Oke dus vandaag kan ik blijven?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begin vanavond bij Fles.
Als ik ophou met posten moet je je zorgen gaan makenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke dus vandaag kan ik blijven?
Ik hou buda in de gaten flesquote:Op maandag 17 februari 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik ophou met posten moet je je zorgen gaan maken
Eens. De reden dat het West-Europese christendom zo gematigd is geworden, is omdat wij zelf gematigd zijn. Het geloof past zich aan aan de volksaard, niet andersom.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij hebben christendom en islam vrij veel overeenkomsten. Probleem is dat de islam de verlichting nog niet heeft doorgemaakt.
Christendom is namelijk ook niet zo vriendelijk. Uitsluiting allom en hel en verdoemenis.
Ik zie in de regilie zelf vrij weinig verschil tussen de 2.
Veel dingen die we hier zien zjn denk ik meer cultuur gebonden en het gebrek aan kennis van de koran die de vele moslims hier hebben.
Dan ben je richting bitterbal aan het rennen?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik ophou met posten moet je je zorgen gaan maken
nou omdat we meden ten kosten van andere een flinke vooruitgang hebben gemaakt in alles.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens. De reden dat het West-Europese christendom zo gematigd is geworden, is omdat wij zelf gematigd zijn. Het geloof past zich aan aan de volksaard, niet andersom.
Ja hij begint met mij zegt ie.quote:
Ja, jou bezoek ik wel als ik een Badr Hari-vermomming gevonden heb.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke dus vandaag kan ik blijven?
Dit jaquote:Op maandag 17 februari 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens. De reden dat het West-Europese christendom zo gematigd is geworden, is omdat wij zelf gematigd zijn. Het geloof past zich aan aan de volksaard, niet andersom.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je richting bitterbal aan het rennen?
Matige Duitsers en matige Russen.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, jou bezoek ik wel als ik een Badr Hari-vermomming gevonden heb.
Gemiddeld gezienquote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Matige Duitsers en matige Russen.
Het was leuk je gekend te hebben Fles. Ik zal je wreken als de bitterbal die ik benquote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hij begint met mij zegt ie.
ja als ik ophou met posten ben ik dus al weggesaneerd. Dan is onbekend wie de volgende is. Maar tot die tijd ben ik dat
http://apenpak.warenhuis-(...)Apenpak-kostuum.htmlquote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, jou bezoek ik wel als ik een Badr Hari-vermomming gevonden heb.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
http://apenpak.warenhuis-(...)Apenpak-kostuum.html
Oh, nou, lief, denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben Fles. Ik zal je wreken als de bitterbal die ik ben
Rusland is geen West-Europa. Duitsland is een apart verhaal. Lees Germania van Simon Winder maar eensquote:Op maandag 17 februari 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Matige Duitsers en matige Russen.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
http://apenpak.warenhuis-(...)Apenpak-kostuum.html
Ga ik meteen bestellen.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rusland is geen West-Europa. Duitsland is een apart verhaal. Lees Germania van Simon Winder maar eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |