haags_kwartiertje telt niet mee!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, vraag het in het topic of aan de TS.
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rob op 16-02-2020 09:43:20 ]![]()
Goeie brokken. Is tevens de reden dat ik niet meer naar de kno hoef, gek genoeg.
Had vroeger van die operaties, dat hoeft nu niet meer. 😜
Bij mijn controles was iedere keer alleen links een klein beetje poliepvorming maar rechts niet rara hoe kan dat. Dus toen maar met links gaan afwisselen en hocus pocus daar zat ook niks meer.![]()
![]()
Ik gebruik ook shilling oil.. Werk ook wel meequote:Op zondag 16 februari 2020 05:25 schreef 00wildchild het volgende:
Goeie brokken. Is tevens de reden dat ik niet meer naar de kno hoef, gek genoeg.![]()
Oh zeker.quote:Op zondag 16 februari 2020 05:25 schreef aKboR het volgende:
Een lekkere cognac![]()
Of Four Roses...ook lekker..
Ken je Fryske Hinder? Is whisky. Manman zo lekker.![]()
Nederlands?? Doen wij dat ?? nooit geweten..quote:Op zondag 16 februari 2020 05:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh zeker.
Ken je Fryske Hinder? Is whisky. Manman zo lekker.![]()
Ja klopt het is wel een beetje duur, maar dat proef je ook.quote:Op zondag 16 februari 2020 05:31 schreef aKboR het volgende:
Gevonden.. wel prijzig..
Ik zal een keer gaan proeven in Bolsward als ik in de buurt ben..![]()
Maar in een bar (die het heeft) betaal je rustig 9 euro voor een glaasje dus ja. Beter je eigen fles hahah.![]()
Maar als het echt lekker is.. geen probleem. Maar liever goedkoper inkopenquote:Op zondag 16 februari 2020 05:35 schreef 00wildchild het volgende:
Maar in een bar (die het heeft) betaal je rustig 9 euro voor een glaasje dus ja. Beter je eigen fles hahah.
Maar eerst proeven![]()
![]()
Ja beetje wel hè?quote:Op zondag 16 februari 2020 05:45 schreef aKboR het volgende:
De wind pikt ook al weer aardig op buiten..
Hoop dat ‘ie morgennacht normaal doet want de container wordt hier vet vroeg al opgehaald.![]()
![]()
Ben net verhuisd en ja ik heb vanalles aan dat soort dingen maar in welke dozen het zit? Echt geen idee.quote:![]()
Anders maar gewoon tape eromheen en een mes erbovenop plakken voor ze
Afgelopen week niet buiten gezet wegens CiArA en toen ik eraan dacht waren ze al geweest.![]()
![]()
hehehehe ik ken dat..quote:Op zondag 16 februari 2020 05:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ben net verhuisd en ja ik heb vanalles aan dat soort dingen maar in welke dozen het zit? Echt geen idee.
Ik heb nog verhuisdozen vol met spul na een renovatie 5 jaar geleden.. Sommige dingen mis ik wel af en toe maar verzin dan wel iets om het vervangende werk te doen ipv de dozen nazoeken.![]()
![]()
Ja en als de tijd nu elke keer precies hetzelfde is kan je er op wachten maar dat is niet in te plannen voor ze..quote:Op zondag 16 februari 2020 05:49 schreef 00wildchild het volgende:
Anders maar gewoon tape eromheen en een mes erbovenop plakken voor ze
Afgelopen week niet buiten gezet wegens CiArA en toen ik eraan dacht waren ze al geweest.![]()
Ja, dat had ik in mijn vorige woning ook. Heb ze eindelijk uitgezocht met deze verhuizing en precies 3 dingen uit gevist die ik wilde houden en de rest weg gegooid.quote:Op zondag 16 februari 2020 05:49 schreef aKboR het volgende:
[..]
hehehehe ik ken dat..
Ik heb nog verhuisdozen vol met spul na een renovatie 5 jaar geleden.. Sommige dingen mis ik wel af en toe maar verzin dan wel iets om het vervangende werk te doen ipv de dozen nazoeken.
Sowieso drie dagen bezig geweest met nutteloze spullen uitzoeken...
Never Forget en Never Again.![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 februari 2020 05:53 schreef aKboR het volgende:
Zo.. dit is mijn laatste post voor deze nacht..
Welterusten![]()
Nopequote:Op zondag 16 februari 2020 06:00 schreef aKboR het volgende:
Zo de nacht is nu officieel voorbij...
Goedemorgen deze morgen..
(Ik kon het niet laten)![]()
Morguh, goed je best gedaan AKboRWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jammer danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MOrguh,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O das balen ook voor mij ha ha ha haquote:Op zondag 16 februari 2020 06:41 schreef PlymouthFury het volgende:
Wat een storm hier, wakker van geworden.HIer waait het wel maar nog niet zo hard
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je alles wel goed vast staan buiten Plym?quote:
ZIt hier ook aan de koffie, wilde eigenlijk uitslapen vanmorgen
Maar ja, zoals gewoonlijk niet geluktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, alles goed vast. Wind staat pal op het huis. Wilde ook uit maffen. Maar gaat niet. Lekker aan de koffie al nu.![]()
Ja, dat is balen. Heb je vannacht niet hier gezeten?quote:Op zondag 16 februari 2020 06:55 schreef PlymouthFury het volgende:
Ja, alles goed vast. Wind staat pal op het huis. Wilde ook uit maffen. Maar gaat niet. Lekker aan de koffie al nu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat doe ik zo af en toe. Kan ook te gek natuurlijk. AKboR is lekker gegaan zag ik.quote:Op zondag 16 februari 2020 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is balen. Heb je vannacht niet hier gezeten?![]()
Beter niet iedere nacht, niet goed voor je nachtrustquote:Op zondag 16 februari 2020 06:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik zo af en toe. Kan ook te gek natuurlijk. AKboR is lekker gegaan zag ik.
Ja, die is zeker goed gegaan, en ik zie dat ondanks dat M zo klaagt hij toch ook heel wat puntjes pakt
Inver ging ook goed gisteren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja klopt. Als die mario wat minder mopperde, had hij hoger gestaan ook. Maar missch in maart beter voor hem. Zal nu toch wel wat geleerd hebben.quote:Op zondag 16 februari 2020 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter niet iedere nacht, niet goed voor je nachtrust
Ja, die is zeker goed gegaan, en ik zie dat ondanks dat M zo klaagt hij toch ook heel wat puntjes pakt
Inver ging ook goed gisteren.![]()
Nou ben bang van niet, sommige mensen zijn hardleers
We zien het wel, vlgd maand doe ik niet echt mee. Maar kijk wel regelmatig, wat een circus af en toe dat dts.quote:Op zondag 16 februari 2020 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Nou ben bang van niet, sommige mensen zijn hardleers![]()
![]()
Ik doe ook niet meer mee, denk zelfs dat ik deze maand niet afmaakquote:Op zondag 16 februari 2020 07:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
We zien het wel, vlgd maand doe ik niet echt mee. Maar kijk wel regelmatig, wat een circus af en toe dat dts.
Het kost me te veel tijd en er zijn dagen dat het zo druk is, of er hoeft er maar een tussen te zitten die er ook de hele dag is ( en dat mag natuurlijk) dan is het niet te doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
alles schlecht heeft hij gedaan kunnt weer geen punt maken wegen hem, dat zou kunnen dat ik me beschweren werd op fok![]()
![]()
Hoi Mario
NIet mopperen Mario, schiet je niets mee opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap het, nog een ruime week dot. Hou vol. Ga nog ff liggen. Tot laters.quote:Op zondag 16 februari 2020 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe ook niet meer mee, denk zelfs dat ik deze maand niet afmaak
Het kost me te veel tijd en er zijn dagen dat het zo druk is, of er hoeft er maar een tussen te zitten die er ook de hele dag is ( en dat mag natuurlijk) dan is het niet te doen.![]()
Heute nacht ben ich auch weer wieder.quote:Op zondag 16 februari 2020 07:17 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
alles schlecht heeft hij gedaan kunnt weer geen punt maken wegen hem, dat zou kunnen dat ik me beschweren werd op fok![]()
Hopelijk val je in slaap en nog lekker een paar uurtjes meepikkenquote:Op zondag 16 februari 2020 07:19 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Snap het, nog een ruime week dot. Hou vol. Ga nog ff liggen. Tot laters.
Het is nog 1,5 week ruim
2 en dat is het,en dag werd niet toegelaten dat ik meer punten mak en dat heeft met spelen niks meer te doen ,iedereen makt punten en me werd het blockiertquote:Op zondag 16 februari 2020 07:19 schreef Dotteke het volgende:
Hoi Mario
Niet mopperen Mario, je hebt wel ounten gehaald gisteren![]()
je kann me de rug onderrutschenquote:Op zondag 16 februari 2020 07:20 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heute nacht ben ich auch weer wieder.![]()
Ja had net verkeerd gekeken, dacht dat je er meer had gehaald, sorryquote:Op zondag 16 februari 2020 07:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
2 en dat is het,en dag werd niet toegelaten dat ik meer punten mak en dat heeft met spelen niks meer te doen ,iedereen makt punten en me werd het blockiertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
blok je je zelfquote:
Moet je wel opletten Mario
Slaap jij wel eens Mario?quote:Op zondag 16 februari 2020 07:25 schreef mario390 het volgende:
de laatste punt makte ik 15.2 vanochtend ,dat kann je maar zien hoe ik hier geneukt werd![]()
![]()
Waarom vind je het zo erg dat je geen punten kan pakken?
Je moet maar zo denken, volgende maand beter.
Deze maand is bijna voorbij, je gaat dat toch niet meer redden
Beter maak je je niet meer boos dat is beter voor jezelf
Ik ga niet meer voor de winst volgende maand in ieder gevalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de hele nacht wacht ik zonder slapen om punten te maken ,niet en halfe punt werd me gegunnt om half 10 moet ik naar de kerk mis vor mijn vater![]()
Als je dat dan ziet, dan was je toch beter gaan slapen .quote:Op zondag 16 februari 2020 07:28 schreef mario390 het volgende:
de hele nacht wacht ik zonder slapen om punten te maken ,niet en halfe punt werd me gegunnt om half 10 moet ik naar de kerk mis vor mijn vaterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niemand makt geen punt in en dag hierquote:Op zondag 16 februari 2020 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap jij wel eens Mario?
Waarom vind je het zo erg dat je geen punten kan pakken?
Je moet maar zo denken, volgende maand beter.
Deze maand is bijna voorbij, je gaat dat toch niet meer redden
Beter maak je je niet meer boos dat is beter voor jezelf
Ik ga niet meer voor de winst volgende maand in ieder geval![]()
![]()
![]()
omdat ik niet achter de top 10 enden will hoor![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-02-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1492 / 4577
2. aKboR / 810 / 3923
3. devzero / 755 / 2251
4. PlymouthFury / 559 / 1757
5. dud0r / 451 / 2212
6. InverHouse / 434 / 2976
7. Dr.Mikey / 428 / 2361
8. Jippie68 / 377 / 2623
9. hemarookworst / 374 / 1479
10. FreshFruit / 333 / 2051
11. mario390 / 321 / 2184
12. noodgang / 270 / 1525
13. engine / 251 / 1389
14. Filosoofert / 195 / 1229
15. madam-april / 162 / 1086
16. Grrrrrrrr / 161 / 814
17. skysherrif / 149 / 992
18. Mrsloveable / 93 / 643
19. PP_Sound / 87 / 208
20. Pumpalov / 83 / 434SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja, dat is vervelend danquote:Op zondag 16 februari 2020 07:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand makt geen punt in en dag hier![]()
![]()
![]()
omdat ik niet achter de top 10 enden will hoor
Heb je al eens geprobeerd gewoon leuk mee te doen en niet te mopperenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 16 februari 2020 07:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-02-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1492 / 4577
2. aKboR / 810 / 3923
3. devzero / 755 / 2251
4. PlymouthFury / 559 / 1757
5. dud0r / 451 / 2212
6. InverHouse / 434 / 2976
7. Dr.Mikey / 428 / 2361
8. Jippie68 / 377 / 2623
9. hemarookworst / 374 / 1479
10. FreshFruit / 333 / 2051
11. mario390 / 321 / 2184
12. noodgang / 270 / 1525
13. engine / 251 / 1389
14. Filosoofert / 195 / 1229
15. madam-april / 162 / 1086
16. Grrrrrrrr / 161 / 814
17. skysherrif / 149 / 992
18. Mrsloveable / 93 / 643
19. PP_Sound / 87 / 208
20. Pumpalov / 83 / 434Dank u @Monitor voor al je werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als het normal lopt hier kunnt ik al op nr.8 zijn
zo kann freshfruit nog dagen niet hier zijn werd ik hem niet inhalen![]()
![]()
![]()
bedankt nu bij jouquote:Op zondag 16 februari 2020 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is vervelend dan
Heb je al eens geprobeerd gewoon leuk mee te doen en niet te mopperen![]()
![]()
![]()
Ja, maar wees blij voor andere dan en ga volgende maand met frisse moed opniew beginnenquote:Op zondag 16 februari 2020 07:32 schreef mario390 het volgende:
als het normal lopt hier kunnt ik al op nr.8 zijn
zo kann freshfruit nog dagen niet hier zijn werd ik hem niet inhalen![]()
Ik was vorige keer nr 13 een ongeluks getal
Het is niet anders MarioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wacht dan deze maand af en probeer het volgende maand nog een keer zonder boos te wordenquote:Op zondag 16 februari 2020 07:39 schreef mario390 het volgende:
ik werd denk ik nie meer metspelen ,dat is zo niet meer leuk
Dan gunnen mensen het je ook. Probeer het maar eens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt geluk, was ff koffie halen, maar loop momenteel niet zo best, zit een zenuw klem in me rug. au auquote:Op zondag 16 februari 2020 07:43 schreef mario390 het volgende:
de meestal spelers hier zijn ook oke dat zeg ik niet dat het soms niet leuk is
Klopt soms is het ook niet leuk Mario en ik vind ook niet iedereen leuk. Kijk wat sommige hier tegen mij zeggen,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je wel Marioquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slapen doen we meestal in bed Mrs L, Morguh trouwensquote:
Lig ook nog in bedquote:Op zondag 16 februari 2020 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slapen doen we meestal in bed Mrs L, Morguh trouwens![]()
Maar dacht kijk hier evenI have a therapist, her name is music. ♪![]()
O lekker is dat he.quote:Op zondag 16 februari 2020 07:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lig ook nog in bed![]()
Maar dacht kijk hier even
En je dan nog even om kunnen draaien en verder slapen. Dat lukt mij nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat lukt mij ook niet meer, of wel maar dan word ik wakker met hoofdpijnquote:Op zondag 16 februari 2020 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker is dat he.
En je dan nog even om kunnen draaien en verder slapen. Dat lukt mij nooitI have a therapist, her name is music. ♪![]()
O dat moet je niet hebben wakker worden met hoofdpijnquote:Op zondag 16 februari 2020 07:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat lukt mij ook niet meer, of wel maar dan word ik wakker met hoofdpijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee zeker nietquote:Op zondag 16 februari 2020 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat moet je niet hebben wakker worden met hoofdpijnI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Dan er maar snel der uut en aan de dag beginnen
Doe ik straks ook hahaquote:Op zondag 16 februari 2020 07:58 schreef Dotteke het volgende:
Dan er maar snel der uut en aan de dag beginnen
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Dat kan ik ook niet blijven liggen, helaas, als ik wakker ben moet ik er uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekker Marioquote:Op zondag 16 februari 2020 08:03 schreef mario390 het volgende:
en ur slapen dann werd me moeder bellen vor kerk gaan ik will niet maar ik moet
Snap dat je dat niet wil, zou ook niet naar de kerk gaan. EN al helemaal niet als het verplicht is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga dan ook gewoon slapen.quote:Op zondag 16 februari 2020 07:28 schreef mario390 het volgende:
de hele nacht wacht ik zonder slapen om punten te maken ,niet en halfe punt werd me gegunnt om half 10 moet ik naar de kerk mis vor mijn vater
Het is maar een spelletje. Het is niet sat je leven er van af hangt.
Dit is niet gezond meer.
Bovendien ook nog vervelend, want je raakt geïrriteerd en dan ga je beledigen. En dat allemaal om een spelletje op internet.F.K.A. SuperwormJim![]()
Een goede morgen SuperwormJimquote:Op zondag 16 februari 2020 08:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon slapen.
Dit is niet gezond meer.
Bovendien ook nog vervelend, want je raakt geïrriteerd en dan ga je beledigen. En dat allemaal om een spelletje op internet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja het is en spel maar wanneer je en hele dag blokkerd werd om geen punt te maken is dat niet meer en leuk spelquote:Op zondag 16 februari 2020 08:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon slapen.
Dit is niet gezond meer.
Bovendien ook nog vervelend, want je raakt geïrriteerd en dan ga je beledigen. En dat allemaal om een spelletje op internet.![]()
Dat moet je niet meedoen alsof je leven ervan afhangt. Er is meer op FOK! dan alleen dts.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja het is en spel maar wanneer je en hele dag blokkerd werd om geen punt te maken is dat niet meer en leuk spelF.K.A. SuperwormJim![]()
maar toch vater had op 19.2 verjaardag het is deswegen misquote:Op zondag 16 februari 2020 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap lekker Mario
Snap dat je dat niet wil, zou ook niet naar de kerk gaan. EN al helemaal niet als het verplicht is.![]()
Ga lekker slapen Mario, het is een spel het blijft een spel.
Straks verslaap je je en kan je niet met je moeder meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank u altijd lekker zo bakkie op de vroege morgen of nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zeker. Maar ik moet mn bed nog uitkomen.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u altijd lekker zo bakkie op de vroege morgen of nietF.K.A. SuperwormJim![]()
Jee ook al vanuit bed hier.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar ik moet mn bed nog uitkomen.
Lekker hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jemig lig je er nu nog in![]()
Volgende keer als je naar bed gaat maar ontbijt meenemen kan je in bed ontbijten
Goed idee jaquote:Op zondag 16 februari 2020 08:30 schreef Dotteke het volgende:
Jemig lig je er nu nog in![]()
Volgende keer als je naar bed gaat maar ontbijt meenemen kan je in bed ontbijten![]()
Maar het is zondag heI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ja, dat is waar, maar als je je ontbijt mee had genomen had je nog langer kunnen genieten
Ik baal dat ik dat niet kan, ik moet er echt uit als ik wakker ben anders gaat me lijf nog meer pijn doen
Maar lekker hoor dat je zo kan blijven liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deed ik vroeger weleens, wel vervelend dat je zoveel pijn aan je lichaam hebt..quote:Op zondag 16 februari 2020 08:33 schreef Dotteke het volgende:
Ja, dat is waar, maar als je je ontbijt mee had genomen had je nog langer kunnen genieten
Ik baal dat ik dat niet kan, ik moet er echt uit als ik wakker ben anders gaat me lijf nog meer pijn doen
Maar lekker hoor dat je zo kan blijven liggenI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Je zelf verwennen is altijd goed![]()
Ik weet niet anders meer de laatste jaren MRS L, maar ik ben blij dat ik nog pijn kan voelen, voor het zelfde geld was ik er niet meer gewest
Dus niet klagen maar dragen zeg ik altijd
DIt zijn de kleine ongemakjes van het leven.
Dat hoort er nu eenmaal bij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Je zelf verwennen is altijd goed![]()
Ik weet niet anders meer de laatste jaren MRS L, maar ik ben blij dat ik nog pijn kan voelen, voor het zelfde geld was ik er niet meer gewest
Dus niet klagen maar dragen zeg ik altijd
DIt zijn de kleine ongemakjes van het leven.
Dat hoort er nu eenmaal bij.
![]()
Gaat de goede kant opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ,het lijkt er op dat jij de enige bent die uit bed is gewaaid vanmorgen vroeg.quote:
Heb je nog een beetje kunnen slapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, maar zo maar beetje opruimen. Vrouwtje ligt nog lekker.nog een bakkie, en wat gaan doen.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ,het lijkt er op dat jij de enige bent die uit bed is gewaaid vanmorgen vroeg.
Heb je nog een beetje kunnen slapen?![]()
O, dat is jammer. Jou vrouwtje heeft maar geluk, met een bakkie koffie op bedquote:Op zondag 16 februari 2020 08:57 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, maar zo maar beetje opruimen. Vrouwtje ligt nog lekker.nog een bakkie, en wat gaan doen.![]()
Ik wilde vandaag naar mijn vader in Enschede, maar ik denk dat ik het maar niet doe met die wind. Je weet maar nooit heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O echt.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:06 schreef PlymouthFury het volgende:
Hele straat vol met afgewaaide takken hier, wat een bende.
Wij hebben het hier jaren geleden gehad. Was gewoon eng. Ik ben toen op de trap gaan zitten weg bij de ramen. Het was een heel naar geluid.
Toen het over was en ik keek buiten wauwwwwwww allemaal takken en beste takken, planten in de tuin allemaal kapot, overal lag glas en dakpannen.
Het hele asielzoekerscentrum was weggewaaid zo triest voor mensen die gevlugd waren en nu wederom niets meer hadden.
Ik heb toen een echtpaar in huis genomen, ze zijn inmiddels terug naar Bosnië en heb nog wel steeds contact met ze.
Maar het is een ellende die wind en het gaat steeds erger worden
Ook in de zomer in er de laatste jaren altijd wind. En dar is weer vervelend door die processie rupsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Goedemorgen Dud0r, lekker geslapen?
Lijkt ieder jaar erger te worden met die stormen. En wat sociaal van je om die mensen onderdak te verschaffen, zijn tenslotte ook maar afhangkelijk. Ja , en die rupsen zooi is helemaal wat. Kunnen er niet veel tegen doen nog, om nu alle eikenbomen om te zagen is ook niet de oplossing.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt.
Wij hebben het hier jaren geleden gehad. Was gewoon eng. Ik ben toen op de trap gaan zitten weg bij de ramen. Het was een heel naar geluid.
Toen het over was en ik keek buiten wauwwwwwww allemaal takken en beste takken, planten in de tuin allemaal kapot, overal lag glas en dakpannen.
Het hele asielzoekerscentrum was weggewaaid zo triest voor mensen die gevlugd waren en nu wederom niets meer hadden.
Ik heb toen een echtpaar in huis genomen, ze zijn inmiddels terug naar Bosnië en heb nog wel steeds contact met ze.
Maar het is een ellende die wind en het gaat steeds erger worden
Ook in de zomer in er de laatste jaren altijd wind. En dar is weer vervelend door die processie rupsen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2020 09:19:45 ]![]()
Hoiquote:
Jawelquote:Op zondag 16 februari 2020 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]Goedemorgen Dud0r, lekker geslapen?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Niet meer dan normaal om mensen te helpen, waar ze ook vandaan komen.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Lijkt ieder jaar erger te worden met die stormen. En wat sociaal van je om die mensen onderdak te verschaffen, zijn tenslotte ook maar afhankelijk. Ja , en die rupsen zooi is helemaal wat. Kunnen er niet veel tegen doen nog, om nu alle eikenbomen om te zagen is ook niet de oplossing.
DIe mensen hadden al genoeg voor hun kiezen gehad,
Ik ziet hier gevangen tussen de eikenbomen, dat is ellende
Welke kant ik ook de wijk uit wil, naar welke winkel ik ook wil hier in het dorpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze willen wel vogels er voor gaan gebruiken om die rupsen weg te halenI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Mogguhquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Sow koetjes zijn leeg en de kalfjes vol. Nu ff hopen en dadelijk een boom weghalen die op half 11 hangt
Verder alles lekker hier?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Nou dan moeten er wel heel veel vogels zijn.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze willen wel vogels er voor gaan gebruiken om die rupsen weg te halen
Ik geloof nooit dat vogels dit weg krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor helemaal prima hierquote:Op zondag 16 februari 2020 09:24 schreef Filosoofert het volgende:
Sow koetjes zijn leeg en de kalfjes vol. Nu ff hopen en dadelijk een boom weghalen die op half 11 hangt
Verder alles lekker hier?
Keiharde porno!![]()
Hoi Filo, merk je nog aan de dieren dat het stormt?quote:Op zondag 16 februari 2020 09:24 schreef Filosoofert het volgende:
Verder alles lekker hier?
Zijn ze dan onrustiger als anders?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguh Filo, kijk je wel uit met die boom. Onvoorspelbare dingen met omzagen.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:24 schreef Filosoofert het volgende:
Verder alles lekker hier?![]()
Ja daar moet je niet aan denken, nare dingenquote:Op zondag 16 februari 2020 09:26 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mogguh Filo, kijk je wel uit met die boom. Onvoorspelbare dingen met omzagen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lukt denk ik ook niet, sowieso niet omdat er denk straks nog meer van die rupsen zijn..quote:Op zondag 16 februari 2020 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan moeten er wel heel veel vogels zijn.
Ik geloof nooit dat vogels dit weg krijgenI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Alles met hoge objecten weghalen blijft link. Toen ik jong was 10j in het sloopwerk gezeten met een snijbrander, op grote hoogte dingen slopen. Een x bijna naar beneden gelazerd, gelijk gestopt met dat werk. Nu mooi leven als machinist. Ik ga wat doen hier, tot vanavond.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar moet je niet aan denken, nare dingen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2020 09:37:23 ]![]()
Nice bruhquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
O enge beroepen zijn dat, gelukkig dat je niet naar beneden gelazerd bent.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Alles met hoge objecten weghalen blijft link. Toen ik jong was 10j in het sloopwerk gezeten met een snijbrander, op grote hoogte dingen slopen. Een x bijna naar beneden gelazerg, gelijk gestopt met dat werk. Nu mooi leven als machinist. Ik ga wat doen hier, tot vanavond.
Fijne dag Plym
Nahquote:Op zondag 16 februari 2020 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Filo, merk je nog aan de dieren dat het stormt?
Zijn ze dan onrustiger als anders?
De koeien moeten een stukje buitenlangs naar de melkstal, en in de regen merk je wel dat ze niet doorlopendan hebben ze er geen zin in
Komt goed, deze ligt al zo goed als op de grondquote:Op zondag 16 februari 2020 09:26 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mogguh Filo, kijk je wel uit met die boom. Onvoorspelbare dingen met omzagen.
Vind het stiekem ook wel leuk om te doen
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Zit je wel eens met @Geerd in de treinquote:Op zondag 16 februari 2020 09:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Alles met hoge objecten weghalen blijft link. Toen ik jong was 10j in het sloopwerk gezeten met een snijbrander, op grote hoogte dingen slopen. Een x bijna naar beneden gelazerd, gelijk gestopt met dat werk. Nu mooi leven als machinist. Ik ga wat doen hier, tot vanavond.
Keiharde porno!![]()
Ja en die hoeveelheid haren die ze hebben een rups heeft 700.000 brandharenquote:Op zondag 16 februari 2020 09:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lukt denk ik ook niet, sowieso niet omdat er denk straks nog meer van die rupsen zijn..
Nou als je kijkt hoeveel er in een nest zitten, er zijn nesten dat lijken wel bijennesten zo grootWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O gelukkig maar dat ze er geen last van hebben, vaak worden dieren er onrustig vanquote:Op zondag 16 februari 2020 09:39 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nah
De koeien moeten een stukje buitenlangs naar de melkstal, en in de regen merk je wel dat ze niet doorlopendan hebben ze er geen zin in
[..]
Komt goed, deze ligt al zo goed als op de grond
Vind het stiekem ook wel leuk om te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Sky, vandaag weer werken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ben je machinist?quote:Op zondag 16 februari 2020 09:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Alles met hoge objecten weghalen blijft link. Toen ik jong was 10j in het sloopwerk gezeten met een snijbrander, op grote hoogte dingen slopen. Een x bijna naar beneden gelazerd, gelijk gestopt met dat werk. Nu mooi leven als machinist. Ik ga wat doen hier, tot vanavond.
Waar rij je op?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Hoi poepiequote:
Keiharde porno!![]()
Skkkkkyyyyquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ff reactie nog. Nee dud0r, ben Kraanmachinist en treinreizen doe ik nooit. Laterssquote:Op zondag 16 februari 2020 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit je wel eens met @:geerd in de trein![]()
![]()
Op de bouw of in het grond/loonwerk?quote:Op zondag 16 februari 2020 09:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ff reactie nog. Nee dud0r, ben Kraanmachinist en treinreizen doe ik nooit. LaterssOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ff reactie nog. Nee dud0r, ben Kraanmachinist en treinreizen doe ik nooit. Laterssquote:Op zondag 16 februari 2020 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit je wel eens met @:geerd in de treinRecycling, schepen laden en lossen in de ploegendienst.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:45 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Op de bouw of in het grond/loonwerk?![]()
Is het ook lekker weer voorquote:Op zondag 16 februari 2020 09:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gelukkig niet
vandaag een beetje studie en voetbal kijken
Wat voor studie doe je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
M0rguh aKboR, Was weer een kort slaapjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ehm....quote:Op zondag 16 februari 2020 09:54 schreef Dotteke het volgende:
M0rguh aKboR, Was weer een kort slaapje
Keiharde porno!![]()
hehehehe ninja Dot..quote:Op zondag 16 februari 2020 09:54 schreef Dotteke het volgende:
M0rguh aKboR, Was weer een kort slaapje
Hoesten hé.. blijft een dingetje..![]()
Bestuurskundequote:Op zondag 16 februari 2020 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook lekker weer voor
Wat voor studie doe je?![]()
![]()
ELlende hequote:Op zondag 16 februari 2020 09:55 schreef aKboR het volgende:
[..]
hehehehe ninja Dot..
Hoesten hé.. blijft een dingetje..
Jij ziet ook alles he
Ik mis vaak een hoop omdat ik tussen door andere dingen zit te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Cool ik heb ook een keer aluminium geladen op een binnenvaart schip.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ff reactie nog. Nee dud0r, ben Kraanmachinist en treinreizen doe ik nooit. Laterss
[..]
Recycling, schepen laden en lossen in de ploegendienst.
Dat was een Sennebogen 850 vgm, met zon cabinelift. Vond het heel tof om dat een keer te mogen doen.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Of als modquote:Op zondag 16 februari 2020 09:57 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat komt goed van pas als pizzabezorger,,,
Maar je hebt weer lekker gescoord vannacht aKboR. Jammer dat het punten zijn en geen vrouwtjes
tikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger noemden wij dat gewoon rijlesquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2020 09:59 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Vroeger noemden wij dat gewoon rijles
Das ook weer waarquote:Op zondag 16 februari 2020 09:59 schreef aKboR het volgende:
[..]
Daar heb je niets voor nodig dat kan iedere .............................Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke kontkruipende dildo heeft GGMM en SWJ nou weer in de OP gezet
Er was gewoonweg bijna niemand..quote:Op zondag 16 februari 2020 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Maar je hebt weer lekker gescoord vannacht aKboR. Jammer dat het punten zijn en geen vrouwtjes
Behalve je vriendje van vanmorgen.. Die begon meteen tegen mij uit te vallen en beledigen zonder dat ik hem uberhaupt iets zij of blokte...![]()
It wasn't mequote:Op zondag 16 februari 2020 10:01 schreef Filosoofert het volgende:
Welke kontkruipende dildo heeft GGMM en SWJ nou weer in de OP gezet![]()
dr mikey zo te zienquote:Op zondag 16 februari 2020 10:01 schreef Filosoofert het volgende:
Welke kontkruipende dildo heeft GGMM en SWJ nou weer in de OP gezet![]()
zijquote:Op zondag 16 februari 2020 10:01 schreef aKboR het volgende:
[..]
Er was gewoonweg bijna niemand..
Behalve je vriendje van vanmorgen.. Die begon meteen tegen mij uit te vallen en beledigen zonder dat ik hem uberhaupt iets zij of blokte...![]()
![]()
Mijn vriendje?quote:Op zondag 16 februari 2020 10:01 schreef aKboR het volgende:
[..]
Behalve je vriendje van vanmorgen.. Die begon meteen tegen mij uit te vallen en beledigen zonder dat ik hem uberhaupt iets zij of blokte...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iemand verstand van chrome
wordt beheerd door je organisatie
Ik kan nergens vinden waar ik dat weg kan halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe maar zeiquote:
gewoon heel chrome wegtieffenquote:Op zondag 16 februari 2020 10:04 schreef Dotteke het volgende:
Iemand verstand van chrome
wordt beheerd door je organisatie
Ik kan nergens vinden waar ik dat weg kan halen![]()
Ik was aan de late kant anders had ik ook nog kunnen bolkenquote:Op zondag 16 februari 2020 10:01 schreef aKboR het volgende:
[..]
Behalve je vriendje van vanmorgen.. Die begon meteen tegen mij uit te vallen en beledigen zonder dat ik hem uberhaupt iets zij of blokte...
Zij = zei, niet haarOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Dit iddquote:
Kost je veel te veel geheugenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Dan is het nog niet weg, kan ook buiten chrome bij dingen komen staat erquote:
Geen idee wat dat nu weer isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nr. 3quote:Op zondag 16 februari 2020 10:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik was aan de late kant anders had ik ook nog kunnen bolken
Zij = zei, niet haar![]()
IE werkt niet goed en met FireF heb ik altijd problemen, vind het niet fijn werkenquote:Op zondag 16 februari 2020 10:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dit idd
Kost je veel te veel geheugenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe hoog woon je..??quote:Op zondag 16 februari 2020 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het nog niet weg, kan ook buiten chrome bij dingen komen staat er
Geen idee wat dat nu weer is![]()
Hij is ook wel cringeworthy maatquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Edge is best oké tegenwoordigquote:Op zondag 16 februari 2020 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IE werkt niet goed en met FireF heb ik altijd problemen, vind het niet fijn werkenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja oké Poezeligding..quote:Op zondag 16 februari 2020 10:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hij is ook wel cringeworthy maat![]()
Access Deniedquote:Op zondag 16 februari 2020 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je hier misschien iets aan
https://www.askvg.com/fix(...)on-in-google-chrome/![]()
![]()
Ligt er aan waar ik ben in huisquote:
begane grond, 1ste verdieping of derde verdieping
Momenteel op de begane grond
mmmmmmmm ben ik ook niet zo van gecarmeerdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denied krijg ik als ik die aanklikquote:Op zondag 16 februari 2020 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je hier misschien iets aan
https://www.askvg.com/fix(...)on-in-google-chrome/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga naar de bovenste verdieping..quote:Op zondag 16 februari 2020 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan waar ik ben in huis
begane grond, 1ste verdieping of derde verdieping
Momenteel op de begane grond
Doe het raam open
Pleur die laptop eruit..![]()
![]()
Is goed marioquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Oh ik zie het, als ik erop klik nu ook raarquote:Op zondag 16 februari 2020 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denied krijg ik als ik die aanklikI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Werkt deze link wel?quote:Op zondag 16 februari 2020 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denied krijg ik als ik die aanklik
https://support.google.co(...)form%3DDesktop&hl=nlI have a therapist, her name is music. ♪![]()
GEEN TR, NEEEEEEEEquote:Op zondag 16 februari 2020 10:14 schreef aKboR het volgende:
[..]
he he he.. TR waardig he zulke beledigingen..
Hallo laptop is net 2 maanden oud een HP professionelquote:Op zondag 16 februari 2020 10:12 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ga naar de bovenste verdieping..
Doe het raam open
Pleur die laptop eruit..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thnx, ja die had ik al maar kom ik niet zoveel verder meequote:Op zondag 16 februari 2020 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Werkt deze link wel?
https://support.google.co(...)form%3DDesktop&hl=nl
Zat al te zoeken in de instellingen van mij laptop, maar kan niets vindenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo maar eens bij de buren langs voor de verjaardag van het buurmeisjeDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
FilosoofertOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Gezellig, fijne verjaardag straks, zo of nuquote:Op zondag 16 februari 2020 10:24 schreef dud0r het volgende:
Zo maar eens bij de buren langs voor de verjaardag van het buurmeisje
quote:Op zondag 16 februari 2020 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hallo laptop is net 2 maanden oud een HP professionel![]()
![]()
en wie is de beheerder volgens chrome??quote:Op zondag 16 februari 2020 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, ja die had ik al maar kom ik niet zoveel verder mee
Zat al te zoeken in de instellingen van mij laptop, maar kan niets vinden![]()
Misschien anders in DIG vragen of iemand je daar kan helpenquote:Op zondag 16 februari 2020 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, ja die had ik al maar kom ik niet zoveel verder mee
Zat al te zoeken in de instellingen van mij laptop, maar kan niets vindenI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Is ze lekker?quote:Op zondag 16 februari 2020 10:24 schreef dud0r het volgende:
Zo maar eens bij de buren langs voor de verjaardag van het buurmeisjeOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik heb een hamer en beitel kan dus ook helpenquote:Op zondag 16 februari 2020 10:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien anders in DIG vragen of iemand je daar kan helpen![]()
![]()
![]()
Niet met grof geweldquote:Op zondag 16 februari 2020 10:27 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik heb een hamer en beitel kan dus ook helpen![]()
Ja dat zeggen ze niet, ja door je organisatie, maar zou niet weten wie dat isquote:Op zondag 16 februari 2020 10:26 schreef aKboR het volgende:
[..]
en wie is de beheerder volgens chrome??
Ze is 2 gewordenquote:m'n zoon vindt haar in ieder geval lief
Keiharde porno!![]()
![]()
K O F F I E T I J D
Zou dan maar de leverancier eens vragen. Misschien heeft die wel heimelijk toegang tot je latpop.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze niet, ja door je organisatie, maar zou niet weten wie dat is![]()
Lekker meekijkenquote:Op zondag 16 februari 2020 10:31 schreef aKboR het volgende:
K O F F I E T I J D
[..]
Zou dan maar de leverancier een vragen. Misschien heeft die wel heimelijk toegang tot je latpop.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wat ben je toch ook een schatjequote:Op zondag 16 februari 2020 10:27 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik heb een hamer en beitel kan dus ook helpen![]()
Liever op me latpop dan op me laptopquote:Op zondag 16 februari 2020 10:31 schreef aKboR het volgende:
K O F F I E T I J D
[..]
Zou dan maar de leverancier eens vragen. Misschien heeft die wel heimelijk toegang tot je latpop.
Geef gewoon antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze is 2 gewordenm'n zoon vindt haar in ieder geval lief
quote:Op zondag 16 februari 2020 10:33 schreef aKboR het volgende:
[..]
He trut.. ik bied het in ieder geval aan.. JA!!!
Liever op mijn laptopquote:Op zondag 16 februari 2020 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Liever op me latpop dan op me laptopOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
de eerste en laatste letter kloppen je zou het dus gewoon als laptop moeten lezen..quote:Op zondag 16 februari 2020 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Liever op me latpop dan op me laptop![]()
Hallo Nelsonquote:Op zondag 16 februari 2020 10:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord op mijn vraag.![]()
Als het kind slim genoeg is om een ijsje te kiezen, kan ze ook een lolly kiezenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2020 10:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Als het kind slim genoeg is om een ijsje te kiezen, kan ze ook een lolly kiezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2020 10:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Als het kind slim genoeg is om een ijsje te kiezen, kan ze ook een lolly kiezen![]()
![]()
Ik hou wel van geintjes maar sommige gggggrrrrrrrrquote:Op zondag 16 februari 2020 10:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Als het kind slim genoeg is om een ijsje te kiezen, kan ze ook een lolly kiezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Nee klopt, vernam ik gister avond al dat het niet echt een koude wind was..quote:Op zondag 16 februari 2020 10:43 schreef aKboR het volgende:
[..]
regen ook. Wind met de juiste temperatuur is niet zo'n ramp..I have a therapist, her name is music. ♪![]()
flauw..quote:Op zondag 16 februari 2020 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee klopt, vernam ik gister avond al dat het niet echt een koude wind was..![]()
![]()
geflitst met 120km p.u.?quote:Op zondag 16 februari 2020 10:46 schreef skysherrif het volgende:
Gisteravond nog naar huis moeten fietsen
Gelukkig windje mee nog nooit zo snel thuisgeweest![]()
quote:
AKboRquote:
Dat is wel fijn aan de wind, als je wind mee hebtquote:Op zondag 16 februari 2020 10:46 schreef skysherrif het volgende:
Gisteravond nog naar huis moeten fietsen
Gelukkig windje mee nog nooit zo snel thuisgeweestI have a therapist, her name is music. ♪![]()
De weg heen was uiteraard een stuk minder leukquote:Op zondag 16 februari 2020 10:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel fijn aan de wind, als je wind mee hebt![]()
Ewaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Heequote:
Nog wat doen vandaag?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
A- want??quote:Op zondag 16 februari 2020 10:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jancees staat ook in de OP
@:akbor sloop ze er eens uit
B- ik weet niet wie dat zijn..![]()
Ehm je eigen B geeft antwoord op vraag Aquote:Op zondag 16 februari 2020 10:53 schreef aKboR het volgende:
[..]
A- want??
B- ik weet niet wie dat zijn..![]()
Dat geloof ik best, zij wind is nog irritanter op de fietsquote:Op zondag 16 februari 2020 10:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De weg heen was uiteraard een stuk minder leukI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Flikker die hele OP weg aub. Wat een puinhoop.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op zondag 16 februari 2020 10:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ehm je eigen B geeft antwoord op vraag A
Ik weet niet welke UIen het zijn..quote:Op zondag 16 februari 2020 10:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ehm je eigen B geeft antwoord op vraag A![]()
Verwijder maar wat. Altijd goed.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
GGMM noemde dit laatst nog een spel voor proletenquote:Op zondag 16 februari 2020 10:57 schreef aKboR het volgende:
en daarbij waarom zouden zij er niet mogen staan??![]()
Alles mag. Maar waarom moet iedereen die hier twee posts plaatst in de OP?quote:Op zondag 16 februari 2020 10:57 schreef aKboR het volgende:
en daarbij waarom zouden zij er niet mogen staan??En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
oei en dat willen we vast nietquote:Op zondag 16 februari 2020 10:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
GGMM noemde dit laatst nog een spel voor proleten
Zit daar niet een tikkeltje waarheid in??![]()
Hoe issie hierOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
MehEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nee doe maar bierEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Kijk als je dat roept wordt ik weer hierheen getrokken heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Akkie dit zijn mensen die niet meeapelen, iemand zal ze er als grapje in hebben gezet.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
oei en dat willen we vast niet
Zit daar niet een tikkeltje waarheid in??Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Jaaaa bierrrr hequote:Op zondag 16 februari 2020 11:08 schreef Dotteke het volgende:
Kijk als je dat roept wordt ik weer hierheen getrokken he
Ja ik zou ze er best wel uit willen halen als ik weet welke het zijn..quote:Op zondag 16 februari 2020 11:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Akkie dit zijn mensen die niet meeapelen, iemand zal ze er als grapje in hebben gezet.![]()
Alle actieve fok users in de OPquote:Op zondag 16 februari 2020 11:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Akkie dit zijn mensen die niet meeapelen, iemand zal ze er als grapje in hebben gezet.
meeapelen wat is dat ?quote:Op zondag 16 februari 2020 11:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Akkie dit zijn mensen die niet meeapelen, iemand zal ze er als grapje in hebben gezet.
Wie wat waar is er als grapje ingezetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ggmm is dat venetiaanse masker en SWJ is die worm met gezichtquote:Op zondag 16 februari 2020 11:09 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja ik zou ze er best wel uit willen halen als ik weet welke het zijn..
Meeapelen is meespelen, maar dan met eem A ipv een S.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
meeapelen wat is dat ?
Wie wat waar is er als grapje ingezetDIT MOETEN WE DOEN!quote:
vgm is dat mf doom op de ui van ggmmquote:Op zondag 16 februari 2020 11:10 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ggmm is dat venetiaanse masker en SWJ is die worm met gezicht![]()
O daar zijn weer mensen in de OP bij gezet. Ik kijk dat eigenlijk nooitquote:Op zondag 16 februari 2020 11:10 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ggmm is dat venetiaanse masker en SWJ is die worm met gezichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Om het makkelijk te maken.. @skysherrif be my guest...quote:Op zondag 16 februari 2020 11:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
vgm is dat mf doom op de ui van ggmm![]()
ooooooooooooooooo, Net zoiets dus als zij met een ij i.p.v. een eiquote:Op zondag 16 februari 2020 11:11 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Meeapelen is meespelen, maar dan met eem A ipv een S.
[..]
DIT MOETEN WE DOEN!
Eitje hoort erbij
Maar aan de andere hand..
We zijn zo door deze reeks heen...
iemand die het wijzigen wil en kan... doe je best.![]()
Als jij dan een keer van de lapo afblijftquote:Op zondag 16 februari 2020 11:16 schreef aKboR het volgende:
Maar aan de andere hand..
We zijn zo door deze reeks heen...
iemand die het wijzigen wil en kan... doe je best.
Nee, doe maar niet, wil hem de taart niet uit zijn lijfje houden.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:17 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dotteke hij vraagt of je ook een stukje wilt
Maar wel liefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Afblijven!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Daar vraag je wel wat hoor Engquote:Op zondag 16 februari 2020 11:19 schreef engine het volgende:
[..]
Als jij dan een keer van de lapo afblijftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: