Laat ze maar lekker een offerte aan jou tonen. Er vanuit gaande dat ze zeiden ´Het gaat ¤600 euro kosten’ en niets lieten zien kwa papierwerk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:22 schreef kree het volgende:
[..]
De mensen waarvan ik de auto geraakt zou hebben dus. Volgens hun schade reparatie bedrijf kost dat 600 euro
Dat zal ik ze vragen ja, heb contact via whatsappquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:27 schreef Pendule het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker een offerte aan jou tonen. Er vanuit gaande dat ze zeiden ´Het gaat ¤600 euro kosten’
Zal die verzekering überhaupt wel iets doen?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:31 schreef loveli het volgende:
Beter leg je ze uit dat je het wegens goede relatie met werkgever buiten de verzekering betaalt. Misschien hebben ze een goede dag.
Maar die offerte voor de schade krijgen ze echt wel ergens (voor q0% van het schadebedrag).
Netjes.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:28 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zal ik ze vragen ja, heb contact via whatsapp
Uitbetalen en op TS verhalen als ze van de alcohol weten, gok ik.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:33 schreef Pendule het volgende:
[..]
Zal die verzekering überhaupt wel iets doen?
Dat heb ik al gedaan. Maar ok de schade lijkt niet zo erg te zijn en het bedrag ver overdrevenquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:31 schreef loveli het volgende:
Beter leg je ze uit dat je het wegens goede relatie met werkgever buiten de verzekering betaalt. Misschien hebben ze een goede dag.
Maar die offerte voor de schade krijgen ze echt wel ergens (voor 10% van het schadebedrag).
Huh? TS moet toch buitenom de verzekering betalen? De verzekering komt toch niet tussen beide nu? of zie ik dat verkeerd.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Uitbetalen en op TS verhalen als ze van de alcohol weten, gok ik.
Ja zou 50/50 worden met werkgever. Maar die schade gaat wel betaald worden. Maar het lijkt een overdreven bedrag voor wat het is. En ok dat is dan ook niet netjes van hun of het garage bedrijf.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:38 schreef Pendule het volgende:
[..]
Huh? TS moet toch buitenom de verzekering betalen? De verzekering komt toch niet tussen beide nu? of zie ik dat verkeerd.
TS >>> contanten a ¤600 >>> Buren.
Zo had ik het in mn hoofd.
Kan ook via de verzekeraar. En dan heb je een jaar de tijd om te bedenken dat je de kosten toch zelf wilt betalen en geen no claim kwijt wilt zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:38 schreef Pendule het volgende:
[..]
Huh? TS moet toch buitenom de verzekering betalen? De verzekering komt toch niet tussen beide nu? of zie ik dat verkeerd.
TS >>> contanten a ¤600 >>> Buren.
Zo had ik het in mn hoofd.
gewoon doen wat die homo zegt, laat ze maar met een factuurtje komen..quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zou 50/50 worden met werkgever. Maar die schade gaat wel betaald worden. Maar kol het lijkt een overdreven bedrag voor wat het is. En ok dat is dan ook niet netjes van hun of het garage bedrijf.
Al lang al overlegd via verzekering is het nog duurder dus vandaar het daar buiten om afhandelen. Maar de schade lijkt niet in verhouding te zijn met het bedrag nu.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan ook via de verzekeraar. En dan heb je een jaar de tijd om te bedenken dat je de kosten toch zelf wilt betalen en geen no claim kwijt wilt zijn.
Er is een schadeformulier ingevuld, de verzekeraar kan tussenpersoon zijn.
500-1000 Euro zit je snel aan qua schade.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:37 schreef kree het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan. Maar ok de schade lijkt niet zo erg te zijn en het bedrag ver overdreven
Lak krasje op bumper en dat geven ze aan dan. Ik kan het niet terug vinden bij mijn bus nl. Ok je mag de foto’s via dm hebben als je wil?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
500-1000 Euro zit je snel aan qua schade.
Onderschat dat niet.
Ik weet ook niet wat voor auto het betrof, en of er een bumper of iets dergelijk ontzet is. Je hebt het over een krasje, maar dat kan ook over een zijspatbord en deur zijn (2 onderdelen die hersteld moeten worden).
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
Sws niet standaard een cup wodka in de bekerhouder hebben om de scherpe randjes eraf te halen
Ik zou ze (de foto’s) overigens nooit openbaar maken.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
Lak krasje op bumper en dat geven ze aan dan. Ik kan het niet terug vinden bij mijn bus nl. Ok je mag de foto’s via dm hebben als je wil?
Nieuw bestellen is dan ook de grootse onzin. gewoon uitdeuken en opnieuw lakken.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zou ze (de foto’s) overigens nooit openbaar maken.
Maar een bumper herstellen (als die te herstellen is) ben je wel ff zoet mee qua arbeidskosten. De schades die ik aan mijn auto had, vielen ook hoger uit dan gedacht. Elk onderdeel (hoe klein de schade erop ook was) werd nieuw besteld bij de officiële dealer. En ja dan kan een klein krasje honderden Euro’s kosten.
Dan ga je er als “slachtoffer” nog op achteruit ook. Daar betaal je toch geen verzekeringspremie voor?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:57 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nieuw bestellen is dan ook de grootse onzin. gewoon uitdeuken en opnieuw lakken.
Yup, daarom vraag je een offerte zodat de tegenpartij weet hoeveel ze moeten overmaken en haalt dan een doekje over de kras in de hoop dat het niet gaat roesten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:57 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nieuw bestellen is dan ook de grootse onzin. gewoon uitdeuken en opnieuw lakken.
Ik vind het erg vermakelijk, puur vanwege de reacties onderlingquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:32 schreef ShevaJB het volgende:
Deze topicreeks is één gigantische kneuzenkermis![]()
Ja, als je het onderhands wilt regelen wel ja.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup, daarom vraag je een offerte zodat de tegenpartij weet hoeveel ze moeten overmaken en haalt dan een doekje over de kras in de hoop dat het niet gaat roesten.
Het geld houd je in je zak.
Nu jij er bent welquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:32 schreef ShevaJB het volgende:
Deze topicreeks is één gigantische kneuzenkermis![]()
Jawel hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, als je het onderhands wilt regelen wel ja.
Als het een verzekeringskwestie is, zie jij niks van die knaken.
Hopelijk moet je gewoon de volle schade uit eigen zak betalen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:42 schreef kree het volgende:
Even over de schade, het is een klein krasje op 3/4 achter bumper. Niks ingedeukt ofzo. Ok over dat schade bedrag heb ik en niet alleen ik maar ook automonteurs even gevraagd en het lijkt veel, maar zoals iemand eerder zei je zit er snel aan.
Denk dat het teveel is maargoed. Ik Bern geen auto monteur. Dat staat los vd rest. Maar ook het is wel erg makkelijk om me nu extra te naaien met die schade.
Dit. Je krijgt de getaxeerde schade gewoon op je rekening gestort, minus de kosten van de taxatie, mits je de schade niet laat herstellen. 70 euro ofzo.quote:
Dat was al niet in twijfel, betaal het wel. Alleen ze moeten niet overdrijven en daar lijkt het wel op nuquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:56 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hopelijk moet je gewoon de volle schade uit eigen zak betalen.
Hopelijk krijg je je rijbewijs voorlopig ook niet terug. Het stoort me mateloos hoe je als een kapotte plaat maar over die schade blijft doorlullen ipv dat je ladderzat achter het stuur kruipt. Stop met hier aandacht zoeken en je hele privéleven online gooien.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
Dat was al niet in twijfel, betaal het wel. Alleen ze moeten niet overdrijven en daar lijkt het wel op nu
Jullie vragen ik antwoord. Die schade is het kleinste probleem maar wel het enige wat ik iig wel kan afhandelen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je je rijbewijs voorlopig ook niet terug. Het stoort me mateloos hoe je als een kapotte plaat maar over die schade blijft doorlullen ipv dat je ladderzat achter het stuur kruipt. Stop met hier aandacht zoeken en je hele privéleven online gooien.
Ja binnen tien werkdagenquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Is je ribba nou al bij de OvJ gearriveerd of krijg je daar geen bericht van?
En vooral geen druppel meer drinken.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:24 schreef kree het volgende:
Begrijp wel ik kan nu nog even niet anders he. Het enige wat ik kan is schade afhandelen nits dat dus redelijk is. En zorgen dat ik nog wel werk heb. Ok dat gaat stap voor stap. Niemand heeft er wat aan als ik straks zonder baan zit nl. Want ok jullie betalen dat dan nl. Ok dat wil ik niet en jullie niet. Dus ok ik kan ook niet meer info geven als wat ik weet tot nu toe. En iig die schade afhandelen kan ik nu wel doen, verder nog niks
Dat kwartje is nog niet echt geland heb ik de indruk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:27 schreef Linkse_krijger het volgende:
En vooral geen druppel meer drinken.
Voor mij ook nieuw, wat ik begreep de politie moet binnen 3 dagen opsturen naar ovj en die moet binnen tien dagen antwoordenquote:
Tis langer naar werk. Maar het is maar ophaal locatie want we werken door heel het land. Bureau baantje gaat er niet inzitten. Idee is als het beetje kan uitkomen pak ik stuk ov en dan met iemand mee. Hoe het met verzekering zit geen idee. Ben in feite nog wel in dienst dus. Maar ok volgende punt op de aardig eindeloze lijst die ik moet uitzoeken. Want simpel gezegd ik weet het dus nietquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:30 schreef praadje het volgende:
@:Kree. Volgens mij woon jij op een uur rijden van je werk als ik je goed begrepen heb. Gaat je werkgever dat volhouden om jou iedere dag op te halen en terug te brengen? Weet hij dat het maanden en maanden kan gaan duren?
Dan mijn tweede punt. Als jij voor hem blijft werken ben je dan nog wel verzekerd bij een ongeval dat werkgerelateerd is en jij blijvend lichamelijk letsel daaraan overhoud? Of enigszins andere therapieën nodig zou hebben om te herstellen?
Ben je dan ook verzekerd bij een ongeval op het werk waarbij een derde schade oploopt door jouw toedoen?
Dingen die je wel even uit moet zoeken denk ik.
Ik vraag dit omdat je schreef dat je op papier ontslagen bent maar nog wel voor hem blijft werken. Dan ben je dus niet meer in dienst.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
Tis langer naar werk. Maar het is maar ophaal locatie want we werken door heel het land. Bureau baantje gaat er niet inzitten. Idee is als het beetje kan uitkomen pak ik stuk ov en dan met iemand mee. Hoe het met verzekering zit geen idee. Ben in feite nog wel in dienst dus. Maar ok volgende punt op de aardig eindeloze lijst die ik moet uitzoeken. Want simpel gezegd ik weet het dus niet
Nee ben nog in dienst alleen het is soort van onbetaald verlof dus zeg maar. Althans zo begrijp ik het. Ben niet ontslagen iig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vraag dit omdat je schreef dat je op papier ontslagen bent maar nog wel voor hem blijft werken. Dan ben je dus niet meer in dienst.
Even voor de zekerheid navragen dan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ben nog in dienst alleen het is soort van onbetaald verlof dus zeg maar. Althans zo begrijp ik het. Ben niet ontslagen iig.
Waarom zou je dit aanvaarden?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ben nog in dienst alleen het is soort van onbetaald verlof dus zeg maar. Althans zo begrijp ik het. Ben niet ontslagen iig.
Nou het is een beetje een deal samen met wg du. Ok ik denk niet dat hij mij hoeft te betalen als ik niet werk. Nu staan er nog overuren dus dat helpt als tijd voor tijd. Maar het is beetje geven en nemen dus. En ok ik denk niet dat ik in de positie ben om te eisen. Dus proberen we er het beste van te maken. En dat lijkt nu beetje maar parttine maar werkenquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid navragen dan.
Heel klein jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waarom zou je dit aanvaarden?
Of hij ontslaan jou, zoekt een oplossing of je meld je ziek.
Klein bedrijfje zeker?
Je laat je kennenquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is een beetje een deal samen met wg du. Ok ik denk niet dat hij mij hoeft te betalen als ik niet werk. Nu staan er nog overuren dus dat helpt als tijd voor tijd. Maar het is beetje geven en nemen dus. En ok ik denk niet dat ik in de positie ben om te eisen. Dus proberen we er het beste van te maken. En dat lijkt nu beetje maar parttine maar werken
Nou heb alleen m’n ma nog. Maargoed in het kort boos en teleurgesteld. Naja was te verwachten. Alleen dat was al straf genoeg geweest, maarjaquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:42 schreef praadje het volgende:
En hoe reageerden je ouders? Want daar zag je ook nog tegenop.
Sorry, ik wist niet dat je vader was overleden. Ja een teleurgestelde moeder is altijd heel erg. Nog erger als boos zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:04 schreef kree het volgende:
[..]
Nou heb alleen m’n ma nog. Maargoed in het kort boos en teleurgesteld. Naja was te verwachten. Alleen dat was al straf genoeg geweest, maarja
Trek me dat echt meer aan als evt boete en dingen. Ook werkgever enzo. Die hebben nl vertrouwen in me gehad en dat is beschaamd nu. En dat trek ik me echt nog veel meer aan als de rest.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je vader was overleden. Ja een teleurgestelde moeder is altijd heel erg. Nog erger als boos zijn.
Dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
Trek me dat echt meer aan als evt boete en dingen. Ook werkgever enzo. Die hebben nl vertrouwen in me gehad en dat is beschaamd nu. En dat trek ik me echt nog veel meer aan als de rest.
Maar ok min of meer zijn er wel oplossingen nu. Maar ok dat was ff niet leuk om allemaal te vertellen
Ben er nog net niet depri van en probeer oplossingen te zoeken, maarja het valt me best zwaar wel even. Terug naar bijstand zou meeste drama zijn denk. Dus ok dat probeer ik te voorkomen. Maar het kan ook maar stap voor stap even nu. Heb gedaan wat ik kon tot nu toe denk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen.
Je hebt een flinke blunder begaan en moest met de billen bloot bij mensen die vertrouwen in je hadden. Bittere pil. Nu komt het op de blaren zitten bij Justitie en het CBR er nog bij.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
Trek me dat echt meer aan als evt boete en dingen. Ook werkgever enzo. Die hebben nl vertrouwen in me gehad en dat is beschaamd nu. En dat trek ik me echt nog veel meer aan als de rest.
Maar ok min of meer zijn er wel oplossingen nu. Maar ok dat was ff niet leuk om allemaal te vertellen
Over voor de rechter komen weet ik nog even niet. Maar ok heb daar 2 maanden voor nog wel. Heb me beetje gericht op de meer praktische dingen nu eerst. Mjaaaa die rechtszaak gaat ook nog lastig zijn wel. Maar ok denk dat ik me er niet gelijk te druk over moet maken. Eerst ,aar de lopende dingen regelen met schade en werkquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je hebt een flinke blunder begaan en moest met de billen bloot bij mensen die vertrouwen in je hadden. Bittere pil. Nu komt het op de blaren zitten bij Justitie en het CBR er nog bij.
Nu is het aan jou om dat vertrouwen te herstellen.
Je gaat vrijwel zeker het alcoholtraject bij het CBR in. Dat betekent gesprekken met psychiaters en regelmatig bloedonderzoeken om je alcoholgebruik te monitoren. Drink vanaf nu echt geen enkele druppel alcohol meer, dat kan ik je aanraden. Een dalende CDT waarde zorgt er voor dat je zsm je rijbewijs terug krijgt.
En als je straks voor de rechter staat, wat nederigheid kan in je voordeel werken.
Ik wens je sterkte en succes in dit traject.
Rechtzaak zal wel easy zijn. De feiten zijn duidelijk en aangezien je niet eerder gepakt bent ga je geen gevangenisstraf krijgen. Alleen CBR gaat je kapot hard naaien, wat al gezegd is.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
Over voor de rechter komen weet ik nog even niet. Maar ok heb daar 2 maanden voor nog wel. Heb me beetje gericht op de meer praktische dingen nu eerst. Mjaaaa die rechtszaak gaat ook nog lastig zijn wel. Maar ok denk dat ik me er niet gelijk te druk over moet maken. Eerst ,aar de lopende dingen regelen met schade en werk
Gewoon de dingen aanpakken zoals ze komen. Er komt een dag dat ook deze slechte droom over is.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
Over voor de rechter komen weet ik nog even niet. Maar ok heb daar 2 maanden voor nog wel. Heb me beetje gericht op de meer praktische dingen nu eerst. Mjaaaa die rechtszaak gaat ook nog lastig zijn wel. Maar ok denk dat ik me er niet gelijk te druk over moet maken. Eerst ,aar de lopende dingen regelen met schade en werk
Een advocaat hiervoor inhuren lijkt me toch echt geen overbodige luxe. Je lijkt nog wel eens dingen eruit te flappen, waar je later weer (al dan niet terecht) op terug moet komen en dat is niet handig in zo'n formeel traject. Hij of zij neemt je ook een beetje aan het handje mee het traject in, wat voor jou helemaal nieuw is en voor hem of haar gesneden koek. Bovendien geeft het je de mogelijkheid om zelf oprecht berouw te tonen, terwijl hij mogelijke formele openingen kan benutten. Heb je niet veel aan voor het (waarschijnlijk zwaarste) bestuursrechtelijke traject met het CBR, maar wel voor het strafrechtelijke deel en voor een stukje guidance.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:25 schreef kree het volgende:
Ja logischquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:27 schreef kree het volgende:
Echt wel spijt nu![]()
Maarja berouw na de zonde he
Spijt dat je gepakt bent ja, geen spijt dat je met veels te veel alcohol op achter het stuur bent gaan zitten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:27 schreef kree het volgende:
Echt wel spijt nu![]()
Maarja berouw na de zonde he
Zolang je het CBR gedeelte niet weg kan krijgen is een advocaat verspilde moeite. CBR hanteert vaste tarieven en een advocaat heeft niks in te brengen in het traject daar.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Een advocaat hiervoor inhuren lijkt me toch echt geen overbodige luxe. Je lijkt nog wel eens dingen eruit te flappen, waar je later weer (al dan niet terecht) op terug moet komen en dat is niet handig in zo'n formeel traject. Hij of zij neemt je ook een beetje aan het handje mee het traject in, wat voor jou helemaal nieuw is en voor hem of haar gesneden koek. Bovendien geeft het je de mogelijkheid om zelf oprecht berouw te tonen, terwijl hij mogelijke formele openingen kan benutten. Heb je niet veel aan voor het (waarschijnlijk zwaarste) bestuursrechtelijke traject met het CBR, maar wel voor het strafrechtelijke deel en voor een stukje guidance.
Beide hoor alsnog denk ik niet dat er gevaarzetting was. Maar ok daar heb ik al weinig meer aan als ik ieders verhalen begrijpquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Spijt dat je gepakt bent ja, geen spijt dat je met veels te veel alcohol op achter het stuur bent gaan zitten.
Gast.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
Beide hoor alsnog denk ik niet dat er gevaarzetting was. Maar ok daar heb ik al weinig meer aan als ik ieders verhalen begrijp
En als je zegt het rijbewijs nodig te hebben voor je werk, wordt je beschonken actie je extra zwaar aangerekend. Je had het immers kunnen en moeten weten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja logischMaar zou serieus overwegen om in de tussentijd werk te zoeken waar je geen auto voor nodig hebt. Ook ik heb (als nieuw persoon in dit topic) horrorverhalen gehoord over de psychiater van het CBR. Als je zegt dat je niet van plan was dronken te gaan rijden zeggen ze dat het dus weer kan gebeuren. Zeg je dat je het wel van plan was, tja dan logisch gezeik.
Dat klopt op zich, maar het is wel handig als iemand hem even prept voor zo'n gesprek met het CBR en dat meneer niet ineens aankomt met "ik was voetganger hoor" of "waar bemoei je je mee", zoals hij hier doet. Een gespecialiseerde verkeersrechtsadvocaat heeft dat hopelijk wel paraat.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
Zolang je het CBR gedeelte niet weg kan krijgen is een advocaat verspilde moeite. CBR hanteert vaste tarieven en een advocaat heeft niks in te brengen in het traject daar.
Ik ben het wel met je eens, maar daar heb je weinig aan. Je bent gepakt dus nu moet je de straf ondergaan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
Beide hoor alsnog denk ik niet dat er gevaarzetting was. Maar ok daar heb ik al weinig meer aan als ik ieders verhalen begrijp
@kree heeft echt niet door hoe hij overkomt. Er is geen greintje berouw te zien in zijn posts.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat klopt op zich, maar het is wel handig als iemand hem even prept voor zo'n gesprek met het CBR en dat meneer niet ineens aankomt met "ik was voetganger hoor" of "waar bemoei je je mee", zoals hij hier doet. Een gespecialiseerde verkeersrechtsadvocaat heeft dat hopelijk wel paraat.
Jij laat je anders ook wel enorm opnaaien trouwens hoor. Kalm aan, het is maar internet weetjequote:Op woensdag 19 februari 2020 18:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
@:kree heeft echt niet door hoe hij overkomt. Er is geen greintje berouw te zien in zijn posts.
Kree, nogmaals, heb je sinds het incident gedronken? Heb je vandaag gedronken?quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:36 schreef kree het volgende:
Ja dat ik de lul ben is wel duidelijk ja. Nouja de vraag is hoeveel, ga maar uit van het ergste alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |