Ik ook bij jou kiek maor maar ja die limoentje weer hequote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:38 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zeikwijf...
Ik heb netjes een minuutje gewacht
Te laat heb je echte woorden gelezen, waar het hart vol van is nemen de vingers het overquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:38 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zeg lieverd..
Ik heb netjes een minuutje gewacht
Ja jij en toen maand daarop Marioquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja daar heb ik toen een heel hevige strijd mee geleverd pffffff
Limoen weerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook bij jou kiek maor maar ja die limoentje weer he
Ja ja en nu net doen of het een Ninja is, eindelijk nu je echt tikt wat je van me vindtquote:
Voor aK net wel ha ha haquote:
Ik mis dat ook, limoen, ik ookquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat heb ik gemist![]()
Maar moemoe is wel echt lief ja![]()
Queen van de Bolk.![]()
Ik mis jullie zangduetten wel en team skymoerocket act
Ik doe veel van dat soort dingen maar dat valt soms niet op bij jou.. Duurt te lang voor je refreshedquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ja en nu net doen of het een Ninja is, eindelijk nu je echt tikt wat je van me vindt
Charmeurquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik combi van alle drie en ik moet je zeggen.........................
het ruikt heerlijk
Sowwwquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor aK net wel ha ha ha
Ik wachtte een minuut voor hem een punt en jij kwam er tussen door
Je bent niet alleen zuur (limoentje) maar nog een stoorzender ook (aK geen puntje gunnen)
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik mis dat ook, limoen, ik ook
Ja jammer is dat, moet heel vaak F5 tussen door doen om te refressenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:42 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik doe veel van dat soort dingen maar dat valt soms niet op bij jou.. Duurt te lang voor je refreshed
Bij anderen is het leuker die reageren zonder te quoten en dan slaat de reactie nergens op
Daar stond wat andersquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:44 schreef aKboR het volgende:
Dotteke zoekt gewoon een gezellige chat
Fijn te lezen dat jij weet wat Dotteke zoektquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:44 schreef aKboR het volgende:
Dotteke zoekt gewoon een gezellige chat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |