Akkie dit zijn mensen die niet meeapelen, iemand zal ze er als grapje in hebben gezet.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
oei en dat willen we vast niet
Zit daar niet een tikkeltje waarheid in??
Jaaaa bierrrr hequote:Op zondag 16 februari 2020 11:08 schreef Dotteke het volgende:
Kijk als je dat roept wordt ik weer hierheen getrokken he
Ja ik zou ze er best wel uit willen halen als ik weet welke het zijn..quote:Op zondag 16 februari 2020 11:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Akkie dit zijn mensen die niet meeapelen, iemand zal ze er als grapje in hebben gezet.
Alle actieve fok users in de OPquote:Op zondag 16 februari 2020 11:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Akkie dit zijn mensen die niet meeapelen, iemand zal ze er als grapje in hebben gezet.
meeapelen wat is dat ?quote:Op zondag 16 februari 2020 11:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ggmm is dat venetiaanse masker en SWJ is die worm met gezichtquote:Op zondag 16 februari 2020 11:09 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja ik zou ze er best wel uit willen halen als ik weet welke het zijn..
Meeapelen is meespelen, maar dan met eem A ipv een S.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
meeapelen wat is dat ?
Wie wat waar is er als grapje ingezet
DIT MOETEN WE DOEN!quote:
vgm is dat mf doom op de ui van ggmmquote:Op zondag 16 februari 2020 11:10 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ggmm is dat venetiaanse masker en SWJ is die worm met gezicht
O daar zijn weer mensen in de OP bij gezet. Ik kijk dat eigenlijk nooitquote:Op zondag 16 februari 2020 11:10 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ggmm is dat venetiaanse masker en SWJ is die worm met gezicht
Om het makkelijk te maken.. @skysherrif be my guest...quote:Op zondag 16 februari 2020 11:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
vgm is dat mf doom op de ui van ggmm
ooooooooooooooooo, Net zoiets dus als zij met een ij i.p.v. een eiquote:Op zondag 16 februari 2020 11:11 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Meeapelen is meespelen, maar dan met eem A ipv een S.
[..]
DIT MOETEN WE DOEN!
Als jij dan een keer van de lapo afblijftquote:Op zondag 16 februari 2020 11:16 schreef aKboR het volgende:
Maar aan de andere hand..
We zijn zo door deze reeks heen...
iemand die het wijzigen wil en kan... doe je best.
Nee, doe maar niet, wil hem de taart niet uit zijn lijfje houden.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:17 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dotteke hij vraagt of je ook een stukje wilt
Daar vraag je wel wat hoor Engquote:Op zondag 16 februari 2020 11:19 schreef engine het volgende:
[..]
Als jij dan een keer van de lapo afblijft
O jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |