdag dan. Werk sowieso om die schade te betalen. Justitie komt daarna pasquote:
Doordat justitie en CBR zo lang duren kan je nu wel goed sparen. Hou alsjeblieft geld apart want dit gaat veel kosten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nou dat komt wel goed. Volgende week dinsdag dan. Werk sowieso om die schade te betalen. Justitie komt daarna pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |