Nee.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gangstersletje denk ik eerder.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Iedereen toch?
DerRabbit was het ook ineens precies toen ik hem wilde zoenen
Golddiggerquote:Op maandag 17 februari 2020 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gangstersletje denk ik eerder.
Yolanthe is weer op de markt.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoek ook nog een rijke vrouw.
Ja mijn droger is ook klaarquote:Op maandag 17 februari 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
O, over wasje gesproken. De machine roept me.
Was Yo niet met een of andere miljonair?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yolanthe is weer op de markt.
Weet niet of Bridget rijk is
Das blijkbaar alweer voorbij werd er hier net gezegdquote:Op maandag 17 februari 2020 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was Yo niet met een of andere miljonair?
Dat zou Badr dus nooit doenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens mij voelt die Yolanthe inmiddels ook aan als een warme stoel waar urenlang een dikke man op heeft gezeten.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das blijkbaar alweer voorbij werd er hier net gezegd
Dan kan ik mijn geluk niet opquote:Op maandag 17 februari 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das blijkbaar alweer voorbij werd er hier net gezegd
Slide je al in haar dm?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn geluk niet op
Ruikt naar zure windjesquote:Op maandag 17 februari 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij voelt die Yolanthe inmiddels ook aan als een warme stoel waar urenlang een dikke man op heeft gezeten.
De Muscatdruiven zijn trouwens weer verkrijgbaar!quote:Op maandag 17 februari 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou haar helemaal uit elkaar trekken en wat nepharen en siliconen overhouden.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij voelt die Yolanthe inmiddels ook aan als een warme stoel waar urenlang een dikke man op heeft gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |