Werkt deze link wel?quote:Op zondag 16 februari 2020 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denied krijg ik als ik die aanklik
GEEN TR, NEEEEEEEEquote:Op zondag 16 februari 2020 10:14 schreef aKboR het volgende:
[..]
he he he.. TR waardig he zulke beledigingen..![]()
Hallo laptop is net 2 maanden oud een HP professionelquote:Op zondag 16 februari 2020 10:12 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ga naar de bovenste verdieping..
Doe het raam open
Pleur die laptop eruit..
Thnx, ja die had ik al maar kom ik niet zoveel verder meequote:Op zondag 16 februari 2020 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Werkt deze link wel?
https://support.google.co(...)form%3DDesktop&hl=nl
Gezellig, fijne verjaardag straks, zo of nuquote:Op zondag 16 februari 2020 10:24 schreef dud0r het volgende:
Zo maar eens bij de buren langs voor de verjaardag van het buurmeisje
quote:Op zondag 16 februari 2020 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hallo laptop is net 2 maanden oud een HP professionel
en wie is de beheerder volgens chrome??quote:Op zondag 16 februari 2020 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, ja die had ik al maar kom ik niet zoveel verder mee
Zat al te zoeken in de instellingen van mij laptop, maar kan niets vinden
Misschien anders in DIG vragen of iemand je daar kan helpenquote:Op zondag 16 februari 2020 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, ja die had ik al maar kom ik niet zoveel verder mee
Zat al te zoeken in de instellingen van mij laptop, maar kan niets vinden
Is ze lekker?quote:Op zondag 16 februari 2020 10:24 schreef dud0r het volgende:
Zo maar eens bij de buren langs voor de verjaardag van het buurmeisje
Ik heb een hamer en beitel kan dus ook helpenquote:Op zondag 16 februari 2020 10:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien anders in DIG vragen of iemand je daar kan helpen
Niet met grof geweldquote:Op zondag 16 februari 2020 10:27 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik heb een hamer en beitel kan dus ook helpen![]()
Ja dat zeggen ze niet, ja door je organisatie, maar zou niet weten wie dat isquote:Op zondag 16 februari 2020 10:26 schreef aKboR het volgende:
[..]
en wie is de beheerder volgens chrome??
Ze is 2 gewordenquote:
Zou dan maar de leverancier eens vragen. Misschien heeft die wel heimelijk toegang tot je latpop.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze niet, ja door je organisatie, maar zou niet weten wie dat is
Lekker meekijkenquote:Op zondag 16 februari 2020 10:31 schreef aKboR het volgende:
K O F F I E T I J D
[..]
Zou dan maar de leverancier een vragen. Misschien heeft die wel heimelijk toegang tot je latpop.
Wat ben je toch ook een schatjequote:Op zondag 16 februari 2020 10:27 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik heb een hamer en beitel kan dus ook helpen![]()
Liever op me latpop dan op me laptopquote:Op zondag 16 februari 2020 10:31 schreef aKboR het volgende:
K O F F I E T I J D
[..]
Zou dan maar de leverancier eens vragen. Misschien heeft die wel heimelijk toegang tot je latpop.
Geef gewoon antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze is 2 gewordenm'n zoon vindt haar in ieder geval lief
quote:Op zondag 16 februari 2020 10:33 schreef aKboR het volgende:
[..]
He trut.. ik bied het in ieder geval aan.. JA!!!
Liever op mijn laptopquote:Op zondag 16 februari 2020 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Liever op me latpop dan op me laptop
de eerste en laatste letter kloppen je zou het dus gewoon als laptop moeten lezen..quote:Op zondag 16 februari 2020 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Liever op me latpop dan op me laptop
Hallo Nelsonquote:Op zondag 16 februari 2020 10:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord op mijn vraag.
Als het kind slim genoeg is om een ijsje te kiezen, kan ze ook een lolly kiezenquote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 10:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Als het kind slim genoeg is om een ijsje te kiezen, kan ze ook een lolly kiezen
quote:Op zondag 16 februari 2020 10:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik hou wel van geintjes maar sommige gggggrrrrrrrrquote:Op zondag 16 februari 2020 10:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |