Lekkere communicatie daarquote:Op maandag 17 februari 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
En dan sturen ze een mail via een adres waar ik niet op kan antwoorden.
Krijg toch de cholera![]()
Ik ben geel en dik op bepaalde plekkenquote:Op maandag 17 februari 2020 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geel en dik niet, kalend zou kunnen op bepaalde plekken...
Het is wel behoorlijk frustrerend idd.quote:
Ik heb echt een vreselijk leven ja. Zo zwaarquote:Op maandag 17 februari 2020 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon, omdat Molo altijd van alles te zeuren heeft. Een leven, een man, een kind, weet ik veel. Vanmiddag kon ze niet eens naar Londen![]()
Lolquote:Op maandag 17 februari 2020 18:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben geel en dik op bepaalde plekken
Pffff, gezeikquote:Op maandag 17 februari 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
Zwakzinnige mongolen zulke lui. Kei en keihard aanpakkenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
Toch walgelijk dit he.
vrouw die haar eigen zaak heeft en daar hard voor heeft moeten werken en dan dit mee maken
https://www.omroepwest.nl(...)et-mezelf-beschermen
Druk maar op het Chinese knopje.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Zwakzinnige mongolen zulke lui. Kei en keihard aanpakken
Beter gewoon uitzetten.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Zwakzinnige mongolen zulke lui. Kei en keihard aanpakken
Ja graagquote:Op maandag 17 februari 2020 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Druk maar op het Chinese knopje.
Terrorismewetgeving op mikken en die figuren in een oostduitse oorlogsgevangenis zettenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beter gewoon uitzetten.
Geen bitterballen meer voor jullie![]()
Echt naar. Die hele zaak vernield en dat blijkaar voor 2e keer in 2 weken tijd
Ik ben onderweg nu, geef me een half uurtje.quote:
gevangenepoort weer in functie brengenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Terrorismewetgeving op mikken en die figuren in een oostduitse oorlogsgevangenis zetten
Ajuus en tot nooit meer ziens
Hatsiekiedeejjjj, bloed door de stratenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gevangenepoort weer in functie brengen
Wekelijks op zondag vierendelen op het binnenhofquote:Op maandag 17 februari 2020 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Hatsiekiedeejjjj, bloed door de straten
Ze hopen dat je flipt.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon op ieder kerkplein na de mis van 11 uur publiekelijk iemand martelenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wekelijks op zondag vierendelen op het binnenhof
ik weet niet waar het over gaat, maar dit klinkt gezelligquote:Op maandag 17 februari 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wekelijks op zondag vierendelen op het binnenhof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |