Met bitterballen natuurlijkquote:Op maandag 17 februari 2020 18:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet waar het over gaat, maar dit klinkt gezellig
natuurlijkquote:
mooi!quote:
Laat die religekkies er gewoon buiten, die zouden als eersten aan de beurt moeten zijn.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon op ieder kerkplein na de mis van 11 uur publiekelijk iemand martelen
Je kan op ze stemmen.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat die religekkies er gewoon buiten, die zouden als eersten aan de beurt moeten zijn.
Wie zijn 'jullie'.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:39 schreef bitterbal het volgende:
Gaan we weer.
Jullie mogen niet het malieveld op
https://www.nu.nl/binnenl(...)MYlTppTfg3LsBKO7vBEo
Insinueer je nu dat we allemaal boeren zijn?quote:
Nee hoor maar blijkbaar voel je je wel aangesprokenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat we allemaal boeren zijn?
Je hebt altijd trek in pannenkoeken de dag na seks?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:48 schreef UitStraling het volgende:
Tering ik had me toch zin in pannenkoeken, sorry mam ik eet morgen wel weer groenten.
Verlies je veel calorieën mee hoorquote:Op maandag 17 februari 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt altijd trek in pannenkoeken de dag na seks?
Nee niet echt.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hoor maar blijkbaar voel je je wel aangesproken
Mwah, beetje zeesterren, valt mee.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verlies je veel calorieën mee hoor
doen we lekker toch. zag er gezellig uit vorige keerquote:Op maandag 17 februari 2020 18:39 schreef bitterbal het volgende:
Gaan we weer.
Jullie mogen niet het malieveld op
https://www.nu.nl/binnenl(...)MYlTppTfg3LsBKO7vBEo
Ik spring meestal als een geile kikker rond in bed.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah, beetje zeesterren, valt mee.
Toch iets met een miljardair?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrijgezellen der SC. Ze is weer op de markt.[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |