SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rob op 15-02-2020 07:31:14 ]![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vertel... Moet je naar de Tandarts??quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:19 schreef skysherrif het volgende:
Vandaag gaat een helse dag worden lieve dts vrienden van me![]()
Hey E10quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ook goedemorgen aKboR
[..]![]()
Zo weer weg
[..]
Morguh Mikey
[..]
Moentjeee![]()
[..]
Morguh sky![]()
![]()
![]()
Welkom terug in Nederland of ben je alweer weg? Je zou naar Oman gaan toch ?![]()
Waar zijn de zaterdagmorgens dat je nog wat kon verdienen heU mag wel jij zeggen hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mogguh dotteke![]()
Hoe is het met u ?
Nou ik had gister bijna de moed opgegeven hier
Heb 4 uur gezeten wilde nog 2 punten, maar niet gelukt
EN dan dat irritante gelul over voetbal de hele tijd het liep hier leeg op een paar irritante voetbal gekken naWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe komt dat ?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:19 schreef skysherrif het volgende:
Vandaag gaat een helse dag worden lieve dts vrienden van me![]()
![]()
Nee werken. Maar slapen ging weer kut en heb me toch een hoofdpijn. Maargoed slaan we ons ook weer doorheen en leuke collegas ingeroosterdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:19 schreef aKboR het volgende:
[..]
Vertel... Moet je naar de Tandarts??![]()
Nee dat niet, maar die titel, ajakkesquote:
Zal voor je duimen..quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee werken. Maar slapen ging weer kut en heb me toch een hoofdpijn. Maargoed slaan we ons ook weer doorheen en leuke collegas ingeroosterd![]()
Na de vorige had ik weinig keusquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar die titel, ajakkes![]()
O, das naar, hopelijk zakt de koppijnquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee werken. Maar slapen ging weer kut en heb me toch een hoofdpijn. Maargoed slaan we ons ook weer doorheen en leuke collegas ingeroosterdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tnxquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ook voor jou dat je maar snel beter mag worden maat![]()
Houd je wel weer wakker vandaag dus dat is dan weer primaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, das naar, hopelijk zakt de koppijn![]()
Ach de winst heb je zo goed als zeker binnen. Denk niet dat iemand je gaat of wil inhalen. Maar meer punten zijn natuurlijk altijd beterquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:20 schreef Dotteke het volgende:
Waar zijn de zaterdagmorgens dat je nog wat kon verdienen he
[..]
U mag wel jij zeggen hoor.
Nou ik had gister bijna de moed opgegeven hier
Heb 4 uur gezeten wilde nog 2 punten, maar niet gelukt
EN dan dat irritante gelul over voetbal de hele tijd het liep hier leeg op een paar irritante voetbal gekken na![]()
Er wordt hier over alles gekletst, voetbal esf eten&drinken. Moet kunnen toch, zolang je niemand met opzet gaat beledigen![]()
![]()
Je hebt altijd keusquote:
Heequote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey E10![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Welkom terug in Nederland of ben je alweer weg? Je zou naar Oman gaan toch ?![]()
Ja dat is volgend weekend. Dit weekend ben ik in sint petersburg
Jij nog leuke weekend plannen?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
STINKBEERquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
zolang je niemand met opzet gaat beledigen![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey E10![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Noi je kan beter op een andere manier wakker blijven.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Houd je wel weer wakker vandaag dus dat is dan weer primaMoet ook kunnen maar of het dan leuk is is een tweede. Maar wat mij betreft mag dat voetbal gelul tussen een fan van Ajax en Fyenoord fan lekker in VBLquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ach de winst heb je zo goed als zeker binnen. Denk niet dat iemand je gaat of wil inhalen. Maar meer punten zijn natuurlijk altijd beter![]()
Er wordt hier over alles gekletst, voetbal esf eten&drinken. Moet kunnen toch, zolang je niemand met opzet gaat beledigenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:22 schreef engine het volgende:
[..]
Hee[ afbeelding ]
Jij nog leuke weekend plannen?![]()
![]()
O dat is ellende, hoe kan dat dan.quote:
Je PM doet het wel?
Wanneer komt Dev?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is toch een voetbal forum?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaha die zwart-witte katquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:22 schreef engine het volgende:
[..]
Hee[ afbeelding ]
Jij nog leuke weekend plannen?ben jij dat ?
Ow weer Rusland, dat is wel beetje favoriet voor jou (oost-europa) dus mooie plek om te werken danEn je bent er al beetje bekend
Was je niet terug naar NL gekomen ?
Vandaag beetje winkelen en vanmiddag langs mijn ouders. En vanaf morgen ben ik er even niet, dev hierheen![]()
![]()
O nee he, ook een A fan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ehm winkelen????quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha die zwart-witte katben jij dat ?
Ow weer Rusland, dat is wel beetje favoriet voor jou (oost-europa) dus mooie plek om te werken danEn je bent er al beetje bekend
Vandaag beetje winkelen en vanmiddag langs mijn ouders. En vanaf morgen ben ik er even niet, dev hierheen
HALLOOOOOOO![]()
![]()
Ja ik heb ook niks met voetbal of esf maar erger me er ook niet echt aan. En het is hier wat luchtiger kletsen over voetbal dan in VBL zelf denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Noi je kan beter op een andere manier wakker blijven.
[..]
Moet ook kunnen maar of het dan leuk is is een tweede. Maar wat mij betreft mag dat voetbal gelul tussen een fan van Ajax en Fyenoord fan lekker in VBL![]()
Nee das niet waar, gisteren was er ook een F fanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We zijn hier allemaal voor ajaxWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De vijand van mijn vijand is mijn vriend enzovoorts![]()
![]()
Nee dm en Pm beide niet. Snap ook niet waar het aan ligtquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ellende, hoe kan dat dan.
Je PM doet het wel?
Wanneer komt Dev?![]()
Dev komt morgenmiddag hierheen. Dan kom ik je niet meer storen (lees bolken)![]()
![]()
Oke uurtje nog slapen en haasten of nu maar zo douchen rustig kopje koffie zetten broodje afbakken en rustig inpakken maar wel uur minder slaap
Wat doen?![]()
Wie danquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee das niet waar, gisteren was er ook een F fan![]()
IK ben maar over haken begonnenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niks met voetbal of esf maar erger me er ook niet echt aan. En het is hier wat luchtiger kletsen over voetbal dan in VBL zelf denk ik
Haak drie stokje in een vaste, meerder in de volgende vaste drie stokjes etc etcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik val in slaapquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben maar over haken begonnen
Haak drie stokje in een vaste, meerder in de volgende vaste drie stokjes etc etc![]()
Nee ik ben donkerblondquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha die zwart-witte katben jij dat ?
Vandaag beetje winkelen en vanmiddag langs mijn ouders. En vanaf morgen ben ik er even niet, dev hierheen
Was hier twee weken geleden ook ja. Tussendoor wel een week thuis geweest. Sowieso wel veel Rusland inderdaad...maar kom er graag
Leuk voor jullieheb je dan ook vakantie? Nog van plan om ergens heen te gaan?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat is toch raar dat het het niet doet, heb je al eens geprobeerd je in en uit te loggen en cookies te ruimenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee dm en Pm beide niet. Snap ook niet waar het aan ligt![]()
Dev komt morgenmiddag hierheen. Dan kom ik je niet meer storen (lees bolken)
Gezellig, wens jullie een hele fijne week samenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekker Sky en opstaan zonder hoofdpijn, en werkse voor straksquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:28 schreef skysherrif het volgende:
Oke uurtje nog slapen en haasten of nu maar zo douchen rustig kopje koffie zetten broodje afbakken en rustig inpakken maar wel uur minder slaap
Wat doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar niet voor kleding of schoenenquote:Dat ga ik samen met jou doen!
Vandaag even wat speelgoed kopen voor de nichtjes. Komen morgen langsDie laat ik dan straks achter bij mijn ouders, mogen zij het aan hen geven
![]()
Komt goed uit, je wilde toch ff gaan slapenquote:
Ik probeer iedereen te vermijden op een dag als vandaag zie er dan echt als een zombie uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:30 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ga dan douchen knapt op
En dan heb ik het niet over je uiterlijk![]()
Werkt wel een leuk meisje vandaag in de bediening dus dat is kut![]()
Ja beide geprobeerd. Desktopversie ook aangedaan maar nog niksquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch raar dat het het niet doet, heb je al eens geprobeerd je in en uit te loggen en cookies te ruimen
Gezellig, wens jullie een hele fijne week samen![]()
quote:
Oke dan is het goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar niet voor kleding of schoenenDat ga ik samen met jou doen!
Vandaag even wat speelgoed kopen voor de nichtjes. Komen morgen langsDie laat ik dan straks achter bij mijn ouders, mogen zij het aan hen geven
Wat een leuk idee, wat ga je voor ze kopen![]()
Jij speelt vals je wil me gwn laten slapen voor de puntrnquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt goed uit, je wilde toch ff gaan slapen![]()
Heb je adblock of iets dergelijks aanstaan??quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja beide geprobeerd. Desktopversie ook aangedaan maar nog niks![]()
Nou heel raar ff fokmailen?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja beide geprobeerd. Desktopversie ook aangedaan maar nog niksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:28 schreef skysherrif het volgende:
Wat doen?Je stel zelf de vraag en ik gun je een dag zonder koppijnquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij speelt vals je wil me gwn laten slapen voor de puntrnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De dorpsgekquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wijze woorden in die quotes van wie komen die![]()
Misschien heb je die geverfdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:30 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ben donkerblond
Was hier twee weken geleden ook ja. Tussendoor wel een week thuis geweest. Sowieso wel veel Rusland inderdaad...maar kom er graag
Leuk voor jullieheb je dan ook vakantie? Nog van plan om ergens heen te gaan?
blondje
Veel heen en weer gereisd dus. Wel op tijd terug zijn voor carnaval heOf doe je daar niet aan mee
Ja weekje vakantie. Maar gaan nergens heen, gwn hier in NL blijven. Straks van de zomer ga ik weer daarheen als het goed is. Begin wel een hekel aan vliegen te krijgen![]()
Jij nog verder leuke plannen voor vandaag ?![]()
Neem aan dat je onder de douche ook niet foktquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wijze woorden in die quotes van wie komen die( eerder....fa.................) nee ga ik niet zeggen
Eerste wat ik doe als ik zo onder de douche sta is me even heerlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem aan dat je onder de douche ook niet fokt( eerder....fa.................) nee ga ik niet zeggen
INZEPEN![]()
Van die puzzels en blokken. Kijken wat ik vind ook. Dure zooi meestal dat speelgoedquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oke dan is het goed.
Wat een leuk idee, wat ga je voor ze kopen![]()
Wanneer moet jij werken ?![]()
Ga lekker douchen en scheren man.. en ontbijt lekker rustig.. voel je jezelf een stuk vitaler vanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga je neus eens snuiten vlegel![]()
O, ik dag fa..........cebook en fok uitzettenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerste wat ik doe als ik zo onder de douche sta is me even heerlijk
INZEPENWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:33 schreef aKboR het volgende:
[..]
Heb je adblock of iets dergelijks aanstaan??![]()
Ik laat het voor nu maar zo.![]()
Kapitein haakquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben maar over haken begonnen
Haak drie stokje in een vaste, meerder in de volgende vaste drie stokjes etc etc![]()
![]()
Wat?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:38 schreef aKboR het volgende:
Godverdikkeme het dringt nu pas tot mij door!!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Om 11.00 maar ik moet eerst nog naar zeeland reizen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Van die puzzels en blokken. Kijken wat ik vind ook. Dure zooi meestal dat speelgoed![]()
Wanneer moet jij werken ?
Dus moet om 8.20 op rotterdam centraal staan.
Ben wel benieuwd de hele keuken is verbouwd in het restaurant, veel professioneler nu allemaal![]()
Onzin jij dacht gewoon aan hoe ik mezelf ging aftrekken zo onder de douchequote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ik dag fa..........cebook en fok uitzetten
Viezerik![]()
Ben je nou jezelf aan het antwoordenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Komt natuurlijk omdat die twee uitgezakte olietankers van een dud0r en haags er nog niet zijn![]()
Mallerd![]()
Deze week of aankomende weekquote:
Ziek zijn en vakantie hebben is niet fijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALs jij mij een viezerik vind onder welke noemer zie jij je zelf danquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Onzin jij dacht gewoon aan hoe ik mezelf ging aftrekken zo onder de douche
Viezerik![]()
Jij denkt en doet het.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles rustig aan doen.. geen vergaderingenquote:Beetje land door cruisen en ik denk FOK!Stok even uit Limburg bevrijden
![]()
Na mijn broertje heb ik toch met mezelf vaak de leukste gesprekkenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben je nou jezelf aan het antwoorden![]()
Mallerd![]()
Een adonisquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs jij mij een viezerik vind onder welke noemer zie jij je zelf dan![]()
Jij denkt en doet het.![]()
Te vroeg voor in het weekendquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Om 11.00 maar ik moet eerst nog naar zeeland reizen.
Dus moet om 8.20 op rotterdam centraal staan.
Ben wel benieuwd de hele keuken is verbouwd in het restaurant, veel professioneler nu allemaal![]()
Wordt haasten dan.
Moet je ook weer gaan wennen aan de nieuwe keuken. Jij deed niet aan koken toch of wel ?ik dacht je zat in de bediening
![]()
Daar heb je dan weer helemaal gelijk in kabouter adonis dan wel hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh nee ik ben wel hulpkok of hoe je dat ook wil noemen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Te vroeg voor in het weekend![]()
Wordt haasten dan.
Moet je ook weer gaan wennen aan de nieuwe keuken. Jij deed niet aan koken toch of wel ?ik dacht je zat in de bediening
Dus zal wel even worden wennen ja
Ik kan wel een keer decfotos laten zien van onze hoofdgerechten en nieuwe keuken. Best leuk![]()
😋quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer helemaal gelijk in kabouter adonis dan wel he![]()
En natuurlijk onderweg veel restaurantjes aandoen...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:41 schreef aKboR het volgende:
[..]
Alles rustig aan doen.. geen vergaderingenBeetje land door cruisen en ik denk FOK!Stok even uit Limburg bevrijden
genieten van het culinaire dat Nederland mij biedt![]()
Snap ik, je bent wel gezellig iddquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Na mijn broertje heb ik toch met mezelf vaak de leukste gesprekken![]()
![]()
Nou dat vind ik lief om te horenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Snap ik, je bent wel gezellig idd
Hiermee begin ik iig de dag met een glimlach
☺️☺️☺️☺️☺️![]()
Nee heb m'n haar nog nooit geverfd. Jij wel?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Misschien heb je die geverfdblondje
Veel heen en weer gereisd dus. Wel op tijd terug zijn voor carnaval heOf doe je daar niet aan mee
Ja weekje vakantie. Maar gaan nergens heen, gwn hier in NL blijven. Straks van de zomer ga ik weer daarheen als het goed is. Begin wel een hekel aan vliegen te krijgen![]()
Jij nog verder leuke plannen voor vandaag ?
Ja dat vliegen ben je zo moemerk vooral dat ik heel snel geïrriteerd raak op vliegvelden. Echt nergens geduld voor
Carnavalblij dat ik weg ben
al is één van m'n maten prins carnaval in het dorp... Dat is wel grappig
Werken vandaag. Vanavond de kroeg in zal wel het hoogtepunt worden.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Jaaaa foto’squote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh nee ik ben wel hulpkok of hoe je dat ook wil noemen.
Dus zal wel even worden wennen ja
Ik kan wel een keer decfotos laten zien van onze hoofdgerechten en nieuwe keuken. Best leuk![]()
Sous-chef toch ? Dat ben ik ook altijd als dev en ik samen kokenIk kan er zelf helemaal niks van dus ik mag dan alle groente wassen en snijden
![]()
![]()
Mooi zoquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou dat vind ik lief om te horen
Hiermee begin ik iig de dag met een glimlach
☺️☺️☺️☺️☺️![]()
![]()
Meestal doe ik overdag de hoofdgerechten bereiden, dan doen andere de sauzen maken visklaarmaken etc en s'avonds de voorgerechten of aan het luik staan om alles van garnering en saus te voorzien.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaa foto’s![]()
Sous-chef toch ? Dat ben ik ook altijd als dev en ik samen kokenIk kan er zelf helemaal niks van dus ik mag dan alle groente wassen en snijden
Sous-chef haha ja precies
Ohhhh dat is wel een prima taakje. En afwassen ook? 😬![]()
Ik ging altijd een heel goed restaurant in Lochem. Kon geen ander aan tippen zo goed . Hadden ook hun eigen koeien, de ladysteak daar was zo lekker, en wat ze er bij serveerde ook. De sfeer, leuk personeel. Toen werd zijn vrouw ziek, zaak verkocht. Het smaakt niet meer na 2 maanden nog kijken weer een ander, wat een zwijn van een vent die eigenaar zeg, die had in no time de hele zaak naar de verdommenis gewerkt. Nu is die failliet, zo jammerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:44 schreef aKboR het volgende:
[..]
En natuurlijk onderweg veel restaurantjes aandoen...
genieten van het culinaire dat Nederland mij biedtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je het graag wil weten dm ik dat wel, jij mag het weten maar niet elk persoon hier hoeft dat te weten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:47 schreef aKboR het volgende:
Waar werk je Sky of is dat niet deelbaar..
Geen FOK! schorriemorrie over de vloer![]()
Das nou jammer maar begrijpelijkquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je het graag wil weten dm ik dat wel, jij mag het weten maar niet elk persoon hier hoeft dat te weten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mcdonalds toch?
Nee ook nooit geverfd, wilde het vroeger wel blauw of paars hebben maar durfde dat nietquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:46 schreef engine het volgende:
[..]
Nee heb m'n haar nog nooit geverfd. Jij wel?
Ja dat vliegen ben je zo moemerk vooral dat ik heel snel geïrriteerd raak op vliegvelden. Echt nergens geduld voor
Carnavalblij dat ik weg ben
al is één van m'n maten prins carnaval in het dorp... Dat is wel grappig
Werken vandaag. Vanavond de kroeg in zal wel het hoogtepunt worden.
Wachten op vliegvelden vind ik nog wel meevallen, kan ik in ieder geval lopen, frisse lucht halen. Maar uren in het vliegtuig tussen 2 passagiersAls ik alleen zit dan is het nog wel te doen
Een Brabander die geen carnaval viert@Already_in_use zeg er eens wat van.
Pas op dat je niet weer een briefje in je zakken krijgt toegestopt tijdens het drinken![]()
![]()
Zo jammer hé.. veel van dat soort dingen meegemaakt dat zaken na overname slechter werden..quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ging altijd een heel goed restaurant in Lochem. Kon geen ander aan tippen zo goed . Hadden ook hun eigen koeien, de ladysteak daar was zo lekker, en wat ze er bij serveerde ook. De sfeer, leuk personeel. Toen werd zijn vrouw ziek, zaak verkocht. Het smaakt niet meer na 2 maanden nog kijken weer een ander, wat een zwijn van een vent die eigenaar zeg, die had in no time de hele zaak naar de verdommenis gewerkt. Nu is die failliet, zo jammer![]()
quote:
Ik heb ooit de beschrijving van de werkapp gezet naar 'Beste snackbar van het dorp'quote:
De baas heeft het nog steeds niet door![]()
Ja, dat is inderdaad heel erg jammerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:51 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zo jammer hé.. veel van dat soort dingen meegemaakt dat zaken na overname slechter werden..
Het was er ook altijd hartstikke druk, moet vaak reserveren
En dan komt er een of andere iemand in met onkunde die het hele menu kaart veranderd.
De lady steak stond er nog wel op, maar het smaakte gewoon niet meer
De vorige eigenaar had hem zo goed kwa kruiden, en malsheid. Ja heel jammerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er zijn hier personen die ooit wel eens hebben gedreigd me komen op te zoeken x)quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das nou jammer maar begrijpelijk![]()
Dan heb je best veel taken. Zwaar werk horeca, is eventjes leuk maar ik zou dat niet volhouden denk ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meestal doe ik overdag de hoofdgerechten bereiden, dan doen andere de sauzen maken visklaarmaken etc en s'avonds de voorgerechten of aan het luik staan om alles van garnering en saus te voorzien.
Sous-chef haha ja precies
Ohhhh dat is wel een prima taakje. En afwassen ook? 😬
Afwassen vind ik niet erg om te doen. Het liefst doe ik dat altijd gelijk na het eten wat anderen soms irritant vinden. Zijn ze net klaar en begin ik gelijk met opruimen. Moet me soms inhouden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je het graag wil weten dm ik dat wel, jij mag het weten maar niet elk persoon hier hoeft dat te weten.nou ja zeg.
![]()
Ik doe het alleen nog puur vanwege de collegas die ik erg mag.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan heb je best veel taken. Zwaar werk horeca, is eventjes leuk maar ik zou dat niet volhouden denk ik.
Afwassen vind ik niet erg om te doen. Het liefst doe ik dat altijd gelijk na het eten wat anderen soms irritant vinden. Zijn ze net klaar en begin ik gelijk met opruimen. Moet me soms inhouden
Het is niet mijn plan na mn studie er te blijven werken![]()
Het helpt wel als je leuke collega’s hebt. Maar vind je het zelf dan niet leuk?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik doe het alleen nog puur vanwege de collegas die ik erg mag.
Het is niet mijn plan na mn studie er te blijven werken
Je zal er vast ook een hoop leren. Kan je later de dames imponeren met je kookkunsten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb ooit de beschrijving van de werkapp gezet naar 'Beste snackbar van het dorp'
De baas heeft het nog steeds niet door
De betere grappen
Ik kan wel dm ontvangen hequote:
Maar ik kom toch nooit in zeeland dus voor mij hoef je niet te vrezen.
AL ZIT IK NOG WEL TE WACHTEN OP DE FOTOS![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er zijn hier personen die ooit wel eens hebben gedreigd me komen op te zoeken x)als het maar niet de personen zijn van wie ik het vermoed. Blaffende honden
![]()
Joh meen je niet, gaat het echt zo verquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er zijn hier personen die ooit wel eens hebben gedreigd me komen op te zoeken x)
Voordeel is dan wel dat ze niet weten hoe je er uit ziet en niemand in het restaurant weet wie Sky isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hmmmm, in de zomer is het werk wel echt heel zwaar soms hoor. Van 10.00 sochtends tot 23.00 savonds geregeld met 15 minuutjes pauze in totaal.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het helpt wel als je leuke collega’s hebt. Maar vind je het zelf dan niet leuk?
Je zal er vast ook een hoop leren. Kan je later de dames imponeren met je kookkunsten
In de winter is het een stuk leuker, dan is het rustiger dus kan je ook veel meer tijd en 'passie' in het eten stoppen.![]()
![]()
Zin om stiekem een beetje make up te lenen van mn huisgenote zodat ik iets minder op een zombie lijk. Beetje foundation op doen![]()
Jawel.. Je hoeft maar een keer keihard BOLK te roepen er zal er een zijn die opkijkt en wegduiktquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Joh meen je niet, gaat het echt zo ver
Voordeel is dan wel dat ze niet weten hoe je er uit ziet en niemand in het restaurant weet wie Sky is![]()
![]()
Troost je Mario, ik krijg ze ook bijna niet meerquote:
Ik heb gisteren 4 uur gezeten voor 1 punt
Ja, ik weet ik heb er veel, maar wil er ook meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerste zomeraankoop van ajax is binnen x)twitter:FabrizioRomano twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 05:14:47Ajax set to sign Antony from São Paulo as replacement of Hakim Ziyech. The agreement is almost ready between the two clubs for ¤20M + ¤5M add ons (and part to the agents).Good talent, 2000, Brazilian youngstar. 🇧🇷⚪️🔴 #Ajax #transfers reageer retweet
![]()
Ha ha ha, ja dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:06 schreef aKboR het volgende:
[..]
Jawel.. Je hoeft maar een keer keihard BOLK te roepen er zal er een zijn die opkijkt en wegduiktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik weet hoe het kan zijn als het druk in de horeca is. Niet te doen somsquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmmm, in de zomer is het werk wel echt heel zwaar soms hoor. Van 10.00 sochtends tot 23.00 savonds geregeld met 15 minuutjes pauze in totaal.
In de winter is het een stuk leuker, dan is het rustiger dus kan je ook veel meer tijd en 'passie' in het eten stoppen.Het helpt wel als alles goed is geregeld, genoeg personeel en onderling al wordt afgesproken wie wat doet.
Als het te rustig is lijkt het me ook weer saai, sta je er maar een beetje bij en wachten op de bestellingen![]()
Groen is beter voor een limoenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 06:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee ook nooit geverfd, wilde het vroeger wel blauw of paars hebben maar durfde dat niet
Wachten op vliegvelden vind ik nog wel meevallen, kan ik in ieder geval lopen, frisse lucht halen. Maar uren in het vliegtuig tussen 2 passagiersAls ik alleen zit dan is het nog wel te doen
Een Brabander die geen carnaval viert@:already_in_use zeg er eens wat van.
Pas op dat je niet weer een briefje in je zakken krijgt toegestopt tijdens het drinken
Altijd raam of gangpad kiezentussen mensen inzitten is echt een ramp ja. Sowieso mensen op vliegvelden
veranderen in een soort roofdieren om maar hun rolkoffertje in dat bagagerek te kunnen proppen enzo
@Already_in_use vergeef me
dat je dat onthouden hebt van dat briefje
Dank uquote:
Normaal was hier op de zaterdag morgen nog wel wat te halen, maar ook dat schijnt voorbij te zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja meestal gaat het uiteindelijk wel goed op zo'n drukke avond.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe het kan zijn als het druk in de horeca is. Niet te doen somsHet helpt wel als alles goed is geregeld, genoeg personeel en onderling al wordt afgesproken wie wat doet.
Als het te rustig is lijkt het me ook weer saai, sta je er maar een beetje bij en wachten op de bestellingen
Pas afgelopen zomer voor het eerst echt gehad dat het gewoon helemaal fout ging en mensen wegliepen. Kok die erg goed kan koken maar totaal niet stressbestendig is, ik dan als sous chef maar eigenlijk nog iets te onervaren voor zo'n avond en verder alleen leerlingen of afwassers.
Tussendoor frituur die uitviel, een lading mossels met slijk erin, bak saus die over de hele vloer viel
Die avond koste me een jaar van mn leven haha![]()
Ik ben nu zoveel aan het posten dat ik stiekem wel eens de gedachte heb om voor de winst te gaan, maar er wordt zoveel gepost dat dat niet mogelijk is.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u
Normaal was hier op de zaterdag morgen nog wel wat te halen, maar ook dat schijnt voorbij te zijn![]()
kreeg je iemands nummer op een briefje?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:09 schreef engine het volgende:
[..]
Groen is beter voor een limoen
Altijd raam of gangpad kiezentussen mensen inzitten is echt een ramp ja. Sowieso mensen op vliegvelden
veranderen in een soort roofdieren om maar hun rolkoffertje in dat bagagerek te kunnen proppen enzo
@:Already_in_use vergeef me
![]()
![]()
Ah jawel gewoon alles wat onder 3 staat een tijdelijke ban aansmerenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben nu zoveel aan het posten dat ik stiekem wel eens de gedachte heb om voor de winst te gaan, maar er wordt zoveel gepost dat dat niet mogelijk is.![]()
![]()
Post dan ook niet zoveelquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben nu zoveel aan het posten dat ik stiekem wel eens de gedachte heb om voor de winst te gaan, maar er wordt zoveel gepost dat dat niet mogelijk is.![]()
Ik wilde boven Mario uit komen, meer dan 2800 halen
Ik mag blij zijn als ik de 1500 haal
Ga voor de winst zou ik zeggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En de drie ook?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:13 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ah jawel gewoon alles wat onder 3 staat een tijdelijke ban aansmeren![]()
Of ik ga wel in maart voor de winstquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Post dan ook niet zoveel![]()
Ik wilde boven Mario uit komen, meer dan 2800 halen
Ik mag blij zijn als ik de 1500 haal
Ga voor de winst zou ik zeggen![]()
Ja het liefst bij het raam want dan hoef ik zelf niet heel de tijd op te staan. Ik heb 1x in het midden gezeten op een vlucht van 9uur.. ellende man. Was zo blij toen we eindelijk geland waren.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:09 schreef engine het volgende:
[..]
Groen is beter voor een limoen
@:Already_in_use vergeef me
Maar ik ben al groen van mezelf, wilde juist wat andersEen paarse of blauwe limoen zal je niet (vaak) tegenkomen
Ja moest gelijk denken aan dat briefje toen je zei dat hoogtepunt wel de kroeg zal zijn![]()
![]()
Kan ook, maar dan moet je echt bijna de hele dag hier zitten wil je iets een voorsprong houdenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of ik ga wel in maart voor de winst
Ik vind het altijd leuk om te posten met mensen die ook voor de winst gaan. ELkaar puntjes afsnoepen, elkaar puntjes gunnen.
Maar ik baal altijd als er mensen komen die niet mee doen met het spel en dan toch de meeste punten pakken. Dat hoort ook weer bij het spel
Het is niet erg het mag maar ggggrrrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja als je in de keuken staat moet je wel tegen stress kunnenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja meestal gaat het uiteindelijk wel goed op zo'n drukke avond.
Pas afgelopen zomer voor het eerst echt gehad dat het gewoon helemaal fout ging en mensen wegliepen. Kok die erg goed kan koken maar totaal niet stressbestendig is, ik dan als sous chef maar eigenlijk nog iets te onervaren voor zo'n avond en verder alleen leerlingen of afwassers.
Tussendoor frituur die uitviel, een lading mossels met slijk erin, bak saus die over de hele vloer viel
Die avond koste me een jaar van mn leven hahaOok de bediening krijgt het soms zwaar te verduren met sommige klanten. En dan maar proberen je hoofd koel te houden
Als de dag er dan eindelijk op zit, opgelucht adem halen dat je het hebt overleefd.![]()
![]()
![]()
Heey chikiequote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan moet je echt bijna de hele dag hier zitten wil je iets een voorsprong houden
Ik vind het altijd leuk om te posten met mensen die ook voor de winst gaan. ELkaar puntjes afsnoepen, elkaar puntjes gunnen.
Maar ik baal altijd als er mensen komen die niet mee doen met het spel en dan toch de meeste punten pakken. Dat hoort ook weer bij het spel
Het is niet erg het mag maar ggggrrrrrrIk zwaai naar dieren.![]()
Je klinkt wel erg als Marioquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan moet je echt bijna de hele dag hier zitten wil je iets een voorsprong houden
Het is niet erg het mag maar ggggrrrrrr![]()
![]()
Hey knulletjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dat hoort ook bij het spel zal Mario nooit zeggenquote:
Mario baalt van iedereen die punten pakt, ik niet gun het mensen ook
O ja en TR gemacht, belediging
Volgens mij valt het nog wel mee qua drukte. In het verleden veel drukker geweestquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Laat jij nu de enige zijn die dat hier zegtquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Volgens mij valt het nog wel mee qua drukte. In het verleden veel drukker geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dan kan ik me goed voorstellen dat je baaltquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:22 schreef mario390 het volgende:
de downtime was ik 1 sekonde te langzam,ik denn k daar word zich jedereen ärgeren
Wie heeft hem gepakt MarioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja klopt. Maar als niemand puntjes pakt is het ergens ook goed, want dat betekent dat ze jou ook niet in kunnen halen tochquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat hoort ook bij het spel zal Mario nooit zeggen
Mario baalt van iedereen die punten pakt, ik niet gun het mensen ook![]()
Mario snapt het nog niet helemaal maar ik kan meestal wel om hem lachen. Hii zegt soms van die random dingen![]()
![]()
Als Haags of Moemoe voor de winst gaat wordt het een ander verhaalquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Volgens mij valt het nog wel mee qua drukte. In het verleden veel drukker geweest4
![]()
Heb jij bediening gedaan?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja als je in de keuken staat moet je wel tegen stress kunnenOok de bediening krijgt het soms zwaar te verduren met sommige klanten. En dan maar proberen je hoofd koel te houden
Als de dag er dan eindelijk op zit, opgelucht adem halen dat je het hebt overleefd.
Eind vd dag is leuk, altijd met iedereen een paar biertjes nadoen en soms een lading partysnacks in de frituur gooien![]()
Moemoe heb ik hier nog niet gezienquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als Haags of Moemoe voor de winst gaat wordt het een ander verhaal4
Ik heb echt drukker meegemaakt hierquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat jij nu de enige zijn die dat hier zegt![]()
Maar ik ben er misschien tegenwoordig ook te weinig om echt een uitspraak te doen over de drukte/rust hier![]()
Ik herinner me weer even hoeveel stress en hoe weinig plezier ik haalde uit mijn overwinning en zie gelijk af van het idee om in maart te winnen x)quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet erg het mag maar ggggrrrrrr![]()
Ze was hier gisternacht even ( @Limoentjuh )quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moemoe heb ik hier nog niet gezien
Tofste user van heel fok![]()
![]()
IK wel heb in een Egyptisch restaurant gewerkt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb jij bediening gedaan?
Eind vd dag is leuk, altijd met iedereen een paar biertjes nadoen en soms een lading partysnacks in de frituur gooien
Later in een shoarma zaak. Ik stond ook vlees te snijden en broodjes te maken niet alleen in de bediening, sommige avonden stond ik alleen. Was altijd gezelligWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
plymobilquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan ik me goed voorstellen dat je baalt
Wie heeft hem gepakt Mario![]()
Bediening idd en beetje geholpen met voorbereidingen in de keuken (broodjes maken en groentes etc snijden)quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb jij bediening gedaan?
Eind vd dag is leuk, altijd met iedereen een paar biertjes nadoen en soms een lading partysnacks in de frituur gooien
Was wel leuk en ik kon best goed omgaan met de drukte maar als anderen dan hele tijd gaan stressen en boos doen ben ik er snel klaar mee![]()
![]()
Ja, ik ga ook niet meer na deze keerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik herinner me weer even hoeveel stress en hoe weinig plezier ik haalde uit mijn overwinning en zie gelijk af van het idee om in maart te winnen x)
Dit is de eerste en de laatste keerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke, leuk dat ze er ffkes was. Ik heb haar nog nooit gelezen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze was hier gisternacht even ( @:limoentjuh )
Tofste user van heel fokWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wanneer ga jij voor de winst ? Volgens mij kan jij die ook makkelijk halenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:15 schreef aKboR het volgende:
Zou wel een stunt zijn..
Iedereen geband om te scoren
FB zal vollopen zeg..![]()
Oké, geen Mikey dus, die heeft hem geloof ik twee keer achter elkaar gepakt.quote:
Eigenlijk moeten ze die DT op verschillende tijden doen zodat iedereen een kans heeft.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee ik ben niet zo op #1 gebrand.. vind dit wel lekker zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wanneer ga jij voor de winst ? Volgens mij kan jij die ook makkelijk halen![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-02-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1364 / 4180
2. devzero / 755 / 2251
3. aKboR / 722 / 3588
4. PlymouthFury / 548 / 1712
5. dud0r / 445 / 2098
6. Dr.Mikey / 398 / 2096
7. InverHouse / 359 / 2419
8. Jippie68 / 350 / 2424
9. hemarookworst / 344 / 1362
10. FreshFruit / 333 / 2051
11. mario390 / 320 / 2113
12. noodgang / 270 / 1518
13. engine / 249 / 1353
14. Filosoofert / 193 / 1222
15. madam-april / 158 / 986
16. Grrrrrrrr / 142 / 765
17. skysherrif / 137 / 919
18. Mrsloveable / 92 / 628
19. PP_Sound / 86 / 200
20. Pumpalov / 83 / 432SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
poezeligding was ook niet misquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als Haags of Moemoe voor de winst gaat wordt het een ander verhaal4
![]()
Tegen die 3 hoef ik het niet op te nemen.![]()
Wel rustig in het weekend zonder HaagsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:29 schreef aKboR het volgende:
[..]
nee ik ben niet zo op #1 gebrand.. vind dit wel lekker zo.Het kan je onder druk zetten als je voor de winst gaat.. dan heb je iets van je moet posten en je moet die punten pakken
![]()
Heb al gedouched, koffie staaat te pruttelen en broodjes zitten in de ovenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:27 schreef aKboR het volgende:
Sky moet jij niet wat gaan doen of had ik het verkeerd begrepen..![]()
![]()
Ja daar heb ik toen een heel hevige strijd mee geleverd pffffffquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
poezeligding was ook niet mis![]()
Tegen die 3 hoef ik het niet op te nemen.![]()
Ik dacht al wat ruikt het hier lekkerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb al gedouched, koffie staaat te pruttelen en broodjes zitten in de ovenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja gemis die hagenaar wel dan héquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Wel rustig in het weekend zonder Haags
@haags_kwartiertje![]()
Ruik je de broodjes, de koffie of mijn pas gewassen lichaam?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht al wat ruikt het hier lekker![]()
oke eventjes snel aankleden enzo maar leuk dat jullie ook in de bediening hebben gewerkt en keuken @beide
Bediening zou echt niets voor mij zijn, ik ben bang dat k alles laat valle ndan![]()
Ow dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze was hier gisternacht even ( @:limoentjuh )
Tofste user van heel fok![]()
Maar moemoe is wel echt lief ja![]()
Queen van de Bolk.![]()
Ik mis jullie zangduetten wel en team skymoerocket act![]()
![]()
Ja die is er de hele dag niet te missenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja gemis die hagenaar wel dan hé
@:haags_kwartiertje
Hoe die het voorelkaar krijgt
En dan een heel weekend wegblijvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik combi van alle drie en ik moet je zeggen.........................quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ruik je de broodjes, de koffie of mijn pas gewassen lichaam?
het ruikt heerlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eet smakelijk zo. Warme broodjes zijn heerlijk, met kaas, roomboter of chocopasta .. allemaal goedquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb al gedouched, koffie staaat te pruttelen en broodjes zitten in de oven![]()
![]()
Weer een hoest bui Ak
Hij FOKt meestal tijdens werk dus dat scheelt. In zijn eigen vrije tijd zit hij hier amperquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die is er de hele dag niet te missen
Hoe die het voorelkaar krijgt
En dan een heel weekend wegblijven
Heb wel respect voor hem dat hii ook echt niet op FOK komt wanneer hij een vrije dag neemt of op vakantie is.![]()
Heb liever dat je niks tiktquote:
![]()
![]()
l
Ik ook bij jou kiek maor maar ja die limoentje weer hequote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:38 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zeikwijf...
Ik heb netjes een minuutje gewacht
Te laat heb je echte woorden gelezen, waar het hart vol van is nemen de vingers het overquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:38 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zeg lieverd..
Ik heb netjes een minuutje gewachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja jij en toen maand daarop Marioquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja daar heb ik toen een heel hevige strijd mee geleverd pffffff![]()
Die zou het Haags nog moeilijk maken als ze er beide voor gingen![]()
![]()
L
Limoen weerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook bij jou kiek maor maar ja die limoentje weer he![]()
Vervelend is ze![]()
![]()
Ja ja en nu net doen of het een Ninja is, eindelijk nu je echt tikt wat je van me vindtquote:
Voor aK net wel ha ha haquote:
Ik wachtte een minuut voor hem een punt en jij kwam er tussen door
Je bent niet alleen zuur (limoentje) maar nog een stoorzender ook (aK geen puntje gunnen)
Ik mis dat ook, limoen, ik ookquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat heb ik gemist![]()
Maar moemoe is wel echt lief ja![]()
Queen van de Bolk.![]()
Ik mis jullie zangduetten wel en team skymoerocket act![]()
Ik doe veel van dat soort dingen maar dat valt soms niet op bij jou.. Duurt te lang voor je refreshedquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ja en nu net doen of het een Ninja is, eindelijk nu je echt tikt wat je van me vindt
Bij anderen is het leuker die reageren zonder te quoten en dan slaat de reactie nergens op![]()
![]()
Charmeurquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik combi van alle drie en ik moet je zeggen.........................
het ruikt heerlijk![]()
![]()
![]()
Sowwwquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor aK net wel ha ha ha
Ik wachtte een minuut voor hem een punt en jij kwam er tussen door
Je bent niet alleen zuur (limoentje) maar nog een stoorzender ook (aK geen puntje gunnen)![]()
Nou blijf ik hier de hele dag als stoorzender![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik mis dat ook, limoen, ik ookkomt nog wel toch
![]()
Ja jammer is dat, moet heel vaak F5 tussen door doen om te refressenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:42 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik doe veel van dat soort dingen maar dat valt soms niet op bij jou.. Duurt te lang voor je refreshed
Bij anderen is het leuker die reageren zonder te quoten en dan slaat de reactie nergens opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar stond wat andersquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:44 schreef aKboR het volgende:
Dotteke zoekt gewoon een gezellige chat![]()
![]()
Fijn te lezen dat jij weet wat Dotteke zoektquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:44 schreef aKboR het volgende:
Dotteke zoekt gewoon een gezellige chatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:kan moemoe voor haar 2e winst gaan
Die is tenminste lief en noemt mij niet zuur of een stoorzender![]()
![]()
potWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
aKboR is gewoon een leuke userWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk dat is nu weer aardig van jequote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:47 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja ik reken je niet af op je voorkeur hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
TjaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt waar ik zeg neeeeeeeeeeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nee ik zei tjaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat zei ik nu ook weer \schatjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
![]()
trek geen lijntjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze zijn het nu van jou gewend daaromquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:53 schreef aKboR het volgende:
Soms zit het mee....................
Mensen gaan te veel opletten![]()
lolLukt niet Mario tte veel gekletsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En zolang ik hier zit tochquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:55 schreef Dotteke het volgende:
lol
[..]
Lukt niet Mario tte veel geklets![]()
![]()
![]()
Heb ik niet gezegd zijn jou woordenquote:
Pas je dan weer aardig tussen met je thee met honingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uhuquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd zijn jou woordenik zag het wel mevrouwtje
Maar ik ben straks weg en dan de rest van de week ook niet meer aanwezig.![]()
Ik had iets langer willen slapen maar verder wel primaquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Je weet hopelijk dat ik alleen maar zit te geinen?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Uhuik zag het wel mevrouwtje
Maar ik ben straks weg en dan de rest van de week ook niet meer aanwezig.
Hoi DudWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:57 schreef aKboR het volgende:
Maaruh dames wat vinden jullie ervan??Goed idee. Ga zo nog een kop zettenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:58 schreef aKboR het volgende:
N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
![]()
![]()
Had je na half 5 nog geslapenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had iets langer willen slapen maar verder wel prima![]()
GA EENS WERKENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik twijfel eerlijk gezegd wel een beetjequote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet hopelijk dat ik alleen maar zit te geinen?
Hoi Dudmaar zoals ik zei. Ben straks weg en dan heb je van MIJ in ieder geval geen last meer
![]()
Ik gun je wel de winst hoor dotje, beetje bolken hoort erbij. En die 2800+ moet je wel lukken![]()
![]()
Hoe laat was je dan wakker of te laat naar bed gegaan?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had iets langer willen slapen maar verder wel prima![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:01 schreef aKboR het volgende:
GA EENS WERKENNEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoi dotquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet hopelijk dat ik alleen maar zit te geinen?
Hoi DudJa anders was ik hier nog wel geweest in de tussentijdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had je na half 5 nog geslapenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Hebben de broodjes gesmaakt ?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had je na half 5 nog geslapen![]()
Ah okequote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:04 schreef aKboR het volgende:
[..]
Was een mededeling voor @:Skysherrifdan mag het. Vriendelijk dat je hem eraan herinnert
![]()
Half acht ongeveer maar m'n kind had hulp nodig dus die maakte me wakker. Ging rond 2300 slapen en nog even wakker geweest rond vier/half vijf ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe laat was je dan wakker of te laat naar bed gegaan?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: