Hoi Filo, merk je nog aan de dieren dat het stormt?quote:Op zondag 16 februari 2020 09:24 schreef Filosoofert het volgende:
Sow koetjes zijn leeg en de kalfjes vol. Nu ff hopen en dadelijk een boom weghalen die op half 11 hangt
Verder alles lekker hier?
Mogguh Filo, kijk je wel uit met die boom. Onvoorspelbare dingen met omzagen.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:24 schreef Filosoofert het volgende:
Sow koetjes zijn leeg en de kalfjes vol. Nu ff hopen en dadelijk een boom weghalen die op half 11 hangt
Verder alles lekker hier?
Ja daar moet je niet aan denken, nare dingenquote:Op zondag 16 februari 2020 09:26 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mogguh Filo, kijk je wel uit met die boom. Onvoorspelbare dingen met omzagen.
Lukt denk ik ook niet, sowieso niet omdat er denk straks nog meer van die rupsen zijn..quote:Op zondag 16 februari 2020 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan moeten er wel heel veel vogels zijn.
Ik geloof nooit dat vogels dit weg krijgen
Alles met hoge objecten weghalen blijft link. Toen ik jong was 10j in het sloopwerk gezeten met een snijbrander, op grote hoogte dingen slopen. Een x bijna naar beneden gelazerd, gelijk gestopt met dat werk. Nu mooi leven als machinist. Ik ga wat doen hier, tot vanavond.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar moet je niet aan denken, nare dingen
Nice bruhquote:
O enge beroepen zijn dat, gelukkig dat je niet naar beneden gelazerd bent.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Alles met hoge objecten weghalen blijft link. Toen ik jong was 10j in het sloopwerk gezeten met een snijbrander, op grote hoogte dingen slopen. Een x bijna naar beneden gelazerg, gelijk gestopt met dat werk. Nu mooi leven als machinist. Ik ga wat doen hier, tot vanavond.
Nahquote:Op zondag 16 februari 2020 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Filo, merk je nog aan de dieren dat het stormt?
Zijn ze dan onrustiger als anders?
Komt goed, deze ligt al zo goed als op de grondquote:Op zondag 16 februari 2020 09:26 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mogguh Filo, kijk je wel uit met die boom. Onvoorspelbare dingen met omzagen.
Zit je wel eens met @Geerd in de treinquote:Op zondag 16 februari 2020 09:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Alles met hoge objecten weghalen blijft link. Toen ik jong was 10j in het sloopwerk gezeten met een snijbrander, op grote hoogte dingen slopen. Een x bijna naar beneden gelazerd, gelijk gestopt met dat werk. Nu mooi leven als machinist. Ik ga wat doen hier, tot vanavond.
Ja en die hoeveelheid haren die ze hebben een rups heeft 700.000 brandharenquote:Op zondag 16 februari 2020 09:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lukt denk ik ook niet, sowieso niet omdat er denk straks nog meer van die rupsen zijn..
O gelukkig maar dat ze er geen last van hebben, vaak worden dieren er onrustig vanquote:Op zondag 16 februari 2020 09:39 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nah
De koeien moeten een stukje buitenlangs naar de melkstal, en in de regen merk je wel dat ze niet doorlopendan hebben ze er geen zin in
[..]
Komt goed, deze ligt al zo goed als op de grond
Vind het stiekem ook wel leuk om te doen
Morguh Sky, vandaag weer werken?quote:
Oh ben je machinist?quote:Op zondag 16 februari 2020 09:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Alles met hoge objecten weghalen blijft link. Toen ik jong was 10j in het sloopwerk gezeten met een snijbrander, op grote hoogte dingen slopen. Een x bijna naar beneden gelazerd, gelijk gestopt met dat werk. Nu mooi leven als machinist. Ik ga wat doen hier, tot vanavond.
Hoi poepiequote:
Skkkkkyyyyquote:
Ff reactie nog. Nee dud0r, ben Kraanmachinist en treinreizen doe ik nooit. Laterssquote:Op zondag 16 februari 2020 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit je wel eens met @:geerd in de trein
Op de bouw of in het grond/loonwerk?quote:Op zondag 16 februari 2020 09:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ff reactie nog. Nee dud0r, ben Kraanmachinist en treinreizen doe ik nooit. Laterss
Ff reactie nog. Nee dud0r, ben Kraanmachinist en treinreizen doe ik nooit. Laterssquote:Op zondag 16 februari 2020 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit je wel eens met @:geerd in de trein
Recycling, schepen laden en lossen in de ploegendienst.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:45 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Op de bouw of in het grond/loonwerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |