Is ze ook geel, dik en kalend?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gifje uit OP is van toepassing op Bitterbal.
gewoon, omdat Molo altijd van alles te zeuren heeft. Een leven, een man, een kind, weet ik veel. Vanmiddag kon ze niet eens naar Londenquote:
als we gewoon opduiken kan ze ons echt niet weg sturenquote:Op maandag 17 februari 2020 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon, omdat Molo altijd van alles te zeuren heeft. Een leven, een man, een kind, weet ik veel. Vanmiddag kon ze niet eens naar Londen![]()
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon, omdat Molo altijd van alles te zeuren heeft. Een leven, een man, een kind, weet ik veel. Vanmiddag kon ze niet eens naar Londen![]()
Mijn lasagnequote:
G E N O Tquote:Op maandag 17 februari 2020 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn lasagne
Staat er nu in met extra kaas
Lekkere communicatie daarquote:Op maandag 17 februari 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
En dan sturen ze een mail via een adres waar ik niet op kan antwoorden.
Krijg toch de cholera![]()
Ik ben geel en dik op bepaalde plekkenquote:Op maandag 17 februari 2020 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geel en dik niet, kalend zou kunnen op bepaalde plekken...
Het is wel behoorlijk frustrerend idd.quote:
Ik heb echt een vreselijk leven ja. Zo zwaarquote:Op maandag 17 februari 2020 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lolquote:Op maandag 17 februari 2020 18:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben geel en dik op bepaalde plekken
Pffff, gezeikquote:Op maandag 17 februari 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
Zwakzinnige mongolen zulke lui. Kei en keihard aanpakkenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
Toch walgelijk dit he.
vrouw die haar eigen zaak heeft en daar hard voor heeft moeten werken en dan dit mee maken
https://www.omroepwest.nl(...)et-mezelf-beschermen
Druk maar op het Chinese knopje.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Zwakzinnige mongolen zulke lui. Kei en keihard aanpakken
Beter gewoon uitzetten.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Zwakzinnige mongolen zulke lui. Kei en keihard aanpakken
Ja graagquote:Op maandag 17 februari 2020 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Druk maar op het Chinese knopje.
Terrorismewetgeving op mikken en die figuren in een oostduitse oorlogsgevangenis zettenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beter gewoon uitzetten.
Geen bitterballen meer voor jullie![]()
Echt naar. Die hele zaak vernield en dat blijkaar voor 2e keer in 2 weken tijd
Ik ben onderweg nu, geef me een half uurtje.quote:
gevangenepoort weer in functie brengenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Terrorismewetgeving op mikken en die figuren in een oostduitse oorlogsgevangenis zetten
Ajuus en tot nooit meer ziens
Hatsiekiedeejjjj, bloed door de stratenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gevangenepoort weer in functie brengen
Wekelijks op zondag vierendelen op het binnenhofquote:Op maandag 17 februari 2020 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Hatsiekiedeejjjj, bloed door de straten
Ze hopen dat je flipt.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon op ieder kerkplein na de mis van 11 uur publiekelijk iemand martelenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wekelijks op zondag vierendelen op het binnenhof
ik weet niet waar het over gaat, maar dit klinkt gezelligquote:Op maandag 17 februari 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met bitterballen natuurlijkquote:Op maandag 17 februari 2020 18:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet waar het over gaat, maar dit klinkt gezellig
natuurlijkquote:
mooi!quote:
Laat die religekkies er gewoon buiten, die zouden als eersten aan de beurt moeten zijn.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon op ieder kerkplein na de mis van 11 uur publiekelijk iemand martelen
Je kan op ze stemmen.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat die religekkies er gewoon buiten, die zouden als eersten aan de beurt moeten zijn.
Wie zijn 'jullie'.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:39 schreef bitterbal het volgende:
Gaan we weer.
Jullie mogen niet het malieveld op
https://www.nu.nl/binnenl(...)MYlTppTfg3LsBKO7vBEo
Insinueer je nu dat we allemaal boeren zijn?quote:
Nee hoor maar blijkbaar voel je je wel aangesprokenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat we allemaal boeren zijn?
Je hebt altijd trek in pannenkoeken de dag na seks?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:48 schreef UitStraling het volgende:
Tering ik had me toch zin in pannenkoeken, sorry mam ik eet morgen wel weer groenten.
Verlies je veel calorieën mee hoorquote:Op maandag 17 februari 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt altijd trek in pannenkoeken de dag na seks?
Nee niet echt.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoor maar blijkbaar voel je je wel aangesproken
Mwah, beetje zeesterren, valt mee.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verlies je veel calorieën mee hoor
doen we lekker toch. zag er gezellig uit vorige keerquote:Op maandag 17 februari 2020 18:39 schreef bitterbal het volgende:
Gaan we weer.
Jullie mogen niet het malieveld op
https://www.nu.nl/binnenl(...)MYlTppTfg3LsBKO7vBEo
Ik spring meestal als een geile kikker rond in bed.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah, beetje zeesterren, valt mee.
Toch iets met een miljardair?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrijgezellen der SC. Ze is weer op de markt.[ afbeelding ]
Ik ben meer zo’n platgereden kikker.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik spring meestal als een geile kikker rond in bed.
Zaterdag, meer winkelend publiek met moslimachtergrond aanwezigquote:Op maandag 17 februari 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je die neukt, squirt ze botox.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrijgezellen der SC. Ze is weer op de markt.[ afbeelding ]
Ach, die twee keer per jaarquote:Op maandag 17 februari 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt altijd trek in pannenkoeken de dag na seks?
Ja we maken geen onderscheid toch? Gewoon alle gelovige?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Zaterdag, meer winkelend publiek met moslimachtergrond aanwezig
Neuh.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij zijn jullie gewoon jaloers op rico
Hij zou jaloers moeten zijn op onsquote:Op maandag 17 februari 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij zijn jullie gewoon jaloers op rico
Nee die is alleen voor de seks/looksquote:
Wie is dat?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel
[ afbeelding ]
Jullie hebben em allemaal beledigt
Neuh.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn hele groepen gelovigen er niet tegen dat een vrouw een eigen zaak heeftquote:Op maandag 17 februari 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja we maken geen onderscheid toch? Gewoon alle gelovige?
Die is alweer voorbij want de man had een contactadvertentie gezetquote:Op maandag 17 februari 2020 18:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee die is alleen voor de seks/looks
Een of andere miljardair met saai hoofd voor het geld de relatie
Zoals een fokker zei 'die vent heeft een kop als een grintvermaler' oid
Serieus?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is alweer voorbij want de man had een contactadvertentie gezet
Oo genoeg moslims die geen probleem hebben met die zaakquote:Op maandag 17 februari 2020 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hele groepen gelovigen er niet tegen dat een vrouw een eigen zaak heeft
Ik vind de islam niet thuishoren in Nederland, net als orthodoxe christenen die zulks vinden. Opbokken naar oorden waar dat wel past
Ik kan hem aan met 2 vingers in de neus.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel
[ afbeelding ]
Mooi boksgebeurenlijf hoor, respect voor.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel
[ afbeelding ]
Religie moet gewoon opbokken uit het publieke leven, als je zo graag in een langdradig verhaal wilt geloven doe je dat maar gewoon lekker thuis.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hele groepen gelovigen er niet tegen dat een vrouw een eigen zaak heeft
Ik vind de islam niet thuishoren in Nederland, net als orthodoxe christenen die zulks vinden. Opbokken naar oorden waar dat wel past
Top op welk vlak?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
Maar dit blijft wel de top
[ afbeelding ]
Relatie gaat ook vast stuk
Ik zou zeggen sluit een goede ziektekostenverzekering af en ballen maarquote:Op maandag 17 februari 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dan hoeveel die niet om die reden gevierendeeldquote:Op maandag 17 februari 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oo genoeg moslims die geen probleem hebben met die zaak
Product van generaties inteelt.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Product van generaties inteelt.
Ziet er toch niet heel anders uit dan de doorsnee schimmige autohandelaar?quote:
Das ook precies mijn typequote:Op maandag 17 februari 2020 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er toch niet heel anders uit dan de doorsnee schimmige autohandelaar?
but why?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar zo werkt dat niet.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Religie moet gewoon opbokken uit het publieke leven, als je zo graag in een langdradig verhaal wilt geloven doe je dat maar gewoon lekker thuis.
Dit jaquote:Op maandag 17 februari 2020 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er toch niet heel anders uit dan de doorsnee schimmige autohandelaar?
Ik las besnedenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Extreem succesvol en bescheiden. Okee.
misschien maar beter ookquote:
Moet je het hiermee kunnen (r).quote:Op maandag 17 februari 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tering
oke. Ik gooi even mijnzelf resprect uit het raam
Allemaal prima, maar het gaat mis bij dat ze dat aan anderen gaan opdringen.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:06 schreef Molo het volgende:
Ja, maar zo werkt dat niet.
Religie gaat heel ver, visie op goed/fout, visie op leven, dood, gerechtigheid, eigen inbreng in leven/lot etc
vijfvoudig zei je toch?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je het hiermee kunnen (r).[ afbeelding ]
Als ze nou eens een keertje met de tijd zouden meegaan ipv standaard een paar eeuwen achter te lopen valt er misschien nog wat van te zeggen.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Religie gaat heel ver, visie op goed/fout, visie op leven, dood, gerechtigheid, eigen inbreng in leven/lot etc
Wat een vage advertentie is dit joh, die stijl is weirdquote:
Ik denk dat religie meer goeds heeft gebracht voor de mens dan Atheīsme.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij stelt zoveel eisen dat ik eerder de indruk krijg dat hij een verloren jeugdliefde omschrijft.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een vage advertentie is dit joh, die stijl is weird
En het lijkt meer op een vacature voor secretaresse plus plus pijphoertje dan vriendin
Lijkt me helemaal geen verkeerd uitziende vent ofzo. Gewoon doorsnee.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
En het lijkt meer op een vacature voor secretaresse plus plus pijphoertje dan vriendin
En waarom denk je dat?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat religie meer goeds heeft gebracht voor de mens dan Atheīsme.
Ja die zoekt iedereen.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk blijven het sprookjes waar mensen mee aan de haal gaan om er zelf beter, rijker en machtiger van te worden. Dat geldt voor religie, voor communisme, kapitalisme. Aard van het beestje.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eens, maar zo werkt dat niet bij overtuigingenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal prima, maar het gaat mis bij dat ze dat aan anderen gaan opdringen.
Gaat niet gebeurenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze nou eens een keertje met de tijd zouden meegaan ipv standaard een paar eeuwen achter te lopen valt er misschien nog wat van te zeggen.
Als zo'n gast aanbelt om je gootsteen te repareren dien je toch een klacht in bij zijn bedrijf.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat ķķkquote:Op maandag 17 februari 2020 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdient best goed kan ik je vertellenquote:
Deze vreemde simplistische kijk op geloof en religie lees ik steeds op Fok!quote:Op maandag 17 februari 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk blijven het sprookjes waar mensen mee aan de haal gaan om er zelf beter, rijker en machtiger van te worden. Dat geldt voor religie, voor communisme, kapitalisme. Aard van het beestje.
En dat is dan vast een vent ofzoquote:Op maandag 17 februari 2020 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij stelt zoveel eisen dat ik eerder de indruk krijg dat hij een verloren jeugdliefde omschrijft.
Precies. Laat dat nou geweldig gewerkt hebben ook.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
Religie is alleen maar bedacht en bedoeld om het volk te onderdrukken
Islam is net als alle andere Abrahamitische religies ook gewoon een puur gezwel voor elke samenleving. Zijn puur bedoel om het volk te onderdrukken en een kleine groep er beter van te maken onder het mom van 'god's wil'.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:11 schreef Molo het volgende:
Gaat niet gebeuren
En ene religie past iets beter bij de samenleving dan de ander.
Ik vind de islam dus gewoon echt nul passend en het wordt alleen maar erger, die tegenstellingen
Werkt nog steeds geweldig. Met het creeeren van angst hou je de mensen onder de duimquote:Op maandag 17 februari 2020 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies. Laat dat nou geweldig gewerkt hebben ook.
Whether it's God or the bomb It's just the same It's only fear under another name.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk blijven het sprookjes waar mensen mee aan de haal gaan om er zelf beter, rijker en machtiger van te worden. Dat geldt voor religie, voor communisme, kapitalisme. Aard van het beestje.
Wat vind je simplistisch? Dat ik het sprookjes noem of dat mensen het misbruiken om er zelf beter en machtiger van te worden?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze vreemde simplistische kijk op geloof en religie lees ik steeds op Fok!
Ik had jullie slimmer ingeschat
Exactquote:Op maandag 17 februari 2020 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Whether it's God or the bomb It's just the same It's only fear under another name.
Dat zou ik niet weten, maar weet wel dat het echt in niks hier in west Europa pastquote:Op maandag 17 februari 2020 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Islam is net als alle andere Abrahamitische religies ook gewoon een puur gezwel voor elke samenleving. Zijn puur bedoel om het volk te onderdrukken en een kleine groep er beter van te maken onder het mom van 'god's wil'.
Dat is ook de insteek van het moderatorschap van Budaquote:Op maandag 17 februari 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Werkt nog steeds geweldig. Met het creeeren van angst hou je de mensen onder de duim
O ja, straks nog even mijn avondrondje terreur en intimidatie doenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is ook de insteek van het moderatorschap van Buda
Dan moeten we die ook maar eens kielhalen of zoquote:Op maandag 17 februari 2020 19:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is ook de insteek van het moderatorschap van Buda
Hoe laat ook alweer want dan log k snel uitquote:Op maandag 17 februari 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, straks nog even mijn avondrondje terreur en intimidatie doen
Religie door de eeuwen heen heeft ons bijna alles opgeleverd waar we nu van genieten. Gebouwen, gewoontes, westerse cultuur, kunst, piramides, kathedralen, sagen, het stabiele gezin, feestdagen. Alles.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat vind je simplistisch? Dat ik het sprookjes noem of dat mensen het misbruiken om er zelf beter en machtiger van te worden?
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, straks nog even mijn avondrondje terreur en intimidatie doen
Dat was toen we dom en barbaars waren, nu zijn we verheven mensen met een wetenschappelijk denkend brein.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Religie door de eeuwen heen heeft ons bijna alles opgeleverd waar we nu van genieten. Gebouwen, gewoontes, westerse cultuur, kunst, piramides, kathedralen, sagen, het stabiele gezin, feestdagen. Alles.
Anders waren we als Afrikanen in een lege woestijn.
Volgens mij hebben christendom en islam vrij veel overeenkomsten. Probleem is dat de islam de verlichting nog niet heeft doorgemaakt.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, maar weet wel dat het echt in niks hier in west Europa past
Ook Afrikanen hebben religies. Dus je moet toch een andere theorie verzinnenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Religie door de eeuwen heen heeft ons bijna alles opgeleverd waar we nu van genieten. Gebouwen, gewoontes, westerse cultuur, kunst, piramides, kathedralen, sagen, het stabiele gezin, feestdagen. Alles.
Anders waren we als Afrikanen in een lege woestijn.
Beide geloven kotsen op vrouwen, dat is wel de meeste duidelijke overeenkomst.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij hebben christendom en islam vrij veel overeenkomsten. Probleem is dat de islam de verlichting nog niet heeft doorgemaakt.
Christendom is namelijk ook niet zo vriendelijk. Uitsluiting allom en hel en verdoemenis.
Ik zie in de regilie zelf vrij weinig verschil tussen de 2.
Veel dingen die we hier zien zjn denk ik meer cultuur gebonden en het gebrek aan kennis van de koran die de vele moslims hier hebben.
We? Jij niet hoorquote:Op maandag 17 februari 2020 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was toen we dom en barbaars waren, nu zijn we verheven mensen met een wetenschappelijk denkend brein.
Ja maar niet alleen dat.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beide geloven kotsen op vrouwen, dat is wel de meeste duidelijke overeenkomst.
Oemfoefoe neukt een aap en eet een kever, Oemfoefoe gaat naar de hemel.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook Afrikanen hebben religies. Dus je moet toch een andere theorie verzinnen
Ik begin vanavond bij Fles.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe laat ook alweer want dan log k snel uit
Oke dus vandaag kan ik blijven?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begin vanavond bij Fles.
Als ik ophou met posten moet je je zorgen gaan makenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke dus vandaag kan ik blijven?
Ik hou buda in de gaten flesquote:Op maandag 17 februari 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik ophou met posten moet je je zorgen gaan maken
Eens. De reden dat het West-Europese christendom zo gematigd is geworden, is omdat wij zelf gematigd zijn. Het geloof past zich aan aan de volksaard, niet andersom.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij hebben christendom en islam vrij veel overeenkomsten. Probleem is dat de islam de verlichting nog niet heeft doorgemaakt.
Christendom is namelijk ook niet zo vriendelijk. Uitsluiting allom en hel en verdoemenis.
Ik zie in de regilie zelf vrij weinig verschil tussen de 2.
Veel dingen die we hier zien zjn denk ik meer cultuur gebonden en het gebrek aan kennis van de koran die de vele moslims hier hebben.
Dan ben je richting bitterbal aan het rennen?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik ophou met posten moet je je zorgen gaan maken
nou omdat we meden ten kosten van andere een flinke vooruitgang hebben gemaakt in alles.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens. De reden dat het West-Europese christendom zo gematigd is geworden, is omdat wij zelf gematigd zijn. Het geloof past zich aan aan de volksaard, niet andersom.
Ja hij begint met mij zegt ie.quote:
Ja, jou bezoek ik wel als ik een Badr Hari-vermomming gevonden heb.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke dus vandaag kan ik blijven?
Dit jaquote:Op maandag 17 februari 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens. De reden dat het West-Europese christendom zo gematigd is geworden, is omdat wij zelf gematigd zijn. Het geloof past zich aan aan de volksaard, niet andersom.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je richting bitterbal aan het rennen?
Matige Duitsers en matige Russen.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, jou bezoek ik wel als ik een Badr Hari-vermomming gevonden heb.
Gemiddeld gezienquote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Matige Duitsers en matige Russen.
Het was leuk je gekend te hebben Fles. Ik zal je wreken als de bitterbal die ik benquote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hij begint met mij zegt ie.
ja als ik ophou met posten ben ik dus al weggesaneerd. Dan is onbekend wie de volgende is. Maar tot die tijd ben ik dat
http://apenpak.warenhuis-(...)Apenpak-kostuum.htmlquote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, jou bezoek ik wel als ik een Badr Hari-vermomming gevonden heb.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
http://apenpak.warenhuis-(...)Apenpak-kostuum.html
Oh, nou, lief, denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben Fles. Ik zal je wreken als de bitterbal die ik ben
Rusland is geen West-Europa. Duitsland is een apart verhaal. Lees Germania van Simon Winder maar eensquote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Matige Duitsers en matige Russen.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
http://apenpak.warenhuis-(...)Apenpak-kostuum.html
Ga ik meteen bestellen.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rusland is geen West-Europa. Duitsland is een apart verhaal. Lees Germania van Simon Winder maar eens
Die van die moskeeën? heb een beetje gemist wat er is gebeurdquote:Op maandag 17 februari 2020 19:32 schreef Arch-Indar het volgende:
Die verhoren die momenteel bezig zijn zijn best interessant om te volgen. Zal wel niks mee gedaan worden, maar het is wel interessant.
20 jaar te laat, en nutteloos nu, maar toch.
Ik adem geschiedenis.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wel een absolute geschiedenisnerd zoals ik zijn
Oh nou hoor je dat bitterbal, nu ben je de klosquote:Op maandag 17 februari 2020 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Nah, Fles spaar ik bij nader inzien. Anders hebben we geen Travelsnacks meer
Niet discriminerend bedoeldquote:Op maandag 17 februari 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zit er nu een blanke in dat pak?
Roetveegdiefquote:Op maandag 17 februari 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zit er nu een blanke in dat pak?
Nee toch?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou hoor je dat bitterbal, nu ben je de klos
Ik moet nog zien wat er van Europa komt zonder religie.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:32 schreef Arch-Indar het volgende:
Die verhoren die momenteel bezig zijn zijn best interessant om te volgen. Zal wel niks mee gedaan worden, maar het is wel interessant.
20 jaar te laat, en nutteloos nu, maar toch.
Of er in Nederland ongewenste invloeden van buitenaf zijn bij de moskeen.quote:
Was al bekend toch dat dat zo was? Die gekke saudi's en qatari's?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of er in Nederland ongewenste invloeden van buitenaf zijn bij de moskeen.
Vanavond wil ik een rustige avond. Maar als je morgen gemorrel aan je voordeur hoort...quote:
Boeren?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Woensdag wordt weer een teringzooitje in Den Haag
Is dat van Cinan Kan of hoe je dat ook schrijft?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of er in Nederland ongewenste invloeden van buitenaf zijn bij de moskeen.
Ja.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Woensdag wordt weer een teringzooitje in Den Haag
Ik zou toch maar Buda in de gaten houden als ik jou wasquote:
Heb ik liever jou in een badr pakquote:Op maandag 17 februari 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond wil ik een rustige avond. Maar als je morgen gemorrel aan je voordeur hoort...![]()
...dan zijn het waarschijnlijk die zigeuners die de sleutel van je scooter zoeken.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou toch maar Buda in de gaten houden als ik jou was
Op grote schaal ja. Maar nooit officieel officieel standpunten in ingenomen enzo want angst voor economische groei en bla blaquote:Op maandag 17 februari 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was al bekend toch dat dat zo was? Die gekke saudi's en qatari's?
Oh. Dan zit ik veilig in Rotterdamquote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik liever jou in een badr pak
Niet. Ik ben beter.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
Of ze gaan onder het mom van democratie de olie weg halen
We zijn allemaal het zelfde.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
Turken ook online met hun trollen voor de grote leider
Geopolitiekquote:Op maandag 17 februari 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
Wij zijn niet beter hoor het westen. Ons bemoeien met interne politiek. Pionnetjes plaatsen. Chaos en mayhem organiseren
Zeg, als ik nou mensen in elkaar bats die me verkeerd aankijken.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
Of ze gaan onder het mom van democratie de olie weg halen
We zijn allemaal het zelfde.
Nee.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeg, als ik nou mensen in elkaar bats die me verkeerd aankijken.
Vind je me dan nog aantrekkelijker?
Ratten zijn wequote:Op maandag 17 februari 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
Wij zijn niet beter hoor het westen. Ons bemoeien met interne politiek. Pionnetjes plaatsen. Chaos en mayhem organiseren
Ja maar das Badrquote:Op maandag 17 februari 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je mooiboy Badr doet dat dus he?
Ik krijg steeds meer waardering voor LVTKDquote:Op maandag 17 februari 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk op fok hebben we al een kuzu smiley
Gemaakt door de grooste erdogan volger @:LTVDK
We wachten nog even op de foto's van Het Krasjequote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer waardering voor LVTKD
Badr is toch homoseksueel als het zo uitkomt?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je mooiboy Badr doet dat dus he?
Neuhquote:
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja joh we doen ons zo beschaafd voor maar fuck wij zijn sneaky
Mwoah dat denk ik niet. Hij slaat niet met platte hand.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Badr is toch homoseksueel als het zo uitkomt?
Ben benieuwdquote:Op maandag 17 februari 2020 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We wachten nog even op de foto's van Het Krasje
gadverquote:Op maandag 17 februari 2020 19:46 schreef bitterbal het volgende:
Als badr en k een relatie krijgen worden we in de media Badrbal genoemd
Iedereen toch?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Badr is toch homoseksueel als het zo uitkomt?
Daar had je die woestijnratten toch al voor?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
En dan ga ik samen met hem ontslag nemen op mijn werk en zeggen tegen de chef wat ik nou echt van hem vind
Nee dat was vroeger.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar had je die woestijnratten toch al voor?
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Neuh
Klassieke alcoholist zonder enig inzicht en/of perspectief
Gangstersletje denk ik eerder.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:46 schreef bitterbal het volgende:
Als badr en k een relatie krijgen worden we in de media Badrbal genoemd
Naaiburenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En nog steeds niet snappen waarom hij moet voorkomen.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Iedereen toch?
DerRabbit was het ook ineens precies toen ik hem wilde zoenen
Nee.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gangstersletje denk ik eerder.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Iedereen toch?
DerRabbit was het ook ineens precies toen ik hem wilde zoenen
Golddiggerquote:Op maandag 17 februari 2020 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gangstersletje denk ik eerder.
Yolanthe is weer op de markt.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoek ook nog een rijke vrouw.
Ja mijn droger is ook klaarquote:Op maandag 17 februari 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
O, over wasje gesproken. De machine roept me.
Was Yo niet met een of andere miljonair?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yolanthe is weer op de markt.
Weet niet of Bridget rijk is
Das blijkbaar alweer voorbij werd er hier net gezegdquote:Op maandag 17 februari 2020 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was Yo niet met een of andere miljonair?
Dat zou Badr dus nooit doenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens mij voelt die Yolanthe inmiddels ook aan als een warme stoel waar urenlang een dikke man op heeft gezeten.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das blijkbaar alweer voorbij werd er hier net gezegd
Dan kan ik mijn geluk niet opquote:Op maandag 17 februari 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das blijkbaar alweer voorbij werd er hier net gezegd
Slide je al in haar dm?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn geluk niet op
Ruikt naar zure windjesquote:Op maandag 17 februari 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij voelt die Yolanthe inmiddels ook aan als een warme stoel waar urenlang een dikke man op heeft gezeten.
De Muscatdruiven zijn trouwens weer verkrijgbaar!quote:Op maandag 17 februari 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou haar helemaal uit elkaar trekken en wat nepharen en siliconen overhouden.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij voelt die Yolanthe inmiddels ook aan als een warme stoel waar urenlang een dikke man op heeft gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |