O lekker is dat he.quote:Op zondag 16 februari 2020 07:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lig ook nog in bed![]()
Maar dacht kijk hier even
Dat lukt mij ook niet meer, of wel maar dan word ik wakker met hoofdpijnquote:Op zondag 16 februari 2020 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker is dat he.
En je dan nog even om kunnen draaien en verder slapen. Dat lukt mij nooit
O dat moet je niet hebben wakker worden met hoofdpijnquote:Op zondag 16 februari 2020 07:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat lukt mij ook niet meer, of wel maar dan word ik wakker met hoofdpijn
Nee zeker nietquote:Op zondag 16 februari 2020 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat moet je niet hebben wakker worden met hoofdpijn
Doe ik straks ook hahaquote:Op zondag 16 februari 2020 07:58 schreef Dotteke het volgende:
Dan er maar snel der uut en aan de dag beginnen
Slaap lekker Marioquote:Op zondag 16 februari 2020 08:03 schreef mario390 het volgende:
en ur slapen dann werd me moeder bellen vor kerk gaan ik will niet maar ik moet
Ga dan ook gewoon slapen.quote:Op zondag 16 februari 2020 07:28 schreef mario390 het volgende:
de hele nacht wacht ik zonder slapen om punten te maken ,niet en halfe punt werd me gegunnt om half 10 moet ik naar de kerk mis vor mijn vater
Een goede morgen SuperwormJimquote:Op zondag 16 februari 2020 08:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon slapen.
Het is maar een spelletje. Het is niet sat je leven er van af hangt.
Dit is niet gezond meer.
Bovendien ook nog vervelend, want je raakt geïrriteerd en dan ga je beledigen. En dat allemaal om een spelletje op internet.
ja het is en spel maar wanneer je en hele dag blokkerd werd om geen punt te maken is dat niet meer en leuk spelquote:Op zondag 16 februari 2020 08:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon slapen.
Het is maar een spelletje. Het is niet sat je leven er van af hangt.
Dit is niet gezond meer.
Bovendien ook nog vervelend, want je raakt geïrriteerd en dan ga je beledigen. En dat allemaal om een spelletje op internet.
Dat moet je niet meedoen alsof je leven ervan afhangt. Er is meer op FOK! dan alleen dts.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja het is en spel maar wanneer je en hele dag blokkerd werd om geen punt te maken is dat niet meer en leuk spel
maar toch vater had op 19.2 verjaardag het is deswegen misquote:Op zondag 16 februari 2020 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap lekker Mario
Snap dat je dat niet wil, zou ook niet naar de kerk gaan. EN al helemaal niet als het verplicht is.
Dank u altijd lekker zo bakkie op de vroege morgen of nietquote:
Dat zeker. Maar ik moet mn bed nog uitkomen.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u altijd lekker zo bakkie op de vroege morgen of niet
Jee ook al vanuit bed hier.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar ik moet mn bed nog uitkomen.
Goed idee jaquote:Op zondag 16 februari 2020 08:30 schreef Dotteke het volgende:
Jemig lig je er nu nog in![]()
Volgende keer als je naar bed gaat maar ontbijt meenemen kan je in bed ontbijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |