Die van die moskeeën? heb een beetje gemist wat er is gebeurdquote:Op maandag 17 februari 2020 19:32 schreef Arch-Indar het volgende:
Die verhoren die momenteel bezig zijn zijn best interessant om te volgen. Zal wel niks mee gedaan worden, maar het is wel interessant.
20 jaar te laat, en nutteloos nu, maar toch.
Ik adem geschiedenis.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wel een absolute geschiedenisnerd zoals ik zijn
Oh nou hoor je dat bitterbal, nu ben je de klosquote:Op maandag 17 februari 2020 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Nah, Fles spaar ik bij nader inzien. Anders hebben we geen Travelsnacks meer
Niet discriminerend bedoeldquote:Op maandag 17 februari 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zit er nu een blanke in dat pak?
Roetveegdiefquote:Op maandag 17 februari 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zit er nu een blanke in dat pak?
Nee toch?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou hoor je dat bitterbal, nu ben je de klos
Ik moet nog zien wat er van Europa komt zonder religie.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens. De reden dat het West-Europese christendom zo gematigd is geworden, is omdat wij zelf gematigd zijn. Het geloof past zich aan aan de volksaard, niet andersom.
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:32 schreef Arch-Indar het volgende:
Die verhoren die momenteel bezig zijn zijn best interessant om te volgen. Zal wel niks mee gedaan worden, maar het is wel interessant.
20 jaar te laat, en nutteloos nu, maar toch.
Of er in Nederland ongewenste invloeden van buitenaf zijn bij de moskeen.quote:
Was al bekend toch dat dat zo was? Die gekke saudi's en qatari's?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of er in Nederland ongewenste invloeden van buitenaf zijn bij de moskeen.
Vanavond wil ik een rustige avond. Maar als je morgen gemorrel aan je voordeur hoort...quote:
Boeren?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Woensdag wordt weer een teringzooitje in Den Haag
Is dat van Cinan Kan of hoe je dat ook schrijft?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of er in Nederland ongewenste invloeden van buitenaf zijn bij de moskeen.
Ja.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Woensdag wordt weer een teringzooitje in Den Haag
Ik zou toch maar Buda in de gaten houden als ik jou wasquote:
Heb ik liever jou in een badr pakquote:Op maandag 17 februari 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond wil ik een rustige avond. Maar als je morgen gemorrel aan je voordeur hoort...![]()
...dan zijn het waarschijnlijk die zigeuners die de sleutel van je scooter zoeken.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou toch maar Buda in de gaten houden als ik jou was
Op grote schaal ja. Maar nooit officieel officieel standpunten in ingenomen enzo want angst voor economische groei en bla blaquote:Op maandag 17 februari 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was al bekend toch dat dat zo was? Die gekke saudi's en qatari's?
Oh. Dan zit ik veilig in Rotterdamquote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik liever jou in een badr pak
Niet. Ik ben beter.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
Of ze gaan onder het mom van democratie de olie weg halen
We zijn allemaal het zelfde.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
Turken ook online met hun trollen voor de grote leider
Geopolitiekquote:Op maandag 17 februari 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
Wij zijn niet beter hoor het westen. Ons bemoeien met interne politiek. Pionnetjes plaatsen. Chaos en mayhem organiseren
Zeg, als ik nou mensen in elkaar bats die me verkeerd aankijken.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
Of ze gaan onder het mom van democratie de olie weg halen
We zijn allemaal het zelfde.
Nee.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeg, als ik nou mensen in elkaar bats die me verkeerd aankijken.
Vind je me dan nog aantrekkelijker?
Ratten zijn wequote:Op maandag 17 februari 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
Wij zijn niet beter hoor het westen. Ons bemoeien met interne politiek. Pionnetjes plaatsen. Chaos en mayhem organiseren
Ja maar das Badrquote:Op maandag 17 februari 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je mooiboy Badr doet dat dus he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |