Mooi boksgebeurenlijf hoor, respect voor.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel
[ afbeelding ]
Jullie hebben em allemaal beledigt
Religie moet gewoon opbokken uit het publieke leven, als je zo graag in een langdradig verhaal wilt geloven doe je dat maar gewoon lekker thuis.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hele groepen gelovigen er niet tegen dat een vrouw een eigen zaak heeft
Ik vind de islam niet thuishoren in Nederland, net als orthodoxe christenen die zulks vinden. Opbokken naar oorden waar dat wel past
Top op welk vlak?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
Maar dit blijft wel de top
[ afbeelding ]
Relatie gaat ook vast stuk
Ik zou zeggen sluit een goede ziektekostenverzekering af en ballen maarquote:Op maandag 17 februari 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dan hoeveel die niet om die reden gevierendeeldquote:Op maandag 17 februari 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oo genoeg moslims die geen probleem hebben met die zaak
Product van generaties inteelt.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Product van generaties inteelt.
Ziet er toch niet heel anders uit dan de doorsnee schimmige autohandelaar?quote:
Das ook precies mijn typequote:Op maandag 17 februari 2020 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er toch niet heel anders uit dan de doorsnee schimmige autohandelaar?
but why?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar zo werkt dat niet.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Religie moet gewoon opbokken uit het publieke leven, als je zo graag in een langdradig verhaal wilt geloven doe je dat maar gewoon lekker thuis.
Dit jaquote:Op maandag 17 februari 2020 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er toch niet heel anders uit dan de doorsnee schimmige autohandelaar?
Ik las besnedenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Extreem succesvol en bescheiden. Okee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |