Is het ook lekker weer voorquote:Op zondag 16 februari 2020 09:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gelukkig niet
vandaag een beetje studie en voetbal kijken
Ehm....quote:Op zondag 16 februari 2020 09:54 schreef Dotteke het volgende:
M0rguh aKboR, Was weer een kort slaapje
hehehehe ninja Dot..quote:Op zondag 16 februari 2020 09:54 schreef Dotteke het volgende:
M0rguh aKboR, Was weer een kort slaapje
Bestuurskundequote:Op zondag 16 februari 2020 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook lekker weer voor
Wat voor studie doe je?
ELlende hequote:Op zondag 16 februari 2020 09:55 schreef aKboR het volgende:
[..]
hehehehe ninja Dot..
Hoesten hé.. blijft een dingetje..
quote:
Cool ik heb ook een keer aluminium geladen op een binnenvaart schip.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ff reactie nog. Nee dud0r, ben Kraanmachinist en treinreizen doe ik nooit. Laterss
[..]
Recycling, schepen laden en lossen in de ploegendienst.
Of als modquote:Op zondag 16 februari 2020 09:57 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat komt goed van pas als pizzabezorger,,,
Vroeger noemden wij dat gewoon rijlesquote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 09:59 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Vroeger noemden wij dat gewoon rijles
Das ook weer waarquote:Op zondag 16 februari 2020 09:59 schreef aKboR het volgende:
[..]
Daar heb je niets voor nodig dat kan iedere .............................
Er was gewoonweg bijna niemand..quote:Op zondag 16 februari 2020 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Maar je hebt weer lekker gescoord vannacht aKboR. Jammer dat het punten zijn en geen vrouwtjes
It wasn't mequote:Op zondag 16 februari 2020 10:01 schreef Filosoofert het volgende:
Welke kontkruipende dildo heeft GGMM en SWJ nou weer in de OP gezet
dr mikey zo te zienquote:Op zondag 16 februari 2020 10:01 schreef Filosoofert het volgende:
Welke kontkruipende dildo heeft GGMM en SWJ nou weer in de OP gezet
zijquote:Op zondag 16 februari 2020 10:01 schreef aKboR het volgende:
[..]
Er was gewoonweg bijna niemand..
Behalve je vriendje van vanmorgen.. Die begon meteen tegen mij uit te vallen en beledigen zonder dat ik hem uberhaupt iets zij of blokte...
Mijn vriendje?quote:Op zondag 16 februari 2020 10:01 schreef aKboR het volgende:
[..]
Behalve je vriendje van vanmorgen.. Die begon meteen tegen mij uit te vallen en beledigen zonder dat ik hem uberhaupt iets zij of blokte...
Doe maar zeiquote:
gewoon heel chrome wegtieffenquote:Op zondag 16 februari 2020 10:04 schreef Dotteke het volgende:
Iemand verstand van chrome
wordt beheerd door je organisatie
Ik kan nergens vinden waar ik dat weg kan halen
Ik was aan de late kant anders had ik ook nog kunnen bolkenquote:Op zondag 16 februari 2020 10:01 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dit iddquote:
Dan is het nog niet weg, kan ook buiten chrome bij dingen komen staat erquote:
nr. 3quote:Op zondag 16 februari 2020 10:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik was aan de late kant anders had ik ook nog kunnen bolken
Zij = zei, niet haar
IE werkt niet goed en met FireF heb ik altijd problemen, vind het niet fijn werkenquote:Op zondag 16 februari 2020 10:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dit idd
Kost je veel te veel geheugen
Hoe hoog woon je..??quote:Op zondag 16 februari 2020 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het nog niet weg, kan ook buiten chrome bij dingen komen staat er
Geen idee wat dat nu weer is
Hij is ook wel cringeworthy maatquote:
Edge is best oké tegenwoordigquote:Op zondag 16 februari 2020 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IE werkt niet goed en met FireF heb ik altijd problemen, vind het niet fijn werken
Ja oké Poezeligding..quote:Op zondag 16 februari 2020 10:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hij is ook wel cringeworthy maat
Access Deniedquote:Op zondag 16 februari 2020 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je hier misschien iets aan
https://www.askvg.com/fix(...)on-in-google-chrome/
Ligt er aan waar ik ben in huisquote:
mmmmmmmm ben ik ook niet zo van gecarmeerdquote:
Denied krijg ik als ik die aanklikquote:Op zondag 16 februari 2020 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je hier misschien iets aan
https://www.askvg.com/fix(...)on-in-google-chrome/
Ga naar de bovenste verdieping..quote:Op zondag 16 februari 2020 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan waar ik ben in huis
begane grond, 1ste verdieping of derde verdieping
Momenteel op de begane grond
Is goed marioquote:
Oh ik zie het, als ik erop klik nu ook raarquote:Op zondag 16 februari 2020 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denied krijg ik als ik die aanklik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |