Islam is net als alle andere Abrahamitische religies ook gewoon een puur gezwel voor elke samenleving. Zijn puur bedoel om het volk te onderdrukken en een kleine groep er beter van te maken onder het mom van 'god's wil'.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:11 schreef Molo het volgende:
Gaat niet gebeuren
En ene religie past iets beter bij de samenleving dan de ander.
Ik vind de islam dus gewoon echt nul passend en het wordt alleen maar erger, die tegenstellingen
Werkt nog steeds geweldig. Met het creeeren van angst hou je de mensen onder de duimquote:Op maandag 17 februari 2020 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies. Laat dat nou geweldig gewerkt hebben ook.
Whether it's God or the bomb It's just the same It's only fear under another name.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk blijven het sprookjes waar mensen mee aan de haal gaan om er zelf beter, rijker en machtiger van te worden. Dat geldt voor religie, voor communisme, kapitalisme. Aard van het beestje.
Wat vind je simplistisch? Dat ik het sprookjes noem of dat mensen het misbruiken om er zelf beter en machtiger van te worden?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze vreemde simplistische kijk op geloof en religie lees ik steeds op Fok!
Ik had jullie slimmer ingeschat
Exactquote:Op maandag 17 februari 2020 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Whether it's God or the bomb It's just the same It's only fear under another name.
Dat zou ik niet weten, maar weet wel dat het echt in niks hier in west Europa pastquote:Op maandag 17 februari 2020 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Islam is net als alle andere Abrahamitische religies ook gewoon een puur gezwel voor elke samenleving. Zijn puur bedoel om het volk te onderdrukken en een kleine groep er beter van te maken onder het mom van 'god's wil'.
Dat is ook de insteek van het moderatorschap van Budaquote:Op maandag 17 februari 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Werkt nog steeds geweldig. Met het creeeren van angst hou je de mensen onder de duim
O ja, straks nog even mijn avondrondje terreur en intimidatie doenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is ook de insteek van het moderatorschap van Buda
Dan moeten we die ook maar eens kielhalen of zoquote:Op maandag 17 februari 2020 19:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is ook de insteek van het moderatorschap van Buda
Hoe laat ook alweer want dan log k snel uitquote:Op maandag 17 februari 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, straks nog even mijn avondrondje terreur en intimidatie doen
Religie door de eeuwen heen heeft ons bijna alles opgeleverd waar we nu van genieten. Gebouwen, gewoontes, westerse cultuur, kunst, piramides, kathedralen, sagen, het stabiele gezin, feestdagen. Alles.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat vind je simplistisch? Dat ik het sprookjes noem of dat mensen het misbruiken om er zelf beter en machtiger van te worden?
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, straks nog even mijn avondrondje terreur en intimidatie doen
Dat was toen we dom en barbaars waren, nu zijn we verheven mensen met een wetenschappelijk denkend brein.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Religie door de eeuwen heen heeft ons bijna alles opgeleverd waar we nu van genieten. Gebouwen, gewoontes, westerse cultuur, kunst, piramides, kathedralen, sagen, het stabiele gezin, feestdagen. Alles.
Anders waren we als Afrikanen in een lege woestijn.
Volgens mij hebben christendom en islam vrij veel overeenkomsten. Probleem is dat de islam de verlichting nog niet heeft doorgemaakt.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, maar weet wel dat het echt in niks hier in west Europa past
Ook Afrikanen hebben religies. Dus je moet toch een andere theorie verzinnenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Religie door de eeuwen heen heeft ons bijna alles opgeleverd waar we nu van genieten. Gebouwen, gewoontes, westerse cultuur, kunst, piramides, kathedralen, sagen, het stabiele gezin, feestdagen. Alles.
Anders waren we als Afrikanen in een lege woestijn.
Beide geloven kotsen op vrouwen, dat is wel de meeste duidelijke overeenkomst.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij hebben christendom en islam vrij veel overeenkomsten. Probleem is dat de islam de verlichting nog niet heeft doorgemaakt.
Christendom is namelijk ook niet zo vriendelijk. Uitsluiting allom en hel en verdoemenis.
Ik zie in de regilie zelf vrij weinig verschil tussen de 2.
Veel dingen die we hier zien zjn denk ik meer cultuur gebonden en het gebrek aan kennis van de koran die de vele moslims hier hebben.
We? Jij niet hoorquote:Op maandag 17 februari 2020 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was toen we dom en barbaars waren, nu zijn we verheven mensen met een wetenschappelijk denkend brein.
Ja maar niet alleen dat.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beide geloven kotsen op vrouwen, dat is wel de meeste duidelijke overeenkomst.
Oemfoefoe neukt een aap en eet een kever, Oemfoefoe gaat naar de hemel.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook Afrikanen hebben religies. Dus je moet toch een andere theorie verzinnen
Ik begin vanavond bij Fles.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe laat ook alweer want dan log k snel uit
Oke dus vandaag kan ik blijven?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begin vanavond bij Fles.
Als ik ophou met posten moet je je zorgen gaan makenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke dus vandaag kan ik blijven?
Ik hou buda in de gaten flesquote:Op maandag 17 februari 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik ophou met posten moet je je zorgen gaan maken
Eens. De reden dat het West-Europese christendom zo gematigd is geworden, is omdat wij zelf gematigd zijn. Het geloof past zich aan aan de volksaard, niet andersom.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij hebben christendom en islam vrij veel overeenkomsten. Probleem is dat de islam de verlichting nog niet heeft doorgemaakt.
Christendom is namelijk ook niet zo vriendelijk. Uitsluiting allom en hel en verdoemenis.
Ik zie in de regilie zelf vrij weinig verschil tussen de 2.
Veel dingen die we hier zien zjn denk ik meer cultuur gebonden en het gebrek aan kennis van de koran die de vele moslims hier hebben.
Dan ben je richting bitterbal aan het rennen?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik ophou met posten moet je je zorgen gaan maken
nou omdat we meden ten kosten van andere een flinke vooruitgang hebben gemaakt in alles.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens. De reden dat het West-Europese christendom zo gematigd is geworden, is omdat wij zelf gematigd zijn. Het geloof past zich aan aan de volksaard, niet andersom.
Ja hij begint met mij zegt ie.quote:
Ja, jou bezoek ik wel als ik een Badr Hari-vermomming gevonden heb.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke dus vandaag kan ik blijven?
Dit jaquote:Op maandag 17 februari 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens. De reden dat het West-Europese christendom zo gematigd is geworden, is omdat wij zelf gematigd zijn. Het geloof past zich aan aan de volksaard, niet andersom.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je richting bitterbal aan het rennen?
Matige Duitsers en matige Russen.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, jou bezoek ik wel als ik een Badr Hari-vermomming gevonden heb.
Gemiddeld gezienquote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Matige Duitsers en matige Russen.
Het was leuk je gekend te hebben Fles. Ik zal je wreken als de bitterbal die ik benquote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hij begint met mij zegt ie.
ja als ik ophou met posten ben ik dus al weggesaneerd. Dan is onbekend wie de volgende is. Maar tot die tijd ben ik dat
http://apenpak.warenhuis-(...)Apenpak-kostuum.htmlquote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, jou bezoek ik wel als ik een Badr Hari-vermomming gevonden heb.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
http://apenpak.warenhuis-(...)Apenpak-kostuum.html
Oh, nou, lief, denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben Fles. Ik zal je wreken als de bitterbal die ik ben
Rusland is geen West-Europa. Duitsland is een apart verhaal. Lees Germania van Simon Winder maar eensquote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Matige Duitsers en matige Russen.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
http://apenpak.warenhuis-(...)Apenpak-kostuum.html
Ga ik meteen bestellen.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rusland is geen West-Europa. Duitsland is een apart verhaal. Lees Germania van Simon Winder maar eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |