Doe ik straks ook hahaquote:Op zondag 16 februari 2020 07:58 schreef Dotteke het volgende:
Dan er maar snel der uut en aan de dag beginnen
Slaap lekker Marioquote:Op zondag 16 februari 2020 08:03 schreef mario390 het volgende:
en ur slapen dann werd me moeder bellen vor kerk gaan ik will niet maar ik moet
Ga dan ook gewoon slapen.quote:Op zondag 16 februari 2020 07:28 schreef mario390 het volgende:
de hele nacht wacht ik zonder slapen om punten te maken ,niet en halfe punt werd me gegunnt om half 10 moet ik naar de kerk mis vor mijn vater
Een goede morgen SuperwormJimquote:Op zondag 16 februari 2020 08:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon slapen.
Het is maar een spelletje. Het is niet sat je leven er van af hangt.
Dit is niet gezond meer.
Bovendien ook nog vervelend, want je raakt geïrriteerd en dan ga je beledigen. En dat allemaal om een spelletje op internet.
ja het is en spel maar wanneer je en hele dag blokkerd werd om geen punt te maken is dat niet meer en leuk spelquote:Op zondag 16 februari 2020 08:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon slapen.
Het is maar een spelletje. Het is niet sat je leven er van af hangt.
Dit is niet gezond meer.
Bovendien ook nog vervelend, want je raakt geïrriteerd en dan ga je beledigen. En dat allemaal om een spelletje op internet.
Dat moet je niet meedoen alsof je leven ervan afhangt. Er is meer op FOK! dan alleen dts.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja het is en spel maar wanneer je en hele dag blokkerd werd om geen punt te maken is dat niet meer en leuk spel
maar toch vater had op 19.2 verjaardag het is deswegen misquote:Op zondag 16 februari 2020 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap lekker Mario
Snap dat je dat niet wil, zou ook niet naar de kerk gaan. EN al helemaal niet als het verplicht is.
Dank u altijd lekker zo bakkie op de vroege morgen of nietquote:
Dat zeker. Maar ik moet mn bed nog uitkomen.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u altijd lekker zo bakkie op de vroege morgen of niet
Jee ook al vanuit bed hier.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar ik moet mn bed nog uitkomen.
Goed idee jaquote:Op zondag 16 februari 2020 08:30 schreef Dotteke het volgende:
Jemig lig je er nu nog in![]()
Volgende keer als je naar bed gaat maar ontbijt meenemen kan je in bed ontbijten
Deed ik vroeger weleens, wel vervelend dat je zoveel pijn aan je lichaam hebt..quote:Op zondag 16 februari 2020 08:33 schreef Dotteke het volgende:
Ja, dat is waar, maar als je je ontbijt mee had genomen had je nog langer kunnen genieten
Ik baal dat ik dat niet kan, ik moet er echt uit als ik wakker ben anders gaat me lijf nog meer pijn doen
Maar lekker hoor dat je zo kan blijven liggen
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Je zelf verwennen is altijd goed![]()
Ik weet niet anders meer de laatste jaren MRS L, maar ik ben blij dat ik nog pijn kan voelen, voor het zelfde geld was ik er niet meer gewest
Dus niet klagen maar dragen zeg ik altijd
DIt zijn de kleine ongemakjes van het leven.
Dat hoort er nu eenmaal bij.
Ja ,het lijkt er op dat jij de enige bent die uit bed is gewaaid vanmorgen vroeg.quote:
Nee, maar zo maar beetje opruimen. Vrouwtje ligt nog lekker.nog een bakkie, en wat gaan doen.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ,het lijkt er op dat jij de enige bent die uit bed is gewaaid vanmorgen vroeg.
Heb je nog een beetje kunnen slapen?
O, dat is jammer. Jou vrouwtje heeft maar geluk, met een bakkie koffie op bedquote:Op zondag 16 februari 2020 08:57 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, maar zo maar beetje opruimen. Vrouwtje ligt nog lekker.nog een bakkie, en wat gaan doen.
O echt.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:06 schreef PlymouthFury het volgende:
Hele straat vol met afgewaaide takken hier, wat een bende.
quote:
Lijkt ieder jaar erger te worden met die stormen. En wat sociaal van je om die mensen onderdak te verschaffen, zijn tenslotte ook maar afhangkelijk. Ja , en die rupsen zooi is helemaal wat. Kunnen er niet veel tegen doen nog, om nu alle eikenbomen om te zagen is ook niet de oplossing.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt.
Wij hebben het hier jaren geleden gehad. Was gewoon eng. Ik ben toen op de trap gaan zitten weg bij de ramen. Het was een heel naar geluid.
Toen het over was en ik keek buiten wauwwwwwww allemaal takken en beste takken, planten in de tuin allemaal kapot, overal lag glas en dakpannen.
Het hele asielzoekerscentrum was weggewaaid zo triest voor mensen die gevlugd waren en nu wederom niets meer hadden.
Ik heb toen een echtpaar in huis genomen, ze zijn inmiddels terug naar Bosnië en heb nog wel steeds contact met ze.
Maar het is een ellende die wind en het gaat steeds erger worden
Ook in de zomer in er de laatste jaren altijd wind. En dar is weer vervelend door die processie rupsen
Hoiquote:
Jawelquote:Op zondag 16 februari 2020 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]Goedemorgen Dud0r, lekker geslapen?
Niet meer dan normaal om mensen te helpen, waar ze ook vandaan komen.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Lijkt ieder jaar erger te worden met die stormen. En wat sociaal van je om die mensen onderdak te verschaffen, zijn tenslotte ook maar afhankelijk. Ja , en die rupsen zooi is helemaal wat. Kunnen er niet veel tegen doen nog, om nu alle eikenbomen om te zagen is ook niet de oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |