misschien maar beter ookquote:
Moet je het hiermee kunnen (r).quote:Op maandag 17 februari 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tering
oke. Ik gooi even mijnzelf resprect uit het raam
Allemaal prima, maar het gaat mis bij dat ze dat aan anderen gaan opdringen.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:06 schreef Molo het volgende:
Ja, maar zo werkt dat niet.
Religie gaat heel ver, visie op goed/fout, visie op leven, dood, gerechtigheid, eigen inbreng in leven/lot etc
vijfvoudig zei je toch?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je het hiermee kunnen (r).[ afbeelding ]
Als ze nou eens een keertje met de tijd zouden meegaan ipv standaard een paar eeuwen achter te lopen valt er misschien nog wat van te zeggen.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Religie gaat heel ver, visie op goed/fout, visie op leven, dood, gerechtigheid, eigen inbreng in leven/lot etc
Wat een vage advertentie is dit joh, die stijl is weirdquote:
Ik denk dat religie meer goeds heeft gebracht voor de mens dan Atheīsme.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij stelt zoveel eisen dat ik eerder de indruk krijg dat hij een verloren jeugdliefde omschrijft.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een vage advertentie is dit joh, die stijl is weird
En het lijkt meer op een vacature voor secretaresse plus plus pijphoertje dan vriendin
Lijkt me helemaal geen verkeerd uitziende vent ofzo. Gewoon doorsnee.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
En het lijkt meer op een vacature voor secretaresse plus plus pijphoertje dan vriendin
En waarom denk je dat?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat religie meer goeds heeft gebracht voor de mens dan Atheīsme.
Ja die zoekt iedereen.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk blijven het sprookjes waar mensen mee aan de haal gaan om er zelf beter, rijker en machtiger van te worden. Dat geldt voor religie, voor communisme, kapitalisme. Aard van het beestje.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eens, maar zo werkt dat niet bij overtuigingenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal prima, maar het gaat mis bij dat ze dat aan anderen gaan opdringen.
Gaat niet gebeurenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze nou eens een keertje met de tijd zouden meegaan ipv standaard een paar eeuwen achter te lopen valt er misschien nog wat van te zeggen.
Als zo'n gast aanbelt om je gootsteen te repareren dien je toch een klacht in bij zijn bedrijf.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat ķķkquote:Op maandag 17 februari 2020 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdient best goed kan ik je vertellenquote:
Deze vreemde simplistische kijk op geloof en religie lees ik steeds op Fok!quote:Op maandag 17 februari 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk blijven het sprookjes waar mensen mee aan de haal gaan om er zelf beter, rijker en machtiger van te worden. Dat geldt voor religie, voor communisme, kapitalisme. Aard van het beestje.
En dat is dan vast een vent ofzoquote:Op maandag 17 februari 2020 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij stelt zoveel eisen dat ik eerder de indruk krijg dat hij een verloren jeugdliefde omschrijft.
Precies. Laat dat nou geweldig gewerkt hebben ook.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
Religie is alleen maar bedacht en bedoeld om het volk te onderdrukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |