Ik ben meer zo’n platgereden kikker.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik spring meestal als een geile kikker rond in bed.
Zaterdag, meer winkelend publiek met moslimachtergrond aanwezigquote:Op maandag 17 februari 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wekelijks op zondag vierendelen op het binnenhof
Als je die neukt, squirt ze botox.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrijgezellen der SC. Ze is weer op de markt.[ afbeelding ]
Ach, die twee keer per jaarquote:Op maandag 17 februari 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt altijd trek in pannenkoeken de dag na seks?
Ja we maken geen onderscheid toch? Gewoon alle gelovige?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Zaterdag, meer winkelend publiek met moslimachtergrond aanwezig
Neuh.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij zijn jullie gewoon jaloers op rico
Hij zou jaloers moeten zijn op onsquote:Op maandag 17 februari 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij zijn jullie gewoon jaloers op rico
Nee die is alleen voor de seks/looksquote:
Wie is dat?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel
[ afbeelding ]
Jullie hebben em allemaal beledigt
Neuh.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn hele groepen gelovigen er niet tegen dat een vrouw een eigen zaak heeftquote:Op maandag 17 februari 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja we maken geen onderscheid toch? Gewoon alle gelovige?
Die is alweer voorbij want de man had een contactadvertentie gezetquote:Op maandag 17 februari 2020 18:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee die is alleen voor de seks/looks
Een of andere miljardair met saai hoofd voor het geld de relatie
Zoals een fokker zei 'die vent heeft een kop als een grintvermaler' oid
Serieus?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is alweer voorbij want de man had een contactadvertentie gezet
Oo genoeg moslims die geen probleem hebben met die zaakquote:Op maandag 17 februari 2020 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hele groepen gelovigen er niet tegen dat een vrouw een eigen zaak heeft
Ik vind de islam niet thuishoren in Nederland, net als orthodoxe christenen die zulks vinden. Opbokken naar oorden waar dat wel past
Ik kan hem aan met 2 vingers in de neus.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |